- Activităţi comerciale
- Serviciul contracte imobiliare
- Autorizări transport în regim de TAXI
- Concesionări şi închirieri
- Evidenţa populaţiei
- Impunerea şi scoaterea din evidenţele fiscale
- Înregistrare mijloace de transport
- Registrul Agricol
- Relaţii cu publicul
- Direcția Asistență Socială
- Starea civilă
- Arhiva
- Serviciul Urbanism și Avize
- Serviciul Autorizare Construcţii
- Serviciul Dezvoltare Urbană și Amenajarea Teritoriului
- Administrare cimitire
Înscrieri în audiență a cetățenilor
AVÂND ÎN VEDERE CONTEXTUL EPIDEMIOLOGIC ACTUAL, ÎN SCOPUL EVITĂRII RĂSPÂNDIRII VIRUSULUI SARS-COV-2, ÎN ACEASTĂ PERIOADĂ, PÂNĂ LA REVENIREA LA NORMALITATE, SOLICITĂRILE DE ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ SE SUSPENDĂ
Cine poate solicita acest serviciu
Acest serviciu poate fi solicitat de orice persoană cu domiciliul, locul de muncă sau afacerea pe teritoriul municipiului Baia Mare.
Sunt înscrişi în audienţă cei care au solicitat ceva în scris de la primărie şi nu sunt mulţumiţi de răspunsul dat de compartimentul de specialitate.
Pașii ce trebuie urmați
Pentru înscrierea în audiență se parcurg următorii pași:
Înscrierea în audienţă la persoana din conducerea municipiului care poate rezolva problema

Solicitarea este verbală, telefonică sau prin email şi este în nume personal.
Solicitarea se face la operatorul Audienţe (Serviciul Relaţii cu Publicul) în timpul programului de lucru cu publicul.
Se admite înscrierea de către rude, vecini, cu condiţia ca persoana care solicită înscrierea altcuiva să ofere o explicaţie privind înscrierea prin intermediar şi să aibă asupra sa datele personale ale celui pe care îl înscrie.
La înscriere, solicitantul primeşte o informaţie verbală despre data, ora, locul şi persoana care ţine audienţa.
Prezentarea în audienţă

La data şi ora comunicate de operator, solicitantul se va prezenta în audiență.
Întocmirea notei de audiență

Operatorul va întocmi o notă de audienţă adresată compartimentul de specialitate competent în cazul problemei ridicate. De asemenea va cuprinde și dispoziția dată de auditor.
Verificarea răspunsului la nota de audienţă sau a rezolvării problemei ridicate

Timpul de soluţionare al solicitării este de 1 zi de la data în care a avut loc Audiența.
Răspunsul se comunică prin poștă.
Acte necesare
• Răspunsul care l-a nemulţumit
• În lipsa răspunsului, numărul de înregistrare al petiţiei
• Alte documente prin care doreşte să-şi susţină punctul de vedere
Unde se face solicitarea
Solicitarea se face la operatorul Audienţe (Serviciul Relaţii cu Publicul), sau online, completand Formular Solicitare Audienta, si transmitandu-l la adresa audiente@baiamare.ro sau cic@baiamare.ro
Detalii
Înscrierea în audienţă va fi făcută în funcţie de problema ridicată, în primul rând la directorul de specialitate şi numai în cazul nerezolvării problemei la acest nivel se va proceda la înscrierea la nivel de conducere a instituţiei (Secretar, Viceprimari şi Primarul municipiului Baia Mare)
Viceprimarul Noemi Vida acordă audiențe pe urmatoarele probleme:
• Asistenţă socială
• Locuinţe
• Autorizații de funcționare comerciale
• Drepturile persoanei cu handicap şi ale copilului
Secretarul acordă audiențe pe urmatoarele probleme:
• Probleme juridice
• Legea 18/1991 privind fondul funciar
• Legea 10/2001 privind imobilele naționalizate
• Legea 247/2005
• Legea 1/2000
Arhitectul șef acordă audiențe pe urmatoarele probleme:
• Sistematizare, documentații de urbanism
• Autorizații de construire
• Disciplina în construcții
• Zonare
Directorul general al Direcției Generale de Dezvoltare Publică acordă audiențe pe urmatoarele probleme:
• Managementul proiectelor
• Infrastructura
• Iluminat
• Spatii verzi
• Investiții
• Administrare unitati de invățământ
• Achiziții publice
• Transport public
• Protecție civilă
Directorul general al Direcției de Acțiune Civică acordă audiențe pe urmatoarele probleme:
• Ordine publică
• Disciplina în construcții
• Nereguli în funcționarea localurilor publice
• Circulatie
• Protectia mediului
• Autorizatii de functionare,
• Politia animalelor
Directorul Direcției de Venituri acordă audiențe pe urmatoarele probleme:
• Impozite și taxe locale
Înscrierea în audiență se face zilnic cu excepția zilei de miercuri. Audiența este ținuta la sediul Direcției de Venituri, str. Crișan, nr. 2
Luni | Marti | Miercuri | Joi | Vineri |
---|---|---|---|---|
8:00 - 14:00 |
8:00 - 12:00
13:00 - 15:00
|
8:00 - 14:00 |
8:00 - 14:00
|
8:00 - 14:00 |