Direcția Gestiune Bugetară

Organizează şi coordonează întreaga evidenţă contabilă la nivelul Aparatului de specialitate al Primarului.
Direcţia Gestiune Bugetară este condusă de un director executiv adjunct subordonat directorului executiv economic.
Compartimentele aflate în subordinea Direcției Gestiune Bugetară

Atribuțiile Direcției Gestiune Bugetară

• răspunde de întocmirea la termenul scadent a proiectului bugetului local al Municipiului Baia Mare, colaborând în acest scop cu toate direcţiile şi instituţiile din subordinea Consiliului local, pentru dimensionarea indicatorilor din bugetul local;
• furnizează date privind veniturile si cheltuielile bugetului centralizat al Municipiului Baia Mare pentru intocmirea raportului primarului privind starea economică si socială a municipiului si pentru orice alte rapoarte;
• răspunde de efectuarea plăţilor în limita fondurilor alocate;
• coordonează si controlează organizarea în bune condiţii a contabilităţii valorilor patrimoniale, în conformitate cu legislaţia în vigoare;
• răspunde de întocmirea corectă a balanţei de verificare a Primariei Municipiului Baia Mare;
• coordonează şi controlează efectuarea corectă şi la timp a înregistrărilor contabile privind veniturile, fondurile fixe, mijloacele circulante, cheltuielile, mijloacele bănesti, debitorii, creditorii, investiţiile, alte decontări, precum şi a oricăror altor opraţiuni care decurg din desfăşurarea activităţii direcţiei;
• îndrumă, coordonează si controlează efectuarea corectă şi la timp a operaţiunilor contabile care decurg în urma implementării proictelor cu finanţare din fonduri externe nerambursabile;
• participă la organizarea si realizarea sistemului informational, aplicând măsuri de raţionalizare si simplificare a lucrărilor de evidenţa contabilă si automatizare a prelucrării datelor ;
• asigură înregistrarea cronologică sistematică, prelucrarea, publicarea şi păstrarea informaţiilor cu privire la poziţia financiară, performanţa financiară şi alte informaţii referitoare la activitatea desfăşurată;
• asigură informaţii ordonatorului de credite cu privire la execuţia bugetelor de venituri şi cheltuieli, precum şi pentru întocmirea contului general anual al execuţiei bugetului Municipiului Baia Mare;
• răspunde de întocmirea situaţiilor financiare lunare, trimestriale şi anuale la nivelul Municipiului Baia Mare ;
• asigura repartizarea, fondurilor necesare pentru buna funcţionare a unităţilor din domeniul învăţământului, asistentei sociale, cultura şi sănătate, la nivelul creditelor aprobate prin bugetul local;
• asigura întocmirea lunară a contului de execuţie a cheltuielilor bugetare ;
• întocmeşte lucrări de prognoză economico-financiară pe termen scurt si mediu la nivelul municipiului în consens cu strategia de dezvoltare a localităţii;
• analizează documentaţiile depuse de societăţile comerciale subordonate Consiliului local, privind subvenţionarea unor servicii publice si propune măsuri de soluţionare a acestora conform cu prevederile legale in vigoare;
• organizează şi coordonează întreaga evidenta contabilă la nivelul Aparatului de specialitate al Primarului;
• asigura exercitarea Controlului Financiar Preventiv asupra operaţiunilor financiar-contabile;
• asigura asistenţa la comisiile de specialitate, de pe lângă consiliu la cererea acestora.


Contact Direcția Gestiune Bugetară - Director executiv adjunct, Băban Ioana Adresa: Sediul Primariei, str. Gh. Sincai nr. 37 Telefon: 0262 211 001, 0262 211 002; int. 139

Cele mai accesate servicii publice

Lista tuturor serviciilor publice este disponibilă în secțiunea Servicii Publice
Evidența populației Eliberarea carții de identitate, Viza de flotant...
Stare civilă Nașteri, căsătorii, decese, divorțuri...
Înregistrare mijloace de transport Obținere certificat de înregistrare a motoscuterului, mopedului sau vehiculului
Se incarca...