- Activităţi comerciale
- Închirieri locuințe
- Autorizări transport în regim de TAXI
- Concesionări şi închirieri
- Evidenţa populaţiei
- Impunerea şi scoaterea din evidenţele fiscale
- Declararea Prealabilă a Adunărilor Publice
- Registrul Agricol
- Relaţii cu publicul
- Direcția Asistență Socială
- Serviciul Utilități Publice
- Starea civilă
- Arhiva
- Serviciul Urbanism și Avize
- Serviciul Autorizare Construcţii
- Serviciul Dezvoltare Urbană și Amenajarea Teritoriului
- Administrare cimitire
- Serviciul Infrastructură
- Serviciul Patrimoniu
Vizarea anuală a autorizațiilor/acordurilor de funcționare
Vizare anuală a autorizaţiilor/ acordurilor de funcţionare, a operatorilor economici care desfăşoară activităţi comerciale, alimentaţie publică, prestări servicii, producţie şi altele pe teritoriul administrativ al municipiului Baia Mare, este obligatorie până la data de 31 martie a anului în curs, urmând ca după această dată să se perceapă penalizări
Pașii ce trebuie urmați
Pentru vizarea anuală a autorizațiilor / acordurilor de funcționare, se parcurg următorii pași:
Depunerea documentației necesare

Solicitarea se poate face prin depunerea actelor la Serviciul Relaţii cu Publicul din cadrul Primăriei Municipiului Baia Mare, str. Gheorghe Șincai Nr.37
Ridicarea autorizației/acordului de funcționare vizate

Operatorii economici care depun în format fizic documentele necesare și dovada achitării taxei aferente, vor obține pe loc viza anuală necesară
Acte necesare
• Declaraţia pe proprie răspundere a administratorului sau a împuternicitului acestuia, cu privire la faptul că nu au intervenit modificări ale condiţiilor de funcţionare de la data emiterii autorizaţiei şi că deţine toate avizele şi acordurile necesare funcţionării emise de către autorităţile abilitate;(Descarcă declarația)
• Copie a actului de identitate al administratorului sau imputernicitului acestuia, semnatar al declarației pe proprie răspundere;
• Acordul/Autorizaţia de funcţionare, în original;
• Chitanţa de plată a taxei legale, în original sau extrasul de cont, in cazul plăţii prin virament bancar. Taxa se poate achita la Casieriile Primăriei Municipiului Baia Mare (str. Gheorghe Şincai nr. 37, str. Vasile Lucaciu nr. 2, bd. Independenţei nr. 2c) sau prin virament bancar :
• Pentru unităţile de alimentaţie publică se va depune şi declaraţia în dublu exemplar privind structura unităţii de alimentație publică (suprafață și număr de locuri) (Descarcă Documentul)
Agenții economici vor depune la Serviciul Relații cu Publicul, str. Gheorghe Șincai, nr. 37, o solicitare scrisă – formular tip prevăzut în Anexa 5 la Regulamentul aprobat prin H.C.L. Nr. 204/2017, modificat prin H.C.L. Nr. 52/2018, (Descarcă cererea), la care se vor anexa următoarele:
• Declaraţia pe proprie răspundere a administratorului sau a împuternicitului acestuia, cu privire la faptul că nu au intervenit modificări ale condiţiilor de funcţionare de la data emiterii autorizaţiei şi că deţine toate avizele şi acordurile necesare funcţionării emise de către autorităţile abilitate;(Descarcă declarația)
• Copie a actului de identitate al administratorului sau imputernicitului acestuia, semnatar al declarației pe proprie răspundere;
• Acordul/Autorizaţia de funcţionare, în original;
• Chitanţa de plată a taxei legale, în original sau extrasul de cont, in cazul plăţii prin virament bancar. Taxa se poate achita la Casieriile Primăriei Municipiului Baia Mare (str. Gheorghe Şincai nr. 37, str. Vasile Lucaciu nr. 2, bd. Independenţei nr. 2c) sau prin virament bancar :
TITULAR CONT : MUNICIPIUL BAIA MARE
COD FISCAL: 3627692
CONT IBAN: RO91 TREZ 4362 1160 203X XXXX
EXPLICATII PLATA: TAXA VIZA 2023 AUTORIZATIE/ACORD NR.………/………...
COD FISCAL: 3627692
CONT IBAN: RO91 TREZ 4362 1160 203X XXXX
EXPLICATII PLATA: TAXA VIZA 2023 AUTORIZATIE/ACORD NR.………/………...
• Pentru unităţile de alimentaţie publică se va depune şi declaraţia în dublu exemplar privind structura unităţii de alimentație publică (suprafață și număr de locuri) (Descarcă Documentul)
Conform H.C.L. Nr. 524/2022 Art. 6 lit.b, * se stabilește nivelul taxei speciale de eliberare/vizare a acordului de funcționare la suma de: verifică aici și a taxei speciale pentru modificarea acordului/autorizației de funcționare la suma de 70 lei.
Conform H.C.L. Nr. 524/2022 Taxa pentru vizarea anuală a autorizaţiei privind desfăşurarea activităţii de alimentaţie publică

* După data de 31.03.2022, taxa pentru alimentație publică va include şi penalităţi lunare de întârziere conform tabelului de mai jos
Unde se depun actele
Actele se depun la Serviciul Relaţii cu Publicul
Locație: Sediul central al Primăriei, Str. Gheorghe Şincai nr.37, parter
Locație: Sediul central al Primăriei, Str. Gheorghe Şincai nr.37, parter
Program Serviciul Relaţii cu Publicul
Programul de eliberare documente la Serviciul Relaţii cu Publicul
Programul de primire și eliberare documente la Serviciul Relaţii cu Publicul
Luni | Marti | Miercuri | Joi | Vineri |
---|---|---|---|---|
8:00- 15:00 | 8:00- 15:00 | 8:00- 15:00 | 8:00- 16:00 | 8:00- 14:00 |
Programul de eliberare documente la Serviciul Relaţii cu Publicul
Luni | Marti | Miercuri | Joi | Vineri |
---|---|---|---|---|
15:00- 16:30 | 15:00- 16:30 | 15:00- 16:30 | 16:00- 18:30 | 14:00- 15:30 |
Pentru mai multe informații contactați
Biroul Comercial
Adresa: Piata Libertatii nr.17 – intrarea din Strada Mihai Viteazu
Telefon: 0733 055 755
E-mail: comercial@baiamare.ro
Descarcă fișiere atașate
Cerere viză autorizație/acord de funcționare
Declarația pe proprie răspundere
Declarație alimentație publică
* Penalizări lipsă viză acord de funcționare 2018-2023
Penalizări luna SEPTEMBRIE - Vizarea anuală a autorizaţiei privind desfăşurarea activităţii de alimentaţie publică





Program Casierii
Str. Gheorghe Şincai, Nr. 37
Luni-Miercuri 0815-1230 | 1300-1500
Joi 0815-1230 | 1300-1600
Vineri 0815-1230 | 1300-1400
Principalele categorii de servicii oferite de administrația publică locală