- Activităţi comerciale
- Închirieri locuințe
- Autorizări transport în regim de TAXI
- Concesionări şi închirieri
- Evidenţa populaţiei
- Impunerea şi scoaterea din evidenţele fiscale
- Declararea Prealabilă a Adunărilor Publice
- Registrul Agricol
- Relaţii cu publicul
- Direcția Asistență Socială
- Serviciul Utilități Publice
- Starea civilă
- Arhiva
- Serviciul Urbanism și Avize
- Serviciul Autorizare Construcţii
- Serviciul Dezvoltare Urbană și Amenajarea Teritoriului
- Administrare cimitire
- Serviciul Infrastructură
- Serviciul Patrimoniu
Evidenţa populaţiei
INFORMAȚII IMPORTANTE PENTRU CETĂŢENI
Din data de 10 IUNIE 2025, pentru eliberarea cărților electronice de identitate și a cărților de identitate simple, toți cetățenii care îndeplinesc condiția de vârsta și au domiciliile în municipiul Baia Mare și comuna Dumbrăvița, județul Maramureș, pot depune cererile la Serviciul de Evidență a Persoanelor - Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor al Municipiului Baia Mare, str. Tineretului, Nr. 2A.
PROGRAMAREA în vederea depunerii cererilor pentru eliberarea CARȚII ELECTRONICE DE IDENTITATE se va realiza EXCLUSIV ONLINE, prin accesarea portalului HUB Servicii și Informații la nivelul M.A.I. - https://hub.mai.gov.ro/cei/programari
PROGRAMAREA în vederea depunerii cererilor pentru eliberarea CĂRȚII DE IDENTITATE SIMPLĂ se va realiza EXCLUSIV ONLINE, prin accesarea paginii web www.baiamare.ro, secțiunea PROGRAMĂRI ONLINE EVIDENȚA PERSOANELOR
Eliberare carte identitate provizorie
Cartea de identitate provizorie se elibereaza atunci cand persoana nu poseda toate documentele necesare pentru eliberarea cartii de identitate si in cazul cetatenilor romani cu domiciliul in strainatate, care locuiesc temporar in Romania.
Eliberare act identitate la împlinirea vârstei de 14 ani
La implinirea varstei de 14 ani, minorul se va prezenta la ghiseul serviciului public comunitar de evidenta a persoanelor, insotit de unul dintre parinti sau, dupa caz, de reprezentantul sau legal, de persoana desemnata din cadrul centrului specializat aflat sub autoritatea serviciului public de asistenta sociala sau de persoana careia i-a fost incredintat in plasament pentru întocmirea actului de identitate.
Eliberare act identitate la expirare sau alte modificări
Serviciul de referă la eliberarea actului de identitate la : expirarea termenullui de valabilitate, modificarea datelor de stare civilă, anularea documentului, schimbarea sexului sau a fizionomiei, reschimbare (schimbarea actului de identitate înainte de expirarea termenului de valabilitate)
Eliberare carte identitate la schimbare domiciliu, redenumire stradă
In situatia in care va achimbati domiciliul, strada pe care locuiti isi schimba numele sau se face o renumerotare a imobilelor, trebuie sa va prezentati la Serviciul de Evidența Informatizată a Persoanei pentru a vi se elibera o noua carte de identitate, care să cuprindă noile date.
Eliberare act identitate la schimbare domiciliu din străinătate în România
Cetatenii romani cu domiciliul in strainatate care doresc sa-si schimbe domiciliul in Romania se prezinta la Serviciul public comunitar de evidenta a persoanelor pe a carui raza teritoriala este situat imobilul unde isi stabilesc domiciliul, pentru eliberarea unei noi carti de identitate.
Eliberare carte identitate la dobândirea cetățeniei române
După dobândirea cetățeniei române, persoana va solicita eliberarea cărții de identitate la primăria în a cărei rază își are domiciliul.
Viza de flotant
Menţiunea de stabilire a reşedinţei ( viza de flotant) se acordă pentru perioada solicitată, dar nu mai mare de un an, şi are valabilitate pe timpul cât persoana locuieşte în mod efectiv la adresa declarată ca reşedinţă. La expirarea acestui termen, persoana poate solicita înscrierea unei noi menţiuni de stabilire a reşedinţei.
Anulare de domiciliu
pentru persoanele fizice care au înscris în actul de identitate domiciliul sau reședința la adresa unui imobil dar nu mai locuiesc la această adresă