CONCURS în data de 16.05.2024 - Funcție Contractuală de Conducere - Director al Clubului Sportiv Minaur Baia Mare

18 Aprilie, 2024
Detalii anunț:
 
Primăria Municipiului Baia Mare anunţă organizarea unui concurs în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată, cu durata normală a timpului de muncă, a funcţiei contractuale de conducere vacante de Director al Clubului Sportiv Minaur Baia Mare.
 
Ocuparea postului de Director al Clubului Sportiv Minaur Baia Mare se face în condiţiile prevăzute în Codul administrativ Partea a VI-a, Titlul III, Capitolul IV, prin concurs sau examen organizat potrivit prevederilor H.G.R. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice și în conformitate cu prevederile H.C.L nr. 56/2024 privind aprobarea procedurii și criteriilor de organizare a concursului pentru ocuparea funcției de Director al Clubului Sportiv Minaur Baia Mare.
 
Calendar desfășurare concurs
 
Concursul va consta în următoarele etape:
a) Selecția dosarelor de înscriere
b) Proba scrisă
c) Interviul
 
Dosarele de concurs se depun în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului, respectiv de la data de 18.04.2024 până în data de 07.05.2024, ora 16:00 inclusiv, la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, Serviciul Resurse Umane, Guvernanță Corporativă.
 
Proba scrisă va consta în redactarea unei lucrări cu subiecte stabilite pe baza bibliografiei și tematicii de concurs și se va susține în data de 16.05.2024 la sediul Municipului Baia Mare. Candidații sunt admiși la această probă dacă obțin minimum 70 de puncte din 100.
 
Proba de interviu se va susține într-un termen de 4 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise. În cadrul probei de interviu, candidații vor susține un proiect de management elaborat pentru clubul sportiv și se vor testa abilitățile, aptitudinile și motivația acestora. Punctajul interviului va fi compus din 60% conținutul și prezentarea proiectului de management și 40 % răspunsurile formulate la întrebările comisiei. Candidații sunt admiși la această probă, dacă obțin minimum 70 de puncte din 100.
 
Punctajul final se stabilește ca medie a punctajelor obținute la cele două probe.
 
Condiții generale de participare la concurs
 
Condiţiile generale prevăzute de art. 15 H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:
a) are cetățenia romana sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba romana, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările si completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestata pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime in specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autoritarii, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranța a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si funcționarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
 
Condiții specifice de participare la concurs
 
a) studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în: Profil sportiv, Științe juridice sau Științe economice;
b) minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor sau într-o activitate sportivă.
c) minimum 3 ani vechime în funcții de conducere.
 
Ce trebuie sa conțină dosarul de concurs
 
Dosarul de concurs va conține următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din H.G. nr. 1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european;
j) proiectul de management.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
 
Bibliografie/Tematică concurs
 
1. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare;
Cu tematica Partea III, Partea VI Titlul III și Partea VII din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare;
 
2. Legea nr. 53/2003 Codul Muncii, republicată cu modificările și completările ulterioare;
Cu tematica Legea nr. 53/2003 Codul Muncii, republicată cu modificările și completările ulterioare-Integral;
 
3. Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare;
Cu tematica Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare, integral;
 
4. Legea nr. 69/2000 a educaţiei fizice şi sportului, cu modificările și completările ulterioare;
Cu tematica Legea nr. 69/2000 a educaţiei fizice şi sportului, cu modificările și completările ulterioare, integral;
 
5. H.G.R nr. 884/2001 pentru aprobarea Regulamentului din 13 septembrie 2001 de punere în aplicare a dispoziţiilor Legii educaţiei fizice şi sportului nr. 69/2000;
Cu tematica H.G.R nr. 884/2001 pentru aprobarea Regulamentului din 13 septembrie 2001 de punere în aplicare a dispoziţiilor Legii educaţiei fizice şi sportului nr. 69/2000, integral;
 
6. Legea nr. 4/2008 privind prevenirea şi combaterea violenţei cu ocazia competiţiilor şi a jocurilor sportive;
Cu tematica Legea nr. 4/2008 privind prevenirea şi combaterea violenţei cu ocazia competiţiilor şi a jocurilor sportive, integral;
 
7. Ordinul nr. 631/2017 privind aprobarea modelului-cadru al contractului de activitate sportivă;
Cu tematica Ordinul nr. 631 /2017 privind aprobarea modelului-cadru al contractului de activitate sportivă, integral;
 
8. Regulamentul de Organizare și Funcționare pentru Clubul Sportiv Minaur Baia Mare, aprobat prin H.C.L nr. 110/2021 și modificat prin H.C.L. nr. 255/2021;
Cu tematica Regulamentul de Organizare și Funcționare pentru Clubul Sportiv Minaur Baia Mare, aprobat prin H.C.L nr. 110/2021 și modificat prin H.C.L. nr. 255/2021, integral;
 
9. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
Cu tematica Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare, integral;
 
10. Hotărârea nr. 1447/2007 privind aprobarea Normelor financiare pentru activitatea sportivă;
Cu tematica Hotărârea nr. 1447/2007 privind aprobarea Normelor financiare pentru activitatea sportivă, integral;
 
Structura și conținutul proiectului de management
 
Proiectul de management depus de către candidați este limitat la minimum 10 pagini și maximum 40 de pagini și trebuie să conțină viziunea candidatului asupra dezvoltării viitoare a instituției.
 
Proiectul de management trebuie să respecte următoarea structură minimală:
A. Considerații cu caracter general
 1. Analiza mediului în care își desfășoară activitatea instituția;
 2. Prezentarea cadrului legal în care își desfășoară activitatea instituția;
 3. Analiza SWOT pentru Clubul Sportiv Minaur Baia Mare;
 
B. Analiza activității instituției
  1. Organizarea și funcționarea instituției;
  2. Resursele economice, inclusiv analiza structurii veniturilor și a cheltuielilor;
  3. Resursele umane;
  4. Baza materială;
  5. Rezultatele obținute;
 
C. Obiective generale și specifice asumate de către candidat;
 
D. Măsuri și acțiuni propuse pentru atingerea obiectivelor;
 
E. Măsuri și acțiuni propuse pentru atragerea de venituri din surse, altele decât bugetul local;
 
F. Proiecția fundamentată a bugetului de venituri și cheltuieli pentru trei ani calendaristici;
 
G.Considerații finale.
 
În vederea elaborării proiectelor de management, în baza unei cereri motivate, candidații pot solicita informații suplimentare de la Club Sportiv Minaur Baia Mare, Bulevardul Unirii nr. 14 A, telefon: 0362.807.822, e-mail: csminaur@gmail.com.
 
Persoana de contact: Mico Roberta Liliana, inspector superior, Serviciul Resurse Umane, Guvernanță Corporativă, telefon 0372624195, e-mail roberta.pop@baiamare.ro.
 
Se incarca...