Eliberare act identitate la împlinirea vârstei de 14 ani

La implinirea varstei de 14 ani, minorul se va prezenta la ghiseul serviciului public comunitar de evidenta a persoanelor, insotit de unul dintre parinti sau, dupa caz, de reprezentantul sau legal, de persoana desemnata din cadrul centrului specializat aflat sub autoritatea serviciului public de asistenta sociala sau de persoana careia i-a fost incredintat in plasament pentru întocmirea actului de identitate.

Cine poate solicita acest serviciu

Minorul, la împlinirea vârstei de 14 ani, prin unul dintre părinți sau reprezentantul legal.


Pașii ce trebuie urmați

Pentru eliberarea cărții de identitate la împlinirea vârstei de 14 ani, se parcurg următorii pași:


Programarea on-line pentru depunerea actelor

Programarea online în vederea obținerii actelor de identitate se face accesând pagina de internet - https://programari.baiamare.globalpay.ro/index de către persoana interesată.

Prin continuarea procedurii de programare online, solicitantul este de acord cu:
- prelucrarea datelor personale în conformitate cu Regulamentul (UE) 679/2016.
- luarea la cunostinţă despre faptul că neprezentarea tuturor actelor necesare atrage nepreluarea cererii, fiind nevoie de o nouă programare.
- luarea la cunostință despre faptul că neprezentarea la ghișeu la ora programată, atrage anularea programării, fiind nevoie de o nouă programare.

Este obligatoriu ca persoana care depune cererea să prezinte toate actele necesare eliberării actului de identitate, conform listei de documente afişate mai jos


Depunerea actelor la sediul Biroului de Evidenta Informatizata a Persoanei

Cerere, semnată atât de minor, cât și de părinte/reprezentant legal, se va depune împreună cu celelalte acte necesare la sediul Biroului de Evidență Informatizată a Persoanei.
Este necesară prezența minorului si a unuia dintre părinți sau reprezentantul legal.
Cererea se obţine de la ofiţerul de serviciu sau se descarcă de mai jos şi se listează pe o singură foaie A4, faţă-verso; se completează de titular şi se va semna în faţa lucrătorului de la ghişeu.

Cetatenii romani aflati in strainatate pot depune cererea pentru eliberarea primului act de identitate impreuna cu documentele prevazute de lege la misiunile diplomatice sau la oficiile consulare ale Romaniei din statul respectiv.


Ridicarea cărții de identitate

La fel ca la depunere, este necesară prezența minorului si a părintelui/reprezentant legal.
Termenul de eliberare a cartii de identitate este de 15 - 30 zile de la data depunerii actelor cu posibilitatea prelungirii termenului cu încă 15 zile cu semnătura şefului serviciului.


Acte necesare

• cererea pentru eliberarea actului de identitate, semnata atat de minor, cat si de parinte/reprezentant legal;
• certificatul de nastere, original si copie;
• actul de identitate al unuia dintre parinti sau al reprezentantului legal;
• documentul cu care parintele/reprezentantul legal face dovada adresei de domiciliu, original si copie;
• certificatul de casatorie al parintilor sau, dupa caz, hotararea judecatoreasca, definitiva si irevocabila, in cazul in care parintii sunt divortati, original si copie;
• chitanta reprezentand contravaloarea cartii de identitate in valoare de 7 lei;

Daca titularul documentului cu care se face dovada adresei de domiciliu a minorului nu este parintele sau reprezentantul legal, se va prezenta si titularul spatiului de locuit care isi exprima acordul in rubrica de pe verso cererii si va semna in fata lucratorului de la ghiseu.

Contravaloarea actelor de identitate se achită la:
• Direcția de Venituri a Primăriei municipiului Baia Mare, din str. V. Lucaciu nr. 2;
• Sediul Primăriei Str. Ghe. Șincai nr. 37;
• Biroul Unic, str. Școlii nr. 1A
• La oricare Oficiu Poștal din Baia Mare
• sau online pe www.ghiseul.ro (Alege taxă - 21.A.33.08.00 Venituri din prestări de servicii/*CONTRAVALOARE CARTE IDENTITATE) .


Unde se depun actele

Actele se depun la Sediul Serviciului Public Comunitar de Evidenta a Persoanelor Baia Mare – Biroul de Evidenta Informatizata a Persoanei,
Locație: str. Tineretului nr. 2A(Clădirea Phoenix)


 
Program preluare/eliberare acte

Programul de primire documente
 

Luni Marti Miercuri Joi Vineri
08:00 - 13:00 08:00 - 13:00 08:00 - 13:00 13:30 - 18:30 -

 

Programul de eliberare documente
 

Luni Marti Miercuri Joi Vineri
14:00 - 16:30 14:00 - 16:30 14:00 - 16:30 08:00 - 12:00 08:30 - 16:30
 
 
AUDIENŢE şef birou - în fiecare zi de JOI între orele 10:00 - 12:00
Pentru mai multe informații contactați Biroul de Evidenţa Informatizată a Persoanei Adresa: str. Tineretului nr. 2A(Clădirea Phoenix) Telefon: Ghișeu: 0372 624 173; int. 269 | Birou: 0372 624 172; int. 271 Fax: 0372 624 109
Ți-a fost de folos această pagină?
   
