Se prelungește perioada de depunere a propunerilor, sugestiilor, opiniile cu valoare de recomandare privind Proiectul de hotărâre pentru aprobarea taxelor speciale de participare la evenimentul cultural ''Sărbătoarea Castanelor ediția XXIX'' în perioada 20 septembrie - 22 septembrie 2024

07 August, 2024
ANUNȚ
 
 
Municipiul Baia Mare anunță azi, 7 august 2024, prelungirea perioadei de depunere a propunerilor, sugestiilor, opiniile cu valoare de recomandare privind Proiectul de hotărâre pentru aprobarea taxelor speciale de participare la evenimentul cultural ,,Sărbătoarea Castanelor ediția XXIX”, în perioada 20 septembrie - 22 septembrie 2024 și a Documentației de repartizare prin licitație publică a amplasamentelor aflate pe domeniul public al Municipiului Baia Mare, în vederea participării și desfășurării de activități în perimetrul de desfășurare a evenimentului”, ca urmare a unor completări aduse versiunii inițiale a proiectului pus în dezbatere publică, conform prevederilor Legii 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică.
 
Documentația aferentă proiectului de hotarâre include:
- proiectul de hotărăre și Anexele 1,2,3
- referatul de aprobare al primarului Municipiului Baia Mare prin viceprimar desemnat;
- raportul de specialitate promovat de Direcția Patrimoniu,
Precizăm că proiectul de hotărâre și documentația aferentă pot fi consultate pe platforma www.baiamare.ro, în secțiunea Administrație/Administrație Transparentă.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare pot fi transmise în termen de 10 zile calendaristice de la data apariției prezentului anunț:
- prin formularul online disponibil accesând Formular propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare;
- ca mesaj în format electronic la adresa de e-mail cic@baiamare.ro;
- la sediul instituției, Serviciul Relații cu Publicul, str. Gheorghe Șincai, nr. 37.
 
Materialele transmise vor purta mențiunea ”Propuneri pentru proiectul de hotărâre privind aprobarea taxelor speciale de participare la evenimentul cultural ,,Sărbătoarea Castanelor ediția XXIX”, în perioada 20 septembrie - 22 septembrie 2024 și a Documentației de repartizare prin licitație publică a amplasamentelor aflate pe domeniul public al Municipiului Baia Mare, în vederea participării și desfășurării de activități în perimetrul de desfășurare a evenimentului”.
Propunerile trimise vor fi publicate pe platforma www.baiamare.ro, în secțiunea Administrație/ Administrație Transparentă. Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.

Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de hotărâre, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică în termen de 10 zile calendaristice de la data apariției prezentului anunț.
 
 
 
p. Primar
Viceprimar desemnat
Ioan Doru Dăncuș
 
Se incarca...