- Rolul administrației
- Managementul
- Structura administrației
- Anunțuri și comunicate
- Declarații de avere
- Administrație transparentă
- Strategia de dezvoltare
- Integritate instituțională
- Buget Local și Raportări financiare
- Contracte
- Rapoarte de activitate
- Concursuri de angajare
- Informații de interes public
- Planuri și politici de dezvoltare locală
- Plăți
- Transparenţa veniturilor salariale
- Guvernanță corporativă
- Protecția datelor cu caracter personal
- Monitorul Oficial Local
- Alegeri Locale - Biroul Electoral de Circumscripție Baia Mare
- Agenda Conducerii
Serviciul Utilități Publice
Subordonare
Serviciul Utilități Publice este subordonat Direcţiei Utilităţi Publice
Atribuții
Atribuții Principale
• elaborează și propune spre aprobare strategia de dezvoltare a serviciilor de utilități pubilce, respectiv alimentare cu apă; canalizare şi epurare ape uzate, colectare, canalizare şi evacuare ape pluviale; salubrizare; iluminat public, lucrări de gospodărie comunală;
• propune programe de reabilitare, extindere și modernizare a serviciilor de utilitate public;
• elaborează regulamente ale serviciilor, caiete de sarcini, pe baza regulamentelor-cadru, caietelor de sarcini-cadruori a altori reglementări –cadru elaborate de autoritățile de reglementare competente;
• organizează sistemul de urmărire și evidență a consumurilor de resurse pe serviciile de utilități publice, în scopul menținerii cheltuielilor în limita bugetului aprobat;
• urmărește derularea contractelor operatorilor de servicii publice;
• supraveghează, monitorizează și controlează modul de execuție a serviciilor de către operatorii de resort, în conformitate cu clauzele contractuale;
• urmărește modul de realizare de către operatori a indicatorilor de performanță prevăzuți în contracte: realizează verificări în teren, întocmește note de constatare, propune măsuri și urmărește modul de implementare a măsurilor propuse;
• realizează recepții lunare și situații de lucrări și receptii zilnice pentru serviciile publice monitorizate;
• întocmește documente pentru admitere la plată;
• analizează și transmite spre aprobare solicitările operatorilor privind ajustarea, modificarea și aprobarea tarifelor pentru serviciile de utilități publice;