- Activităţi comerciale
- Închirieri locuințe
- Autorizări transport în regim de TAXI
- Concesionări şi închirieri
- Evidenţa populaţiei
- Impunerea şi scoaterea din evidenţele fiscale
- Declararea Prealabilă a Adunărilor Publice
- Registrul Agricol
- Relaţii cu publicul
- Direcția Asistență Socială
- Serviciul Utilități Publice
- Starea civilă
- Arhiva
- Serviciul Urbanism și Avize
- Serviciul Autorizare Construcţii
- Serviciul Dezvoltare Urbană și Amenajarea Teritoriului
- Administrare cimitire
- Serviciul Infrastructură
- Serviciul Patrimoniu
Obținerea acordului pentru amplasarea de terase sezoniere
Cine poate solicita acest serviciu
Agenții economici care doresc amplasarea de terase sezoniere pe spațiile publice ale municipiului Baia Mare.
Pașii ce trebuie urmați
Pentru obținerea acordului de amplasare de terase sezoniere, se parcurg următorii pași:
Depunerea documentației necesare
Solicitarea se poate face prin depunerea actelor la Serviciul Relaţii cu Publicul din cadrul Primăriei Municipiului Baia Mare, unde agentul economic primeşte un fluturaş cu termenul de rezolvare a solicitării.
Ridicarea acordului de amplasare de terase sezoniere
Solicitantul poate urmări starea dosarului după numărul de înregistrare primit la depunerea documentaţiei.
În cazul respingerii documentaţiei, solicitanţii vor primi în scris la sediul firmei, motivul respingerii solicitării cât şi temeiul legal.
Acte necesare
• Autorizaţia de funcţionare emisă de Municipiul Baia Mare pentru unitatea comercială care solicită terasa (copie vizată pentru anul în curs) sau:
- Actele de constituire ale agentului economic: certificat de înregistrare, act constitutiv sau rezoluţia directorului Oficiului Registrului Comerţului – dupa caz, certificat constatator pentru punctul de lucru - copie
- Dovada deţinerii spaţiului unde îşi desfăşoară activitatea –copie
• Plan de situaţie, scara 1:200 şi Plan de situaţie scara 1:500 unde se va marca prin haşurare şi cotare suprafaţa ocupată, fără stânjenirea circulaţiei pietonale.
• Acordul Comisiei de Estetică Urbană împreună cu Memoriu de prezentare a ansamblului terasei vizat de Comisia de Estetică Urbană conţinând următoarele:
- schiţă, simulare foto;
- mobilier (calitatea materialelor ce compun mobilierul terasei);
- sistem de acoperire (umbrele şi sistemul de fixare pe paviment);
- sistem de iluminat propriu;
- marcaje de delimitare a terenului închiriat;
• Certificat fiscal eliberat de Direcţia de Venituri prin care se va face dovada că nu are datorii față de bugetul local;
• Adeverinţă care să ateste că nu figurează cu obligaţii restante la plata chiriei/redevenţei, eliberată de Serviciul Monitorizare Contracte.
Unde se depun actele
Actele se depun la Serviciul Relaţii cu Publicul
Locație: Sediul central al Primăriei, Str. Gheorghe Şincai nr.37, parter
Programul de înregistrare/eliberare documente la Serviciul Relaţii cu Publicul
Luni | Marti | Miercuri | Joi | Vineri |
---|---|---|---|---|
8:00 - 16:00 | 8:00 - 16:00 | 8:00 - 16:00 | 8:00 - 17:00 | 8:00 - 15:00 |