- Activităţi comerciale
- Închirieri locuințe
- Autorizări transport în regim de TAXI
- Concesionări şi închirieri
- Evidenţa populaţiei
- Impunerea şi scoaterea din evidenţele fiscale
- Declararea Prealabilă a Adunărilor Publice
- Registrul Agricol
- Relaţii cu publicul
- Direcția Asistență Socială
- Serviciul Utilități Publice
- Starea civilă
- Arhiva
- Serviciul Urbanism și Avize
- Serviciul Autorizare Construcţii
- Serviciul Dezvoltare Urbană și Amenajarea Teritoriului
- Administrare cimitire
- Serviciul Infrastructură
- Serviciul Patrimoniu
Eliberare copie după autorizația pierdută
Cine poate solicita acest serviciu
Orice persoană căreia i s-a eliberat o autorizație și a pierdut-o.
Pașii ce trebuie urmați
Pentru eliberarea uei copii după o autorizație se parcurg următorii pași:
Depunerea documentației necesare
Solicitarea se poate face prin depunerea actelor la Serviciul Relaţii cu Publicul din cadrul Primăriei Municipiului Baia Mare, unde agentul economic primeşte un fluturaş cu termenul de rezolvare a solicitării.
Ridicarea duplicatului după autorizație
Solicitantul poate urmări starea dosarului după numărul de înregistrare primit la depunerea documentaţiei.
Acte necesare
• Dacă autorizaţia nu este vizată la zi se va prezenta chitanţa în original şi copie cu taxa respectivă şi contractul cu Drusalul vizat pe anul în curs.
• Cerere semnată pentru eliberarea unui duplicat
• Ziarul în care s-a publicat pierderea autorizaţiei cu toate datele: număr de autorizaţie, denumire punct de lucru, adresa obiectivului, precum şi numele agentului economic.
Unde se depun actele
Actele se depun la Serviciul Relaţii cu Publicul
Locație: Sediul central al Primăriei, Str. Gheorghe Şincai nr.37, parter
Programul de înregistrare/eliberare documente la Serviciul Relaţii cu Publicul
Luni | Marti | Miercuri | Joi | Vineri |
---|---|---|---|---|
8:00 - 16:00 | 8:00 - 16:00 | 8:00 - 16:00 | 8:00 - 17:00 | 8:00 - 15:00 |