- Activităţi comerciale
- Închirieri locuințe
- Autorizări transport în regim de TAXI
- Concesionări şi închirieri
- Evidenţa populaţiei
- Impunerea şi scoaterea din evidenţele fiscale
- Declararea Prealabilă a Adunărilor Publice
- Registrul Agricol
- Relaţii cu publicul
- Direcția Asistență Socială
- Serviciul Utilități Publice
- Starea civilă
- Arhiva
- Serviciul Urbanism și Avize
- Serviciul Autorizare Construcţii
- Serviciul Dezvoltare Urbană și Amenajarea Teritoriului
- Administrare cimitire
- Serviciul Infrastructură
- Serviciul Patrimoniu
Eliberare autorizații de comerț ambulant
Cine poate solicita acest serviciu
Orice comerciant care dorește să facă comerț ambulant.
Pașii ce trebuie urmați
Pentru obținerea autorizației de comerț ambulant se parcurg următorii pași:
Depunerea documentației necesare

Solicitarea se poate face prin depunerea actelor la Serviciul Relaţii cu Publicul din cadrul Primăriei Municipiului Baia Mare, unde agentul economic primeşte un fluturaş cu termenul de rezolvare a solicitării.
Ridicarea autorizației de comerț ambulant

Solicitantul poate urmări starea dosarului după numărul de înregistrare primit la depunerea documentaţiei.
În cazul respingerii documentaţiei, solicitanţii vor primi în scris la sediul firmei, motivul respingerii solicitării cât şi temeiul legal.
Acte necesare
• Cerere tip
• Copii ale documentelor de constituire ca agent economic: act constitutiv, eventuale acte adiţionale, certificat de înregistrare pentru persoane juridice SAU certificat de înregistrare şi rezoluţia directorului Oficiului Registrului Comerţului pentru persoane fizice, întreprinderi familiale şi individuale.
• Copie după certificatul constatator de autorizare a punctului de lucru obţinut de la Oficiul Registrului Comerţului
• Autorizaţie de la Sanepid (Direcţia de Sănătate Publică Maramureş, Str. George Coşbuc nr. 31, Str. Victoriei nr. 132, tel. 275628, 27514), Inspecţia Veterinară (după caz), în copie xerox
• Contractul de închiriere cu administraţia pieţei (dacă activitatea se va desfăşura în una din pieţele autorizate din Baia Mare)
• Contractul de închiriere cu Primăria Municipiului Baia Mare, dacă activitatea se desfăşoară pe domeniul public
• Chitanţa de plată a taxei legale, la caseria Primăriei (parter - cam. 7)
Notă:
• În actul de constituire trebuie să existe cel puţin una din codurile CAEN 4789, 4781, 4782
• Chitanţa de plată a taxei legale se depune în original şi copie
• Actele necesare se depun în dosar plic.
Unde se depun actele
Actele se depun la Serviciul Relaţii cu Publicul
Locație: Sediul central al Primăriei, Str. Gheorghe Şincai nr.37, parter
Programul de înregistrare documente la Serviciul Relaţii cu Publicul
Luni | Marti | Miercuri | Joi | Vineri |
---|---|---|---|---|
8:00 - 15:00 | 8:00 - 15:00 | 8:00 - 15:00 | 8:00 - 16:00 | 8:00 - 14:00 |
Programul de eliberare documente la Serviciul Relaţii cu Publicul
Luni | Marti | Miercuri | Joi | Vineri |
---|---|---|---|---|
8:00 - 16:00 | 8:00 - 16:00 | 8:00 - 16:00 | 8:00 - 17:00 | 8:00 - 15:00 |
