- Rolul administrației
- Managementul
- Structura administrației
- Anunțuri și comunicate
- Declarații de avere
- Administrație transparentă
- Strategia de dezvoltare
- Integritate instituțională
- Buget Local și Raportări financiare
- Contracte
- Rapoarte de activitate
- Concursuri de angajare
- Informații de interes public
- Planuri și politici de dezvoltare locală
- Plăți
- Transparenţa veniturilor salariale
- Guvernanță corporativă
- Protecția datelor cu caracter personal
- Monitorul Oficial Local
- Alegeri Locale - Biroul Electoral de Circumscripție Baia Mare
- Agenda Conducerii
Prezentarea Compartimentului Baze de Date şi Logistică
- asigura sprijin logistic la realizarea bazelor de date la nivelul serviciilor, birourilor, compartimentelor
- gestionează informatiile specifice ale Direcţiei Poliţia Locală
- preia solicitarile transmise in format electronic de la persoane fizice sau institutii
- gestionează şi administrează materialele şi mijoacele de transport care intră în dotarea Poliţiei Locale
Subordonare
Compartimentul Bază de Date şi Logistică este subordonat Direcției Poliția Locală
Atribuții Principale
• prelucreaza informatiile primite pe E-mail si Fax-ul directiei, întocmeşte note de informare, acestea fiind prezentate Directorului Executiv spre analiză şi repartizare compartimentelor spre soluţionare.
• comunica raspunsurile in format electronic catre Directia Relatii Publice, raspunsuri intocmite de compartimente la reclamatiile repartizate, provenite prin E-mail, Fax, petitii on-line, etc.
• centralizarea rapoartelor de activitate lunare, trimestriale şi anuale ale direcţiei
• sprijin logistic pentru crearea tabelelor sau formatelor pe suport electronic la nivelul directiei
• tine evidenta sesizarilor intrate la nivelul Directiei Politia Locala
• acorda sprijin logistic pentru arhivarea documentelor din cadrul directiei
• cooperează cu alte autoritati competente in vederea verificarii, la cererea acestora, a unor date cu caracter personal, daca solicitarea este justificata prin necesitatea indeplinirii unei atributii prevazute de lege, cu respectarea reglementarilor legale privind prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;
• gestionează şi administrează materialele şi mijoacele de transport care intră în dotarea Poliţiei Locale, asigură aprovizionarea cu combustibil şi urmăreşte încadrarea acestora în cota lunară stabilită.
• gestionează si asigură aprovizionarea cu consumabile birotica, autoturisme şi mopede, pentru formulare tipizate ( procese-verbale, somaţii, note de constatare), obiecte de inventar(fax-uri, xerox, etc)
• gestionează si administrează uniformele pentru politişti locali, respectând durata normală de utilizare
• redactează şi centralizează referate de necesitate