Eliberare copie după autorizația pierdută

În situația în care s-a pierdut o autorizație, puteți solicita eliberarea unui duplicat după ea.

Cine poate solicita acest serviciu

Orice persoană căreia i s-a eliberat o autorizație și a pierdut-o.


Pașii ce trebuie urmați

Pentru eliberarea uei copii după o autorizație se parcurg următorii pași:


Depunerea documentației necesare

Solicitarea se poate face prin depunerea actelor la Serviciul Relaţii cu Publicul din cadrul Primăriei Municipiului Baia Mare, unde agentul economic primeşte un fluturaş cu termenul de rezolvare a solicitării.


Ridicarea duplicatului după autorizație

Solicitantul poate urmări starea dosarului după numărul de înregistrare primit la depunerea documentaţiei.


Acte necesare

• Dacă autorizaţia nu este vizată la zi se va prezenta chitanţa în original şi copie cu taxa respectivă şi contractul cu Drusalul vizat pe anul în curs.
• Cerere semnată pentru eliberarea unui duplicat
• Ziarul în care s-a publicat pierderea autorizaţiei cu toate datele: număr de autorizaţie, denumire punct de lucru, adresa obiectivului, precum şi numele agentului economic.


Unde se depun actele

Actele se depun la Serviciul Relaţii cu Publicul
Locație: Sediul central al Primăriei, Str. Gheorghe Şincai nr.37, parter


 
Program Serviciul Relaţii cu Publicul

Programul de înregistrare/eliberare documente la Serviciul Relaţii cu Publicul

Luni Marti Miercuri Joi Vineri
8:00 - 16:00 8:00 - 16:00 8:00 - 16:00 8:00 - 17:00 8:00 - 15:00
 
 
Pentru mai multe informații contactați Serviciul Comercial Adresa: Piata Libertatii nr.17 – intrarea din Strada Mihai Viteazu E-mail: comercial@baiamare.ro
   Program Casierii
Str. Gheorghe Şincai, Nr. 37
Luni-Miercuri 0815-1230 | 1300-1500
Joi                     0815-1230 | 1300-1600
Vineri                0815-1230 | 1300-1400
Se incarca...