Prezentarea Biroului Evidența Informatizată a Persoanei

Biroul de Evidenţă Informatizată a Persoanei gestionează şi îndrumă activitatea de punere în legalitate a cetăţenilor pe linie de evidenţă a persoanelor.

Activitatea de evidenţă a persoanelor reprezintă ansamblul operaţiunilor realizate pentru înregistrarea şi actualizarea datelor cu caracter personal ale cetăţenilor români, necesară cunoaşterii populaţiei, mişcării acesteia, comunicării de date şi informaţii instituţiilor publice, persoanelor fizice şi juridice interesate, precum şi pentru eliberarea documentelor necesare cetăţenilor români în relaţiile cu statul, cu persoanele fizice şi juridice.

Subordonare

Biroul Evidența Informatizată a Persoanei este subordonat Serviciului Public Comunitar Evidența Persoanelor.


Atribuții Principale

• execută activităţi de ghişeu: primeşte şi verifică documentele în vederea eliberării actelor de identitate;
• eliberează cărţi de identitate şi cărţi de identitate provizorii;
• primeşte declaraţii privind acordul proprietarilor în cazurile de schimbare de domiciliu şi de stabilire a reşedinţei;
• acordă vize de stabilire a reşedinţei;
• execută actualizarea datelor în sistem automat şi preluarea imaginilor cetăţenilor în vederea întocmirii actului de identitate;
• asigură verificările în baza automată de date la cererea persoanelor fizice sau a persoanelor juridice, în condițiile stabilite de lege;
• asigură şi verifică păstrarea calităţii bazelor de date;
• efectuează în baza de date menţiunile cuprinse în listele trimise spre verificare în teren, privind persoanele nepuse în legalitate;
• gestionează imprimatele cu regim special, urmărind păstrarea lor în siguranţă


Legatura către serviciile oferite de Biroul de Evidență Informatizată a Persoanei

Servicii Birou Evidența Informatizată a Persoanei


Program preluare acte
Luni Marti Miercuri Joi Vineri
08:30 - 12:00 08:30 - 12:00 08:30 - 12:00 14:00 - 18:30 -
 
 

Program eliberare acte
Luni Marti Miercuri Joi Vineri
14:00 - 16:30 14:00 - 16:30 14:00 - 16:30 08:30 - 12:00 13:00 - 16:30
 
 
 
Audiențe Șef Birou- în fiecare JOI între orele 10:00 - 12:00

Contact Biroul Evidența Informatizată a Persoanei - şef birou Raţ Anca Adresa: str. Tineretului nr. 2A-parter (Clădirea "Clubul Phoenix”) Telefon: 0362 804 024 Fax: 0362 804 024 E-mail: spcep@baiamare.ro

Cele mai accesate servicii publice

Lista tuturor serviciilor publice este disponibilă în secțiunea Servicii Publice
Evidența populației Eliberarea carții de identitate, Viza de flotant...
Stare civilă Nașteri, căsătorii, decese, divorțuri...
Înregistrare mijloace de transport Obținere certificat de înregistrare a motoscuterului, mopedului sau vehiculului
Se incarca...