CONCURS DE RECRUTARE în data de 15.04.2024 - Funcție publică - Inspector, clasa I, grad profesional superior - Biroul Tehnologia Informației

11 Martie, 2024
Detalii anunț: Primăria Municipiului Baia Mare organizează, în baza art. VII din O.U.G. nr. 115/2023 alin. (2) lit. a) și art. VII alin. (7)/XI/XII din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ, concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de execuție vacante de: Inspector, clasa I, grad profesional superior, din cadrul Biroului Tehnologia Informației
 
Calendar desfășurare concurs Data publicării anunțului: 11.03.2024;
Data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile calendaristice de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 11.03.2024-01.04.2024,inclusiv;
Verificarea eligibilității candidaților: în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere al dosarelor;
Data organizării probei scrise: 15.04.2024, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Şincai, nr. 37.
Data susținerii interviului: în termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise, data şi ora vor fi comunicate odată cu afişarea rezultatelor probei scrise, Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Şincai, nr. 37.
 
Condiții generale de participare la concurs Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale necesare ocupării unor funcţii publice, prevăzute în art. 465 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
 
Condiții specifice de participare la concurs
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă într-unul din următoarele domenii: Domenii de studiu: Matematică informatică (Specializarea), Matematici aplicate (Specializarea), Informatică (Ramura de știință), Informatică aplicată în inginerie electrică (Specializarea), Inginerie electrică şi calculatoare (Specializarea), Electrotehnică (Specializarea), Electronică aplicată (Specializarea), Reţele şi software de telecomunicaţii (Specializarea), Calculatoare şi tehnologia informaţiei (Domeniul de licență), Ingineria sistemelor (Domeniul de licență), Mecatronică (Specializarea), Robotică (Specializarea), Matematică şi informatică aplicată în inginerie (Specializarea), Informatică industrială (Specializarea);
- cunoștințe teoretice în domeniul tehnologiei informației: Programare, Programarea calculatoarelor, nivel mediu, dovedită în cadrul probei interviu;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minim 7 ani.
 
Ce trebuie sa conțină dosarul de concurs Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 94 din Anexa nr. 10 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare în termen de 20 de zile calendaristice de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 11.03.2024-01.04.2024, la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Şincai, nr. 37.
 
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit b) din Anexa nr. 10 la O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din O.U.G. nr. 121/2023;
b) copia cărții de identitate valabile;
c) copia actului doveditor emis de autoritățile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naștere;
d) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deținut, potrivit prevederilor OUG nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări sau deținerea unor competențe specific, după caz;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecție de către medicul de familie al candidatului și a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
i) declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractual individual de muncă pentru motive disciplinare.
 
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul admis la proba de verificare a eligibilității și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă are obligația să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfășurării etapei de selecție, dat nu mai târziu de data și ora organizării interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrative de numire în funcția publică. În situația în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicit expres preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicit potrivit legii și producerii aprobate la nivel institutional.
 
Conform dispozițiilor art. VII alin. (15) din O.U.G. nr. 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38 alin. (7) din Anexa 10 la O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, modelul orientativ al adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă și în specialitatea studiilor este prevăzut la art. 137 lit. e) din anexa 10 la O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.
 
Potrivit dispozițiilor art. VII alin.(17) din O.U.G. nr. 121/2023, dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituția publică în anunțul de concurs. Dosarelor de concurs transmise de candidați la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituția publică în anunțul de concurs după terminarea programului de lucru al autorității sau instituției publice, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie numărul de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.
 
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligația candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfășurării probei interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică în cazul promovării concursului.
 
