CONCURS DE RECRUTARE în data de 22.04.2024 - Funcție publică - Inspector, clasa I, grad profesional asistent - Biroul Marketing Public

19 Martie, 2024
Detalii anunț:
 
Primăria Municipiului Baia Mare organizează, în baza art. VII din O.U.G. nr. 115/2023 alin. (2) lit. a) și art. VII alin. (7)/XI/XII din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ, concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de execuție vacante de: Inspector, clasa I, grad profesional asistent, din cadrul Biroului Marketing Public.
 
Calendar desfășurare concurs Data publicării anunțului: 19.03.2024;
Data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile calendaristice de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 19.03.2024-08.04.2024,inclusiv;
Verificarea eligibilității candidaților: în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere al dosarelor;
Data organizării probei scrise: 22.04.2024, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Şincai, nr. 37.
Data susținerii interviului: în termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise, data şi ora vor fi comunicate odată cu afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Şincai, nr. 37.
 
Condiții generale de participare la concurs Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale necesare ocupării unor funcţii publice, prevăzute în art. 465 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
 
Condiții specifice de participare la concurs
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă într-unul din următoarele domenii de licență: Relații internaționale și studii europene ( Domeniul de licență) sau Limbi moderne aplicate ( Domeniul de llicență);
- cunoștințe teoretice în domeniul tehnologiei informației: Operare, MS Office, nivel mediu, dovedită în cadrul probei interviu;
- Limbi străine (necesitate și nivel de cunoaștere): Limba engleză, nivel mediu,se dovedește în cadrul probei de interviu; Limba Franceză, nivel mediu,se dovedește în cadrul probei de interviu;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minim 1 an.
 
Ce trebuie sa conțină dosarul de concurs Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 94 din Anexa nr. 10 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare în termen de 20 de zile calendaristice de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 19.03.2024-08.04.2024, la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Şincai, nr. 37.
 
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit b) din Anexa nr. 10 la O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din O.U.G. nr. 121/2023;
b) copia cărții de identitate valabile;
c) copia actului doveditor emis de autoritățile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naștere;
d) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deținut, potrivit prevederilor OUG nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări sau deținerea unor competențe specific, după caz;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecție de către medicul de familie al candidatului și a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
i) declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractual individual de muncă pentru motive disciplinare.
 
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul admis la proba de verificare a eligibilității și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă are obligația să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfășurării etapei de selecție, dat nu mai târziu de data și ora organizării interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrative de numire în funcția publică. În situația în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicit expres preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicit potrivit legii și producerii aprobate la nivel institutional.
 
Conform dispozițiilor art. VII alin. (15) din O.U.G. nr. 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38 alin. (7) din Anexa 10 la O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, modelul orientativ al adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă și în specialitatea studiilor este prevăzut la art. 137 lit. e) din anexa 10 la O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.
 
Potrivit dispozițiilor art. VII alin.(17) din O.U.G. nr. 121/2023, dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituția publică în anunțul de concurs. Dosarelor de concurs transmise de candidați la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituția publică în anunțul de concurs după terminarea programului de lucru al autorității sau instituției publice, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie numărul de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.
 
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligația candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfășurării probei interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică în cazul promovării concursului.
 
Bibliografie/Tematică concurs Bibliografia / Tematica pentru concursul de recrutare organizat în vederea ocupării pe durată nedeterminată a funcției publice de execuție vacante de inspector, clasa I, grad profesional aistent din cadrul Biroului Marketing Public, cuprinde următoarele acte normative:
 
1. Constituția României, republicată
cu tematica Constituţia României, republicată - Integral
 
2. Partea I, titlul I şi titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Partea I, titlul I şi titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare; - Integral
 
3. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematicaOrdonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare; - Integral
 
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare; - Integral
 
5. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes publi;
cu tematica Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public; - Integral
 
6. Hotărârea nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public;
cu tematica Hotărârea nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public; - Integral;
 
7. Statutul Municipiului Baia Mare, aprobat prin H.C.L. nr. 338/2015;
cu tematica Statutul Municipiului Baia Mare, aprobat prin H.C.L. nr. 338/2015; - Integral
 
Principalele atribuții ale postului

• Asigură relaţia instituţiei Primamlui şi a Consiliului Local cu instituţii similare la nivel naţional şi internaţional;
• Asigură corectitudinea terminologiei în traducerile oficiale şi colaborarea cu instituţii similare la nivel naţional şi internaţional;
• Asigură interpretarea în timpul întâlnirilor sau evenimentelor organizate de instituţie sau la care participă reprezentanţii instituţiei;
• Organizarea şi participarea la târguri şi expoziţii locale, naţionale şi internaţionale de turism dacă este cazul;
• Atragerea de programe şi finanţări în vederea creşterii calităţii turismului din Municipiul Baia Mare;
• Implicarea în iniţierea şi desfăşurarea de proiecte în domeniul turismului;
• Elaborarea de studii şi analize pe domeniile de interes touristic;
• Promovarea schimbului de date, informaţii, publicaţii, cooperarea cu asociaţii, organisme similare de profil din municipiu, judeţ, ţară şi străinătate;
• Realizează treduceri în comunicarea cu alţi traducători externi pentru proiecte specifice;
• Realizează traducerea documentelor oficiale, rapoarte, comunicate de presă şi alte materiale administrative;
• Colaborarea cu agenţii de turism naţionale, regionale, internaţionale şi alte organizaţii pentru promovarea Municipiului Baia Mare ca obiectiv touristic;
• Gestionează relaţiile de colaborare ale municipiului Baia Mare cu oraşele înfrăţite;
• Face demersurile necesare pentru înfrăţirea municipiului Baia Mare cu alte oraşe din ţară şi/sau străinătate dacă este cazul;
• Participă la reuniunile de lucru ale instituţiei sau terţilor pe probleme de interes pentru instituţie sau comunitate;
• Păstrează confidenţialitatea informaţiilor pe care le gestionează în conformitate cu reglementările legale în vigoare;
• Asigură securitatea documentelor şi informaţiilor a căror statut este confidenţial;
• Elaborează scrisori, adrese, invitaţii şi altele asemenea la cererea şefului de serviciu şi /sau a primarului;
• Elaborează fişe de acţiune, referate de necesitate la cererea şefului de serviciu şi /sau a directorului executiv şi /sau a primarului;
• Elaborează note interne, dispoziţii de primar, la cererea şefului de serviciu şi /sau a directorului executiv şi/sau primarului;
• Întocmeşte pentru activitatea Consiliului Local, rapoarte de specialitate şi proiecte de hotărâri;

 
Relaţii suplimentare se pot obţine de la persoana de contact: Mico Roberta, inspector Serviciul Resurse Umane, Guvernanță Corporativă, telefon 0372624195, e-mail roberta.pop@baiamare.ro
REZULTATELE CONCURSULUI
• 11.04.2024 - Rezultatul selecției dosarelor de concurs
 
• 22.04.2024 - Barem Proba Scrisă
 
• 23.04.2024 - Rezultatul Probei Scrise
 
• 25.04.2024 - Rezultatul Probei de interviu
 
• 30.04.2024 - Rezultatul final al concursului
 
Descarcă fișiere atașate Anunțul cu Bibliografia de concurs
Se incarca...