Biroul Administrativ

Biroul Administrativ asigură şi urmăreşte buna gestionare a mijloacelor fixe, a obiectelor de inventar, a materialelor consumabile de birotică şi a materialelor de întreţinere şi curăţenie, a tuturor spaţiilor aparţinătoare Primăriei Municipiului Baia Mare.

Subordonare

Biroul Administrativ este în subordinea Direcţiei Achiziţii


Atribuții Principale

• asigură şi urmăreşte buna gestionare a mijloacelor fixe, obiectelor de inventar, materialelor consumabile de birotică şi materiale de întreţinere şi curăţenie, a tuturor spaţiilor aparţinătoare Primăriei;
• asigură buna funcţionare şi întreţinere a centralei telefonice, a sistemului intern de iluminat electric şi instalaţiilor sanitare şi utilităţi (energie electrică, apă, gaz metan);
• face propuneri pentru lucrări de întreţinere şi reparaţii curente pentru clădirile aparţinătoare Primăriei, urmăreşte şi răspunde de executarea acestora, cu respectarea legislaţiei specifice în vigoare;
• asigură efectuarea şi întreţinerea curăţeniei la toate locurile de muncă şi în toate spaţiile din dotare, birouri, holuri, scări, grupuri sanitare;
• asigură urmărirea în exploatare a centralei termice proprii de încălzire şi apă menajeră;
• asigură întreţinerea şi repararea sistemelor de închidere a geamurilor şi uşilor, sistemelor de alarmă, a mobilierului;
• deservirea centralei telefonice proprii.


Contact Biroul Administrativ Adresa: P-ța Libertății nr. 17, clădirea Millenium 2 Telefon: 0262-211001, 0262-211002

Cele mai accesate servicii publice

Lista tuturor serviciilor publice este disponibilă în secțiunea Servicii Publice
Evidența populației Eliberarea carții de identitate, Viza de flotant...
Stare civilă Nașteri, căsătorii, decese, divorțuri...
Înregistrare mijloace de transport Obținere certificat de înregistrare a motoscuterului, mopedului sau vehiculului
Se incarca...