- Rolul administrației
- Managementul
- Structura administrației
- Anunțuri și comunicate
- Declarații de avere
- Administrație transparentă
- Strategia de dezvoltare
- Integritate instituțională
- Buget Local și Raportări financiare
- Contracte
- Rapoarte de activitate
- Concursuri de angajare
- Informații de interes public
- Planuri și politici de dezvoltare locală
- Plăți
- Transparenţa veniturilor salariale
- Guvernanță corporativă
- Protecția datelor cu caracter personal
- Monitorul Oficial Local
- Alegeri Locale - Biroul Electoral de Circumscripție Baia Mare
- Agenda Conducerii
Biroul Transport Public și Protecție Civilă
Subordonare
Biroul Transport Public și Protecție Civilăi este subordonat Direcției Utilităţi Publice.
Atribuții Principale
Pe linie de transport public:
• fundamentează și formulează propuneri privind necesitatea înființării și organizării serviciilor de transport persoane și marfă în regim taxi și de transport persoane în regim de închiriere;
• asigură întocmirea și completarea la zi a evidenței Registrului special de atribuire a autorizațiilor taxi;
• asigură întocmirea și completarea la zi a evidenței cazierelor de conduită profesională a taximetriștilor;
• supraveghează, monitorizează și controlează modul cum se execută transportul public local de călători;
• urmărește desfășurarea transportului public local de călători în condiții de regularitate, confort și siguranță;
• propune strategia de dezvoltare a transportului public;
• stabilește cerințe minime pentru buna funcționare a transportului public;
• propune și participă la elaborarea strategiei de dezvoltare privind serviciul de transport public local inclusiv transport în regim de taxi sau în regim de închiriere;
• urmărește, monitorizează şi raportează indicatorii de performanţă al operatorului de transport public;
• elaborarează regulamentele serviciilor, a caietelor de sarcini, a contractelor de furnizare/prestare a serviciilor şi a altor acte normative locale referitoare la serviciile de transport public pe baza regulamentelor-cadru, a caietelor de sarcini-cadru şi a contractelor-cadru de furnizare/prestare ori a altor reglementări-cadru elaborate şi aprobate de autorităţile de reglementare competente;
• elaborează documentația de stabilire, ajustare, modificare şi aprobare a preţurilor tarifelor şi taxelor speciale, cu respectarea normelor metodologice elaborate şi aprobate de autorităţile de reglementare competente.
Pe linie de protecție civilă:
• întocmirea anuală a Planului de pregătire în domeniul situaţiilor de urgenţă;
• întocmirea şi actualizarea Planului de Analiză şi Acoperire a Riscurilor pe teritoriul Municipiului Baia Mare;
• stabilirea măsurilor pentru executarea evacuării în caz de nevoie, conform planurilor proprii;
• asigură depozitarea, întreţinerea, asigurarea conservării aparaturii şi a materialelor de protecţie civilă;
• elaborarea de planuri de continuare a activităţii în caz de îmbolnăviri în masă, de prevenire a îmbolnăvirilor în masă (ex. planul antipandemic);
• urmărirea menţinerii în stare de funcţionare a adăposturilor de protecţie civilă;
• urmărirea menţinerii în stare operativă a punctelor de comandă, tehnica şi materialele din dotare;
• urmărirea realizării spaţiilor de adăpostire prevăzute pe documentaţiile de construcţii avizate de Inspecţia de prevenire.
• întocmirea şi actualizarea, în colaborare cu comisiile de protecţie civilă de specialitate, a documentelor operative şi de conducere pe linie de protecţie-adăpostire.