- Activităţi comerciale
- Închirieri locuințe
- Autorizări transport în regim de TAXI
- Concesionări şi închirieri
- Evidenţa populaţiei
- Impunerea şi scoaterea din evidenţele fiscale
- Declararea Prealabilă a Adunărilor Publice
- Registrul Agricol
- Relaţii cu publicul
- Direcția Asistență Socială
- Serviciul Utilități Publice
- Starea civilă
- Arhiva
- Serviciul Urbanism și Avize
- Serviciul Autorizare Construcţii
- Serviciul Dezvoltare Urbană și Amenajarea Teritoriului
- Administrare cimitire
- Serviciul Infrastructură
- Serviciul Patrimoniu
Înscrieri în audiență a cetățenilor
Cine poate solicita acest serviciu
Acest serviciu poate fi solicitat de orice persoană cu domiciliul, locul de muncă sau afacerea pe teritoriul municipiului Baia Mare.
Sunt înscrişi în audienţă cei care au solicitat ceva în scris de la primărie şi nu sunt mulţumiţi de răspunsul dat de compartimentul de specialitate.
Pașii ce trebuie urmați
Pentru înscrierea în audiență se parcurg următorii pași:
Înscrierea în audienţă la persoana din conducerea municipiului care poate rezolva problema
Solicitarea este verbală, telefonică sau prin email şi este în nume personal.
Solicitarea se face la operatorul Audienţe (Serviciul Relaţii cu Publicul) în timpul programului de lucru cu publicul.
Se admite înscrierea de către rude, vecini, cu condiţia ca persoana care solicită înscrierea altcuiva să ofere o explicaţie privind înscrierea prin intermediar şi să aibă asupra sa datele personale ale celui pe care îl înscrie.
La înscriere, solicitantul primeşte o informaţie verbală despre data, ora, locul şi persoana care ţine audienţa.
Prezentarea în audienţă
La data şi ora comunicate de operator, solicitantul se va prezenta în audiență.
Întocmirea notei de audiență
Operatorul va întocmi o notă de audienţă adresată compartimentului de specialitate competent în cazul problemei ridicate. De asemenea va cuprinde și dispoziția dată de auditor.
Verificarea răspunsului la nota de audienţă sau a rezolvării problemei ridicate
Timpul de soluţionare al solicitării este de 1 zi de la data în care a avut loc Audiența.
Răspunsul se comunică prin poștă.
Acte necesare
• Răspunsul care l-a nemulţumit
• În lipsa răspunsului, numărul de înregistrare al petiţiei
• Alte documente prin care doreşte să-şi susţină punctul de vedere
Unde se face solicitarea
Înscrierea în Audiențe se poate face:
- la operatorul Audiențe(Serviciul Relații cu Publicul);
- prin completarea Cererii – tip(atasata mai jos) și transmițând-o pe una din adresele cic@baiamare.ro sau sesizari@baiamare.ro ;
- sau online, prin accesarea formularului (Click aici pentru a accesa FORMULARUL)
Detalii
În primul rând se va depune o sesizare/petitie/reclamație şi numai în cazul nerezolvării problemei la departamentele de specialitate se va proceda la înscrierea în audiență la nivel de conducere a instituţiei (Primarul municipiului Baia Mare, Secretar, Viceprimari, Administratorul public şi Arhitectul șef) în funcţie de problema ridicată.
Primarul, Dăncuș Ioan Doru acordă audiențe pe probleme legate de Poliția Locală și anume:
• Ordine publică
• Disciplina în construcții
• Nereguli în funcționarea localurilor publice
• Circulatie
• Protectia mediului
• Autorizatii de functionare,
• Politia animalelor
Secretarul general, Mureșan Lia acordă audiențe pe următoarele probleme:
• Probleme juridice
• Legea 18/1991 privind fondul funciar
• Legea 10/2001 privind imobilele naționalizate
• Legea 247/2005
• Legea 1/2000
• Activitatea Consiliului Local
Arhitectul șef, Morth Izabella acordă audiențe pe următoarele probleme:
• Sistematizare, documentații de urbanism
• Autorizații de construire, certificate de urbanism
• Zonare
Auditor | Luni | Marti | Miercuri | Joi | Vineri |
---|---|---|---|---|---|
Ioan Doru Dăncuș
Primar
|
- | 10 | - | 10 | - |
Lia Mureşan
Secretar General
|
- | - | - | 12 | - |
Morth Izabella
Arhitect Şef
|
- | 1230 | - | - | - |
Pap Zsolt Viceprimar |
- | - | 10 | - | - |
Luni | Marti | Miercuri | Joi | Vineri |
---|---|---|---|---|
8:00 - 16:00 |
8:00 - 16:00
|
8:00 - 16:00 |
8:00 - 17:00
|
8:00 - 15:00 |