- Rolul administrației
- Managementul
- Structura administrației
- Anunțuri și comunicate
- Declarații de avere
- Transparență Decizională
- Strategia de dezvoltare
- Integritate instituțională
- Buget Local și Raportări financiare
- Contracte
- Rapoarte de activitate
- Concursuri de angajare
- Informații de interes public
- Planuri și politici de dezvoltare locală
- Plăți
- Transparenţa veniturilor salariale
- Guvernanță corporativă
- Protecția datelor cu caracter personal
- Monitorul Oficial Local
- Alegeri Locale - Biroul Electoral de Circumscripție Baia Mare
- Agenda Conducerii
Proiect de Hotărâre privind aprobarea taxelor speciale de participare la evenimentul ''Târgul de Crăciun'', în perioada 28 noiembrie 2025 - 11 ianuarie 2026 și a Documentației de repartizare prin licitație publică a amplasamentelor aflate pe domeniul public al Municipiului Baia Mare
10 Octombrie, 2025
Municipiul Baia Mare anunță azi, 10 octombrie 2025, deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a Proiectului de Hotărâre privind aprobarea taxelor speciale de participare la evenimentul ,,Târgul de Crăciun”, în perioada 28 noiembrie 2025 - 11 ianuarie 2026 și a Documentației de repartizare prin licitație publică a amplasamentelor aflate pe domeniul public al Municipiului Baia Mare, în vederea participării și desfășurării de activități în perimetrul de desfășurare a evenimentului.
Documentația aferentă proiectului de hotărâre include:
- proiectul de hotărâre și anexele;
- referatul de aprobare al Primarului Municipiului Baia Mare;
- raportul de specialitate nr. 532/03.10.2025, promovat de Serviciul Contracte Imobiliare/Direcția Patrimoniu;
- proiectul de hotărâre și anexele;
- referatul de aprobare al Primarului Municipiului Baia Mare;
- raportul de specialitate nr. 532/03.10.2025, promovat de Serviciul Contracte Imobiliare/Direcția Patrimoniu;
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus consultării publice pot fi transmise în termen de 10 zile calendaristice de la data apariției prezentului anunț:
- prin formularul online disponibil accesând Formular propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare;
- ca mesaj în format electronic la adresa de e-mail cic@baiamare.ro;
- la sediul instituției, Serviciul Relații cu Publicul, str. Ghe. Șincai, nr. 37.
- prin formularul online disponibil accesând Formular propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare;
- ca mesaj în format electronic la adresa de e-mail cic@baiamare.ro;
- la sediul instituției, Serviciul Relații cu Publicul, str. Ghe. Șincai, nr. 37.
Materialele transmise vor purta menţiunea “Propuneri pentru Proiectul de Hotărâre privind aprobarea taxelor speciale de participare la evenimentul,,Târgul de Crăciun”, în perioada 28 noiembrie 2025 - 11 ianuarie 2026 și a Documentației de repartizare prin licitație publică a amplasamentelor aflate pe domeniul public al Municipiului Baia Mare”.
Propunerile trimise vor fi publicate pe platforma www.baiamare.ro, în secțiunea Administrație / Transparență Decizională/. Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de hotărâre, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică în termen de 10 zile calendaristice de la data apariției prezentului anunț.
Descarcă fișiere atașate
Proiectul de Hotărâre
Anexa 1 - Regulament
Anexa 1A - Amplasament
Anexa 2 - Documentația de repartizare
Referatul de aprobare
Raport de specialitate





