- Rolul administrației
- Managementul
- Structura administrației
- Anunțuri și comunicate
- Declarații de avere
- Administrație transparentă
- Strategia de dezvoltare
- Integritate instituțională
- Buget Local și Raportări financiare
- Contracte
- Rapoarte de activitate
- Concursuri de angajare
- Informații de interes public
- Planuri și politici de dezvoltare locală
- Plăți
- Transparenţa veniturilor salariale
- Guvernanță corporativă
- Protecția datelor cu caracter personal
- Monitorul Oficial Local
- Alegeri Locale - Biroul Electoral de Circumscripție Baia Mare
- Agenda Conducerii
Anunț privind desfășurarea ședinţei publice de licitație în vederea repartizării locațiilor din cadrul evenimentului ''Sarbătoarea Castanelor 2024''
29 August, 2024
“SĂRBĂTOAREA CASTANELOR ediția XXIX”
Aducem la cunoştinţă tuturor operatorilor economici care vor participa la evenimentul “SĂRBĂTOAREA CASTANELOR ediția XXIX", în perioada 20 - 22 septembrie 2024, din Municipiul Baia Mare, că în data de 11 septembrie 2024, începând cu ora 10:00, va avea loc ședinţa publică de licitație în vederea repartizării locațiilor, la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, Str. Gheorghe Șincai Nr. 37, sala „Europa”.
Informaţii suplimentare privind modul de desfăşurare a procedurilor de licitație, se pot obține la numărul de telefon 0733 055 755 - Compartimentul Comercial.
Informaţii suplimentare privind modul de desfăşurare a procedurilor de licitație, se pot obține la numărul de telefon 0733 055 755 - Compartimentul Comercial.
p. Primar
Viceprimar desemnat
DĂNCUŞ IOAN DORU
Viceprimar desemnat
DĂNCUŞ IOAN DORU