- Rolul administrației
- Managementul
- Structura administrației
- Anunțuri și comunicate
- Declarații de avere
- Administrație transparentă
- Strategia de dezvoltare
- Integritate instituțională
- Buget Local și Raportări financiare
- Contracte
- Rapoarte de activitate
- Concursuri de angajare
- Informații de interes public
- Planuri și politici de dezvoltare locală
- Plăți
- Transparenţa veniturilor salariale
- Guvernanță corporativă
- Protecția datelor cu caracter personal
- Monitorul Oficial Local
- Alegeri Locale - Biroul Electoral de Circumscripție Baia Mare
- Agenda Conducerii
Prezentarea Serviciului Achiziții Publice
Subordonare
Serviciul Achiziţii Publice se află în subordinea Direcţiei Achiziții
Atribuții Principale
• Întreprinderea demersurilor necesare pentru înregistrarea/reînnoirea/recuperarea înregistrării autorităţii contractante în SEAP sau recuperarea certificatului digital;
• Întocmirea Programului anual al achiziţiilor publice, pe baza necesităţilor transmise de celelalte compartimente din cadrul Primăriei Municipiului Baia Mare și a strategiei anuale de achiziții publice;
• Elaborarea sau, după caz, coordonarea activității de elaborare a documentaţiei de atribuire şi a documentelor-suport, cu excepţia caietului de sarcini sau a documentaţiei descriptive, în cazul organizării unui concurs de soluţii, a documentaţiei de concurs, pe baza necesităţilor transmise de compartimentele de specialitate;
• Îndeplinirea obligaţiilor referitoare la publicitate, astfel cum sunt acestea prevăzute de lege;
• Completarea şi actualizarea formularului de integritate, aferent procedurilor de atribuire derulate de către autoritatea contractantă, de la publicarea în SEAP a documentaţiei de atribuire, pe tot parcursul derulării procedurii şi până la publicarea anunţului de atribuire a contractului/acordului-cadru de achiziţie publică, în conformitate cu prevederile Legii nr. 184/2016.
• Aplicarea şi finalizarea procedurilor de atribuire;
• Realizarea achizițiilor directe;
• Constituirea şi păstrarea dosarului achiziţiei publice;
• Monitorizarea contestaţiilor înregistrate în derularea procesului de achiziţie şi participarea la întocmirea punctului de vedere formulat în soluţionarea acesteia;
• Întocmirea comunicărilor la solicitările transmise în baza Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public;