DAS Baia Mare anunţă organizarea unui concurs de selecţie a personalului contractual pentru 3 posturi în afara organigramei în cadrul proiectului ''Dezvoltarea infrastructurii educaționale nonformale și perfecționarea cadrelor didactice''

14 Decembrie, 2022
Direcţia de Asistenţă Socială Baia Mare anunţă organizarea concursului de selecţie a personalului contractual pe posturi în afara organigramei, pe perioadă determinată, cu durata timpului de muncă (4 ore/zi, 20 de ore/săptămână), respectiv 1 post de EXPERT FORMARE PROFESIONALĂ, 1 post de LUCRĂTOR TINERET 1 ȘI 1 post de LUCRĂTOR TINERET 2 în cadrul proiectului „Dezvoltarea infrastructurii educaționale nonformale și perfecționarea cadrelor didactice”, contract de finanțare nr. POCU/717/5/1/155601, SMIS 155601, finanțat prin Programul Operațional Capital Uman 2014 – 2020, Axa prioritară nr. 5 - Dezvoltare locală plasată sub responsabilitatea comunității, Obiectivul specific 5.1. Reducerea numărului de comunități marginalizate (romă și non-romă) aflate în risc de sărăcie și excluziune socială din orase cu peste 20.000 locuitori, cu accent pe cele cu populație aparținând minorității roma, prin implementarea de măsuri/ operațiuni integrate în contextul mecanismului de DLRC.

Fiecare candidat trebuie să îndeplinească condiţiile generale, prevăzute la art. 15 din Regulamentul - cadru aprobat prin Hotărârea nr. 1336 din 28 octombrie 2022, cu modificările și completările ulterioare:
 
a)are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b)cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c)are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d)are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e)îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f)nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g)nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s -a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii; h)nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
 
Condiţii specifice de participare:
Expert formare profesională - studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență
Lucrător tineret 1 și Lucrător tineret 2 - studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență
 
Competenţe solicitate - responsabilitate, buna organizare/gestionare a resurselor; spirit de echipă, buna coordonare a echipei, abilități de leadership; capacitate decizională, spirit de evaluare, abilități de comunicare; concentrarea pe obiectiv.
 
Concursul va consta în două probe, respectiv probă scrisă şi interviu.
 
Proba scrisă va avea loc în data de 04.01.2023, ora 10.00, iar proba de interviu se va susține într-un termen de maximum 4 zile lucrătoare de la susținerea probei scrise, la sediul DAS din Baia Mare str.Dacia nr.1.
 
Dosarele se depun la sediul DAS Baia Mare str. Dacia nr.1, până în data de 22.12.2022 ora 14.00.
Selecția dosarelor se va realiza în termen de o zi lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor, iar rezultatul selecției se va afișa în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de selecție a acestora.

Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se realizează prin afişare la sediul şi pe pagina de internet instituţiei, în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probei. După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor de înscriere, proba scrisă şi/sau proba practică şi interviu, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului fiecărei probe.
 
Dosarul de concurs va conține următoarele documente:
a)formular de înscriere la concurs;
b)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c)copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz; d)copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e)copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f)certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h)certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s -au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i)curriculum vitae, model comun european.
 
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.
 
Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
 
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea, copia certificatului de căsătorie precum și copia certificatului de încadrare în grad de handicap (dacă este cazul), vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
 
Menţionăm că participanţii la concurs, declaraţi admişi in cadrul procedurii de selecţie, vor fi supuşi aprobării finanţatorului, iar contractractele de muncă vor fi încheiate sub rezerva acestei aprobări.

Relaţii suplimentare se pot obţine de la Biroul Resurse Umane, telefon 0262/ 211 949, tasta 5 sau adresa de e-mail das.resurseumane@baiamare.ro
 

Director General
Hîrb Elena Diana
 
 
 
Se incarca...