Anulare de domiciliu

pentru persoanele fizice care au înscris în actul de identitate domiciliul sau reședința la adresa unui imobil dar nu mai locuiesc la această adresă.

Poprietarul imobilului sesizează în scris personalul SPCLEP.

Pașii ce trebuie urmați

Pentru anularea de domiciliu se parcurg următorii pași:


Programarea on-line pentru depunerea actelor

Programarea online în vederea anulării de domiciliu se face accesând pagina de internet - https://programari.baiamare.globalpay.ro/index de către persoana interesată.

Prin continuarea procedurii de programare online, solicitantul este de acord cu:
- prelucrarea datelor personale în conformitate cu Regulamentul (UE) 679/2016.
- luarea la cunostinţă despre faptul că neprezentarea tuturor actelor necesare atrage nepreluarea cererii, fiind nevoie de o nouă programare.
- luarea la cunostință despre faptul că neprezentarea la ghișeu la ora programată, atrage anularea programării, fiind nevoie de o nouă programare.

Este obligatoriu ca persoana care depune cererea să prezinte toate documentele necesare anulării domiciliului, conform listei de documente afişate mai jos


Depunerea actelor la sediul Biroului de Evidenta Informatizata a Persoanei

Cererea tip, împreună cu actele necesare se depun personal la sediul Biroului de Evidență Informatizată a Persoanei.
Cererea se obţine de la ofiţerul de serviciu sau se descarcă de mai jos ; se completează de titular şi se va semna în faţa lucrătorului de la ghişeu.


Acte necesare

- cerere
- act identitate proprietar ( original + copie)
- dovada proprietății (original + copie)


Unde se depun actele

Actele se depun la Sediul Serviciului Public Comunitar de Evidenta a Persoanelor Baia Mare – Biroul de Evidenta Informatizata a Persoanei,
Locație: str. Tineretului nr. 2A(Clădirea Phoenix)


Program preluare/eliberare acte

Programul de preluare documente
 

Luni Marti Miercuri Joi Vineri
08:00 - 13:00 08:00 - 13:00 08:00 - 13:00 13:30 - 18:30 8:30 - 12:00

 

Programul de eliberare acte identitate
 

Luni Marti Miercuri Joi Vineri
14:00 - 16:30 14:00 - 16:30 14:00 - 16:30 08:00 - 12:00 12:00 - 16:30
 
 
Pentru mai multe informații contactați Biroul de Evidența Informatizată a Persoanei
Telefon: 0262 207 960 | 0262 207 964
Adresa: str. Tineretului nr. 2A(Clădirea Phoenix) Telefon: Ghișeu: 0372 624 173; int. 269 | Birou: 0372 624 172; int. 271 Fax: 0372 624 109
Descarcă fișiere atașate Cerere
   Program Casierii
Str. Gheorghe Şincai, Nr. 37
Luni - Miercuri   08:15 - 15:00
Joi                         08:15 - 16:00
Vineri                    08:15 - 14:00
ANUNŢ

 Având în vedere intrarea în vigoare la data de 1 ianuarie 2022 a prevederilor Legii nr.267/2021pentru completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.41/2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administrației publice centrale și pentru modificarea și completarea unor acte normative, pentru punerea în aplicare în mod unitar a dispozițiilor legale, modificările legislative ce vizează interdicția solicitării copiilor de pe avize sau documente care au fost emise de către instituții publice sau organe de specialitate ale administrației publice centrale nu se aplică și în cazul Instituțiilor locale, rămânând în vigoare obligativitatea prezentării tuturor actelor in format original cât și fotocopie!
De asemenea in Legea 105/2022 la alineatul(9) teza II-a al art.10 s-a stabilit că certificatele de stare civilă plastifiate ori modificate sau completate fără drept sunt nule
.
 

Vă mulţumim pentru înţelegere.
 
Se incarca...