Bibliografie/Tematică concurs Bibliografia / Tematica pentru concursul de recrutare organizat în vederea ocupării pe durată nedeterminată a funcției publice de execuție vacante de inspector, clasa I, grad profesional superior cu atribuții de Administrator de rețea din cadrul Biroului Tehnologia Informației - Direcția Relații Publice, cuprinde următoarele acte normative:
 
1. Constituția României, republicată
cu tematica Constituţia României, republicată - Integral
 
2. Titlul I si II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Titlul I si II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare; - Integral
 
3. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematicaOrdonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare; - Integral
 
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare; - Integral
 
5. Legea nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor);
cu tematica Legea nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor); - Integral
 
6. Rețele locale de calculatoare -Răzvan Rughiniș, Mihai Carabaș, Răzvan Deaconescu, Mihai Bucicoiu. (https://kupdf.net/download/reele-locale-de-calculatoare_59cdf75f08bbc54662686f2f_pdf);
cu tematica Rețele locale de calculatoare -Răzvan Rughiniș, Mihai Carabaș, Răzvan Deaconescu, Mihai Bucicoiu. (https://kupdf.net/download/reele-locale-de-calculatoare_59cdf75f08bbc54662686f2f_pdf) - Integral;
 
7. TCP/IP Fundamentals for Microsoft Windows - Joseph Davies https://download.microsoft.com/download/9/4/6/946958ef-7b86-4ddc-bfdb-c7ed2af4ce51/tcpip_fund.pdf;
cu tematica TCP/IP Fundamentals for Microsoft Windows - Joseph Davies https://download.microsoft.com/download/9/4/6/946958ef-7b86-4ddc-bfdb-c7ed2af4ce51/tcpip_fund.pdf - Integral
 
8. Cursuri și Laboratoare – lector universitar dr. Adrian Runceanu https://www.runceanu.ro/adrian/;
cu tematica Cursuri și Laboratoare " Rețele de calculatoare" https://www.runceanu.ro/adrian/
 
Principalele atribuții ale postului

• Analizează, proiectează, propune, realizează, întreţine şi monitorizează reţeaua locală a primăriei, asigurând funcţionalitatea reţelei de calculatoare şi a echipamentelor de conectare;
• Identifică şi încorporează modificările şi/ sau configurările ce pot fi aduse componentelor hardware şi software ale reţelei;
• Stabileşte parametrii etalon de funcţionare şi soluţiile ce vor fi adoptate în situaţia detectării anomaliilor de funcţionare a componentelor reţelei;
• Proiectează şi implementează operaţiuni de salvare a datelor stocate în reţea, asigurând implementarea strategiilor şi procedurilor de back-up şi verifică îndeplinirea acestora;
• Asigură administrarea serverelor, interconectarea reţelelor şi accesul la reţeaua globală internet, coordonează accesul utilizatorilor în reţea;
• Controlează/supraveghează traficul de date; protejează informaţia în reţea, precum şi securitatea traficului pe internet;
• Asigură administrarea conturilor de utilizatori (Active Directory) şi a drepturilor de acces în concordanţă cu standardele curente de securitate;
• Gestionează politica de grup;
• Elaborează, coordonează şi implementează măsuri de securizare a reţelelor informatice, destinate protejării datelor, sistemelor hardware şi software;
• Întreţine funcţionarea corectă a sistemelor de gestiune a bazelor de date;
• Formulează recomandări în legătură cu modificările de realizat pentru a îmbunătăţi sistemele şi configurările reţelei;
• Participă la efectuarea de operaţiuni de optimizare a calculatoarelor şi serverelor din reţea;
• Execută operaţii de instalare, reinstalare sisteme de operare şi programe pe calculatoarele instituţiei;
• Asigură buna funcţionare a echipamentelor informatice care găzduiesc aplicaţiile de încasare a impozitelor, taxelor şi amenzilor on-line şi orice alte aplicaţii de natură economică necesare în buna desfăşurare a activităţii instituţiei;
• Contribuie la întocmirea inventarului echipamentelor IT;

 
Relaţii suplimentare se pot obţine de la persoana de contact: Mico Roberta, inspector Serviciul Resurse Umane, Guvernanță Corporativă, telefon 0372624195, e-mail roberta.pop@baiamare.ro
Rezultatele concursului
Se incarca...