- Activităţi comerciale
- Închirieri locuințe
- Autorizări transport în regim de TAXI
- Concesionări şi închirieri
- Evidenţa populaţiei
- Impunerea şi scoaterea din evidenţele fiscale
- Declararea Prealabilă a Adunărilor Publice
- Registrul Agricol
- Relaţii cu publicul
- Direcția Asistență Socială
- Serviciul Utilități Publice
- Starea civilă
- Arhiva
- Serviciul Urbanism și Avize
- Serviciul Autorizare Construcţii
- Serviciul Dezvoltare Urbană și Amenajarea Teritoriului
- Administrare cimitire
- Serviciul Infrastructură
- Serviciul Patrimoniu
Obținerea acordului pentru amplasarea de agregate frigorifice sau alt mobilier stradal utilizat la comerțul stradal
Cine poate solicita acest serviciu
Agenții economici care doresc amplasarea de agregate frigorifice/mobilier stradal pe spațiile publice ale municipiului Baia Mare.
Pașii ce trebuie urmați
Pentru obținerea acordului de amplasare de agregate frigorifice/mobilier stradal, se parcurg următorii pași:
Depunerea documentației necesare
Solicitarea se poate face prin depunerea actelor la Serviciul Relaţii cu Publicul din cadrul Primăriei Municipiului Baia Mare, unde agentul economic primeşte un fluturaş cu termenul de rezolvare a solicitării.
Ridicarea acordului de amplasare de agregate frigorifice/mobilier stradal
Solicitantul poate urmări starea dosarului după numărul de înregistrare primit la depunerea documentaţiei.
În cazul respingerii documentaţiei, solicitanţii vor primi în scris la sediul firmei, motivul respingerii solicitării cât şi temeiul legal.
Acte necesare
• Autorizația de funcționare emisă de Municipiul Baia Mare pentru unitatea comercială care solicită terasa (copie vizată pentru anul în curs) sau:
-Actele de constituire ale agentului economic: certificat de înregistrare, act constitutiv sau rezoluţia directorului Oficiului Registrului Comertului – după caz, certificat constatator pentru punctul de lucru - copie
-Dovada deţinerii spaţiului comercial – copie
• Plan de situaţie, scara 1:200 și Plan de situație, scara 1:500 unde se va marca prin hașurare și cotare suprafața ocupată, fără stânjenirea circulaţiei pietonale,
• Acordul Comisiei de Estetică Urbană împreună cu Memoriu de prezentare a ansamblului terasei vizat de Comisia Estetică Urbană conținând următoarele:
-schiță, simulare foto;
-mobilier (calitatea materialelor ce compun mobilierul);
• Certificat fiscal eliberat de Direcția de Venituri, prin care se va face dovada că nu are datorii față de bugetul local
• Contract salubrizare încheiat cu S.C. DRUSAL S.A.,
• Dovada achitării taxei pentru ocuparea locurilor publice, numai pentru cazurile în care nu se încheie un contract de închiriere (sfârşit de săptămână ori durate solicitate reduse, de maxim 5 zile)
• Adeverință care să ateste că nu figurează cu obligații restante la plata chiriei/redevenței eliberată de Serviciul Monitorizare Contracte
Aprobarea poate fi prelungită în aceleaşi condiţii .
Nu se vor executa lucrări definive de instalare a agregatelor frigorifice pe suprafaţa ocupată, unde este cazul, se vor putea monta umbrele mobile fără afectarea traficului pietonal.
Programul de înregistrare documente la Serviciul Relaţii cu Publicul
Luni | Marti | Miercuri | Joi | Vineri |
---|---|---|---|---|
8:00- 15:00 | 8:00- 15:00 | 8:00- 15:00 | 8:00- 16:00 | 8:00- 14:00 |
Programul de eliberare documente la Serviciul Relaţii cu Publicul
Luni | Marti | Miercuri | Joi | Vineri |
---|---|---|---|---|
08:00- 16:30 | 08:00- 16:30 | 08:00- 16:30 | 08:00- 17:30 | 08:00- 15:30 |