- Activităţi comerciale
- Închirieri locuințe
- Autorizări transport în regim de TAXI
- Concesionări şi închirieri
- Evidenţa populaţiei
- Impunerea şi scoaterea din evidenţele fiscale
- Declararea Prealabilă a Adunărilor Publice
- Registrul Agricol
- Relaţii cu publicul
- Direcția Asistență Socială
- Serviciul Utilități Publice
- Starea civilă
- Arhiva
- Serviciul Urbanism și Avize
- Serviciul Autorizare Construcţii
- Serviciul Dezvoltare Urbană și Amenajarea Teritoriului
- Administrare cimitire
- Serviciul Infrastructură
- Serviciul Patrimoniu
Emiterea/Modificarea autorizațiilor/acordurilor de funcționare în regim de urgență
Taxa de urgenţă instituită se aplică numai în cazul în care persoanele fizice sau juridice solicită eliberarea documentului în regim de urgenţă.
Cuantumul taxelor de urgență instituite se calculează astfel:
a) 50 % din valoarea taxei pentru emiterea acordului de funcționare pentru activități non alimentare.
b) 25% din valoarea taxei pentru emiterea autorizației de funcționare pentru alimentație publică.
c) 50% din valoarea taxei pentru modificarea autorizaţiei / acordului de funcţionare.
Termenul pentru emiterea în regim de urgenţă sau modificarea autorizaţiei / acordului de funcţionare este de 7 zile lucrătoare de la data depunerii documentaţiei, iar în situaţia în care, documentaţia depusă este incompletă, fiind necesară suplimentarea acesteia, termenul de 7 zile curge de la data completării documentaţiei.
Cuantumul taxelor de urgență instituite se calculează astfel:
a) 50 % din valoarea taxei pentru emiterea acordului de funcționare pentru activități non alimentare.
b) 25% din valoarea taxei pentru emiterea autorizației de funcționare pentru alimentație publică.
c) 50% din valoarea taxei pentru modificarea autorizaţiei / acordului de funcţionare.
Termenul pentru emiterea în regim de urgenţă sau modificarea autorizaţiei / acordului de funcţionare este de 7 zile lucrătoare de la data depunerii documentaţiei, iar în situaţia în care, documentaţia depusă este incompletă, fiind necesară suplimentarea acesteia, termenul de 7 zile curge de la data completării documentaţiei.
Acte necesare
Se depun aceleași documente ca și la ELIBERAREA AUTORIZAȚIILOR / ACORDURILOR DE FUNCȚIONARE:
Unde se depun actele
Actele se depun la Serviciul Relaţii cu Publicul
Locație: Sediul central al Primăriei, Str. Gheorghe Şincai nr.37, parter
Locație: Sediul central al Primăriei, Str. Gheorghe Şincai nr.37, parter
Program Serviciul Relaţii cu Publicul
Programul de înregistrare documente la Serviciul Relaţii cu Publicul
Luni | Marti | Miercuri | Joi | Vineri |
---|---|---|---|---|
8:00 - 15:00 | 8:00 - 15:00 | 8:00 - 15:00 | 8:00 - 16:00 | 8:00 - 14:00 |
Programul de eliberare documente la Serviciul Relaţii cu Publicul
Luni | Marti | Miercuri | Joi | Vineri |
---|---|---|---|---|
8:00 - 16:00 | 8:00 - 16:00 | 8:00 - 16:00 | 8:00 - 17:00 | 8:00 - 15:00 |
Pentru mai multe informații contactați
Biroul Comercial
Adresa: Piata Libertatii nr.17 – intrarea din Strada Mihai Viteazu
Telefon: 0733 055 755
E-mail: comercial@baiamare.ro
Program Casierii
Str. Gheorghe Şincai, Nr. 37
Luni-Miercuri 0815-1230 | 1300-1500
Joi 0815-1230 | 1300-1600
Vineri 0815-1230 | 1300-1400