Anunț privind desfășurarea ședinţei publice de licitație în vederea repartizării locațiilor din cadrul evenimentului ''Sarbătoarea Castanelor 2024''

29 August, 2024
“SĂRBĂTOAREA CASTANELOR ediția XXIX”
 
           Aducem la cunoştinţă tuturor operatorilor economici care vor participa la evenimentul “SĂRBĂTOAREA CASTANELOR ediția XXIX", în perioada 20 - 22 septembrie 2024, din Municipiul Baia Mare, că în data de 11 septembrie 2024, începând cu ora 10:00, va avea loc ședinţa publică de licitație în vederea repartizării locațiilor, la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, Str. Gheorghe Șincai Nr. 37, sala „Europa”.

           Informaţii suplimentare privind modul de desfăşurare a procedurilor de licitație, se pot obține la numărul de telefon 0733 055 755 - Compartimentul Comercial.
 
 
p. Primar
Viceprimar desemnat
DĂNCUŞ IOAN DORU
Se incarca...