Prezentarea Serviciului Relaţii cu Publicul

Este interfaţa între Consiliul local respectiv Primărie şi populaţia municipiului.

Serviciul Relații cu Publicul este acum un spaţiu modern, unde cetăţenii nu mai întâmpină bariere în comunicarea cu angajaţii administraţiei publice locale.

Cetăţeanul nu trebuie să mai parcurgă o cale dificilă pentru obţinerea informaţiilor sau documentaţiilor necesare, să urce sau să coboare nenumărate etaje şi să ia contact cu numeroşi funcţionari.

De asemenea, pe lângă reducerea timpului de soluţionare a cererilor cetăţenilor, s-a urmărit şi prevenirea aglomerării sau suprasolicitării compartimentelor de lucru cu publicul, cât şi eliminarea “timpilor morţi”.

Subordonare

Serviciul Relații cu Publicul este subordonat Direcţiei Relaţii Publice


Atribuții Principale

• realizarea unui cadru optim pentru depunerea cererilor, sesizărilor şi propunerilor cetăţenilor printr-un Serviciu Relații cu Publicul performant
• accesul rapid, egal şi neîngrădit al cetăţenilor la informaţiile de interes public, prin creşterea numărului de informaţii ce se oferă din oficiu
• consultarea periodică a cetăţenilor în probleme de interes general.
- acordă consultanţă cetăţenilor în vederea soluţionării problemelor a căror rezolvare intră în atribuţiile Consiliului local şi Primăriei;
• întreţine, actualizează si realizează postere cu cele mai importante informaţii pe care le afişează pe panourile din incintă;
• întreţine, actualizează, permanent bazele de date cu informaţii referitoare la adrese, telefoane, conducători si competente ale instituţiilor, societăţilor si asociaţilor de interes public din municipiu;
• pune la dispoziţia cetăţenilor, în condiţiile legii, informaţiile de interes public care se oferă din oficiu;
• primeşte, verifică şi înregistrează cereri, sesizări şi eliberează documente pentru primar, secretar şi viceprimari, pentru toate direcţiile sau compartimentele din Primărie ;
• operează repartizarea electronică pe direcţii şi/sau servicii a actelor înregistrate şi le predă pe bază de semnătură;
• oferă cetăţenilor informaţii cu privire la documentele eliberate de către compartimentele Primăriei;
urmăreşte circuitul documentelor şi raportează întârzierile în operarea acestora de către compartimente;
• asigură buna primire şi informare a cetăţenilor;
• elaborează şi supune aprobării Primarului programul de audienţe pentru public;
• elaborează, editează şi pune la dispoziţia cetăţenilor materiale informative (fluturaşi informativi, cereri-tip, broşuri şi alte imprimate).
• organizează şi asigură buna desfăşurare a activităţilor privind liberul acces la informaţiile de interes public conform Legii nr.544/2001;
• asigură organizarea şi derularea activităţilor privind transparenţa decizională în administraţia publică, conform prevederilor Legii nr.52/2003;
• are obligaţia de a publica/actualiza anual un buletin informativ cu informaţiile din oficiu, potrivit art.5 alin. (1) din Legea nr.544/2001;
• realizează în baza informațiilor primite de la departamentele de specialitate raportul de activitate al instituției și asigură publicarea acestuia în Monitorul Oficial al României;
• realizează rapoartele anuale în baza Legii 544/2001 și Legii 52/2003;
• Crearea unei arhive electronice, utilă în cazul solicitărilor de interes public care vizează copii după documentele instituției;
• Actualizarea permanentă a site-ului instituției;


Legatura către serviciile oferite de Serviciul Relații cu Publicul

Servicii oferite de Serviciul Relații cu Publicul

Petițiile/sesizările/solicitările se pot transmite electronic la adresa de e-mail: cic@baiamare.ro , petentul va fi informat cu privire la numărul de înregistrare a documentului transmis


Contact direct

Anamaria Nan - front desk - telefon 0262211001 interior 112

Andrada Rus - probleme juridice, finanţări nerambursabile, agricol, poliția locală, petiții online - interior 113

Mălina Rad - autorizaţii comerciale - interior 114

Gabriela Alfater - închirieri, concesionări, locuinţe, înregistrări mopede, utilaje - interior 115

Cristina Ciontea - urbanism, nomenclator stradal - interior 116

Claudia Popescu - utilitatii publice, acces auto, taxi - interior 117

Mariana Barcs - înscrieri în audienţe - interior 197


Programul de înregistrare/eliberare documente la Serviciul Relații cu Publicul
Luni Marti Miercuri Joi Vineri
8:00 - 16:00 8:00 - 16:00 8:00 - 16:00 8:00 - 17:00 8:00 - 15:00

Contact Serviciul Relații cu Publicul - şef serviciu Ciprian Căpîlnean Adresa: str. Gh. Şincai nr. 37 Telefon: 0262-211001, 0262-211002, int. 112 E-mail: ciprian.capilnean@baiamare.ro

Cele mai accesate servicii publice

Lista tuturor serviciilor publice este disponibilă în secțiunea Servicii Publice
Evidența populației Eliberarea carții de identitate, Viza de flotant...
Stare civilă Nașteri, căsătorii, decese, divorțuri...
Înregistrare mijloace de transport Obținere certificat de înregistrare a motoscuterului, mopedului sau vehiculului
Se incarca...