- Rolul administrației
- Managementul
- Structura administrației
- Anunțuri și comunicate
- Declarații de avere
- Administrație transparentă
- Strategia de dezvoltare
- Integritate instituțională
- Buget Local și Raportări financiare
- Contracte
- Rapoarte de activitate
- Concursuri de angajare
- Informații de interes public
- Planuri și politici de dezvoltare locală
- Plăți
- Transparenţa veniturilor salariale
- Guvernanță corporativă
- Protecția datelor cu caracter personal
- Monitorul Oficial Local
- Alegeri Locale - Biroul Electoral de Circumscripție Baia Mare
- Agenda Conducerii
Prezentarea Serviciului Relaţii cu Publicul
Serviciul Relații cu Publicul este acum un spaţiu modern, unde cetăţenii nu mai întâmpină bariere în comunicarea cu angajaţii administraţiei publice locale.
Cetăţeanul nu trebuie să mai parcurgă o cale dificilă pentru obţinerea informaţiilor sau documentaţiilor necesare, să urce sau să coboare nenumărate etaje şi să ia contact cu numeroşi funcţionari.
De asemenea, pe lângă reducerea timpului de soluţionare a cererilor cetăţenilor, s-a urmărit şi prevenirea aglomerării sau suprasolicitării compartimentelor de lucru cu publicul, cât şi eliminarea “timpilor morţi”.
Subordonare
Serviciul Relații cu Publicul este subordonat Direcţiei Relaţii Publice
Atribuții Principale
• realizarea unui cadru optim pentru depunerea cererilor, sesizărilor şi propunerilor cetăţenilor printr-un Serviciu Relații cu Publicul performant
• accesul rapid, egal şi neîngrădit al cetăţenilor la informaţiile de interes public, prin creşterea numărului de informaţii ce se oferă din oficiu
• consultarea periodică a cetăţenilor în probleme de interes general.
- acordă consultanţă cetăţenilor în vederea soluţionării problemelor a căror rezolvare intră în atribuţiile Consiliului local şi Primăriei;
• întreţine, actualizează si realizează postere cu cele mai importante informaţii pe care le afişează pe panourile din incintă;
• întreţine, actualizează, permanent bazele de date cu informaţii referitoare la adrese, telefoane, conducători si competente ale instituţiilor, societăţilor si asociaţilor de interes public din municipiu;
• pune la dispoziţia cetăţenilor, în condiţiile legii, informaţiile de interes public care se oferă din oficiu;
• primeşte, verifică şi înregistrează cereri, sesizări şi eliberează documente pentru primar, secretar şi viceprimari, pentru toate direcţiile sau compartimentele din Primărie ;
• operează repartizarea electronică pe direcţii şi/sau servicii a actelor înregistrate şi le predă pe bază de semnătură;
• oferă cetăţenilor informaţii cu privire la documentele eliberate de către compartimentele Primăriei;
urmăreşte circuitul documentelor şi raportează întârzierile în operarea acestora de către compartimente;
• asigură buna primire şi informare a cetăţenilor;
• elaborează şi supune aprobării Primarului programul de audienţe pentru public;
• elaborează, editează şi pune la dispoziţia cetăţenilor materiale informative (fluturaşi informativi, cereri-tip, broşuri şi alte imprimate).
• organizează şi asigură buna desfăşurare a activităţilor privind liberul acces la informaţiile de interes public conform Legii nr.544/2001;
• asigură organizarea şi derularea activităţilor privind transparenţa decizională în administraţia publică, conform prevederilor Legii nr.52/2003;
• are obligaţia de a publica/actualiza anual un buletin informativ cu informaţiile din oficiu, potrivit art.5 alin. (1) din Legea nr.544/2001;
• realizează în baza informațiilor primite de la departamentele de specialitate raportul de activitate al instituției și asigură publicarea acestuia în Monitorul Oficial al României;
• realizează rapoartele anuale în baza Legii 544/2001 și Legii 52/2003;
• Crearea unei arhive electronice, utilă în cazul solicitărilor de interes public care vizează copii după documentele instituției;
• Actualizarea permanentă a site-ului instituției;
Legatura către serviciile oferite de Serviciul Relații cu Publicul
Servicii oferite de Serviciul Relații cu Publicul
Petițiile/sesizările/solicitările se pot transmite electronic la adresa de e-mail: cic@baiamare.ro , petentul va fi informat cu privire la numărul de înregistrare a documentului transmis
Contact direct
Anamaria Nan - front desk - telefon 0262211001 interior 112
Andrada Rus - probleme juridice, finanţări nerambursabile, agricol, poliția locală, petiții online - interior 113
Mălina Rad - autorizaţii comerciale - interior 114
Gabriela Alfater - închirieri, concesionări, locuinţe, înregistrări mopede, utilaje - interior 115
Cristina Ciontea - urbanism, nomenclator stradal - interior 116
Claudia Popescu - utilitatii publice, acces auto, taxi - interior 117
Mariana Barcs - înscrieri în audienţe - interior 197
Luni | Marti | Miercuri | Joi | Vineri |
---|---|---|---|---|
8:00 - 16:00 | 8:00 - 16:00 | 8:00 - 16:00 | 8:00 - 17:00 | 8:00 - 15:00 |