   Program Casierii
Str. Gheorghe Şincai, Nr. 37
Luni - Miercuri   08:15 - 15:00
Joi                         08:15 - 16:00
Vineri                    08:15 - 14:00
Pentru plata impozitelor, taxelor si amenzilor, cetăţenii şi firmele au următoarele posibilităţi :
 
în numerar la ghişeele Direcţiei Taxe și Impozite de pe: Str. Vasile Lucaciu, nr. 2 | Str. Şcolii, nr. 1 | Bd. Independenței, nr. 2C | Casieria Municipiului Baia Mare, Str. Gh. Şincai, nr. 37.
• internet: prin intermediul site-ului www.baiamare.ro în baza unui card valabil sau prin intermediului site-ului www.ghiseul.ro(exclusiv pentru persoane fizice)
plata prin virament bancar, în urmatoarele conturi:
TIP VENIT CONT IBAN
IMPOZIT CLADIRI PERSOANE FIZICE RO06TREZ4362107020101XXX
IMPOZIT CLADIRI PERSOANE JURIDICE RO53TREZ4362107020102XXX
IMPOZIT TEREN PERSOANE FIZICE RO50TREZ4362107020201XXX
IMPOZIT TEREN PERSOANE JURIDICE RO97TREZ4362107020202XXX
IMPOZIT AUTO PERSOANE FIZICE RO25TREZ4362116020201XXX
IMPOZIT AUTO PERSOANE JURIDICE RO72TREZ4362116020202XXX
TAXE ŞI TARIFE PT ELIBERARE AUTORIZAŢII DE FUNCŢIONARE RO91TREZ43621160203XXXXX
TAXĂ - FIRMĂ, PUBICITATE, AFIŞAJ
          - AUTORIZAŢIE CONSTRUCŢIE PERSOANE JURIDICE
          - ACORD COMERCIAL
          - URBANISM PERSOANE JURIDICE
          - BRANŞAMENT PERSOANE JURIDICE    
RO87TREZ43621160250XXXXX
TAXĂ -URBANISM PERSOANE FIZICE
          -AUTORIZAŢIE CONSTRUCŢIE PERSOANE FIZICE
RO38TREZ43621180250XXXXX
TAXĂ JUDICIARĂ RO69TREZ43621070203XXXXX
TAXĂ PROMOVARE TURISM
TAXĂ SPECIALĂ FILMARE FOTOGRAFIERE ÎN INTERIOR TURN ŞI CAPELĂ
TAXĂ UTILIZARE SPAŢIUL INTERIOR TURN ŞI CAPELĂ PT EXPOZIŢII, EVENIMENTE ŞI CEREMONII
RO63TREZ43621150250XXXXX
IMPOZIT SPECTACOL RO94TREZ43621150201XXXXX
AMENZI RO38TREZ43621A350102XXXX
TAXĂ SALUBRIZARE
TAXĂ URGENŢĂ CERTIFICAT FISCAL
TAXĂ URGENŢĂ EMITEREA AUTORIZAŢIILOR DE FUNCŢIONARE ŞI MODIFICAREA  ACESTORA
TAXĂ INREGISTRARE VEHICULE
TAXĂ CONTRAVALOARE CERTIFICAT DE ÎNREGISTRARE VEHICULE
TAXĂ CONTRAVALOARE PLĂCUŢĂ DE ÎNREGISTRARE
TAXĂ ADEVERINŢĂ PRIVIND DESTINAŢIA CATEGORIEI DE FOLOSINŢĂ A TERENURILOR
TAXĂ URGENŢĂ ADEVERINŢĂ PRIVIND DESTINAŢIA CATEGORIEI DE FOLOSINŢĂ A TERENURILOR
TAXĂ ATESTARE EDIFICARE/RADIERE CONSTRUCŢIE
TAXĂ URGENŢĂ ATESTARE EDIFICARE/RADIERE CONSTRUCŢIE
TAXĂ URGENŢĂ ADEVERINŢĂ CERTIFICARE SUPRAPUNERE CU DOMENIUL PUBLIC/PRIVAT
TAXĂ URGENŢĂ ADEVERINŢĂ PT IMOBIL CU CARACTER REPARATOR
TAXĂ URGENŢĂ ADEVERINŢĂ PT RADIERE IPOTECĂ
TAXĂ ELIBERARE COPII,EXTRASE,CERTIFICATE
TAXĂ ELIBERARE DOCUMENTE ARHIVĂ
TAXĂ DIVORŢ 
RO94TREZ43621360206XXXXX
TAXĂ BULETIN RO92TREZ43621330208XXXXX
TAXĂ - INTREŢINERE CIMITIR
          - ACCES AUTO
          - COLECTARE DEŞEURI
          - ECUSON TAXI
RO82TREZ43621360250XXXXX
VENITURI DIN CONCESIONĂRI, ÎNCHIRIERI, CHIRII  RO12TREZ43621A300530XXXX
UTILITĂTI, RAPORT EVALUARE RO10TREZ43621330250XXXXX
TAXĂ REABILITARE TERMICĂ RO10TREZ43621360223XXXXX
 
!!! Pe ordinul de plată, la beneficiar se trece Municipiul Baia Mare, la cod fiscal beneficiar : 3627692, iar la explicaţie, tipul de impozit care se doreşte să fie achitat (exemplu : impozit clădiri pentru cod fiscal XXXXXX)
Se incarca...