- Rolul administrației
- Managementul
- Structura administrației
- Anunțuri și comunicate
- Declarații de avere
- Administrație transparentă
- Strategia de dezvoltare
- Integritate instituțională
- Buget Local și Raportări financiare
- Contracte
- Rapoarte de activitate
- Concursuri de angajare
- Informații de interes public
- Planuri și politici de dezvoltare locală
- Plăți
- Transparenţa veniturilor salariale
- Guvernanță corporativă
- Protecția datelor cu caracter personal
- Monitorul Oficial Local
- Alegeri Locale - Biroul Electoral de Circumscripție Baia Mare
- Agenda Conducerii
Anunț privind concursul de recrutare organizat în vederea ocupării funcției publice de conducere vacante de Director executiv Direcția Urbanism
Primăria Municipiului Baia Mare va demara, în baza art. IV din O.U.G. 34/2023 – alin. (2) lit.a) și art. 618 alin. (3) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, procedura de organizare şi desfăşurare a concursului de recrutare organizat în vederea ocupării funcției publice de conducere vacantă de Director executiv Direcția Urbanism, cu durată normală a timpului de muncă (8 ore/zi, 40 ore/săptămână).
• să dețină minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor;
• să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare.
Concursul va consta în două probe, respectiv, probă scrisă şi interviu. Proba scrisă va avea loc în data de 19.09.2023 ora 10:00, la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Şincai, nr. 37.
Perioadă de depunere a contestațiilor la selecție: în termen de cel mult 24 de ore de la data afisării rezultatului selecției dosarelor.
Perioadă de soluționare a contestațiilor la selecție: în termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
Primarul Municipiului Baia Mare
pentru concursul de recrutare organizat în vederea ocupării pe durată nedeterminată a funcției publice de conducere vacante de Director Executiv Direcția Urbanism, cu durată normală a timpului de muncă
1. Constituția României, republicată
cu tematica Constituţia României, republicată - Integral
cu tematica Ordonanța nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare,republicată - integral
cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată - integral
cu tematica Titlul I si II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica H.G. 525/1996 privind aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicată cu modificările şi completările ulterioare - integral
cu tematica Legea 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare - integral
cu tematica Ordinul 839/2009 pentru aprobarea Normele metodologice de aplicare a Legii 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, cu modificările şi completările ulterioare - integral
cu tematica Legea 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, republicată cu modificările și completările ulterioare - integral
cu tematica Legea nr. 185/2013 privind amplasarea și autorizarea mijloacelor de publicitate, republicată, cu modificările și completările ulterioare - integral
cu tematica O.U.G. nr. 195/2005 privind protecția mediului cu modificările și completările ulterioare -integral
cu tematica Legea nr. 7/1996 a cadastrului şi a publicităţii imobiliare, republicată cu modificările și completările ulterioare - integral
cu tematica Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, republicată cu modificările și completările ulterioare - integral
cu tematica Ordinul nr. 233/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul şi de elaborare şi actualizare a documentaţiilor de urbanism - integral
cu tematica Legea 350/2001 privind Amenajarea Teritoriului şi Urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare - integral
Principalele atribuții pentru funcția publică vacantă de Director Executiv Direcția Urbanism din fișa postului:
• coordonează activitatea serviciilor din subordine;
• urmărește în colaborare cu Biroul Disicplina în Construcții, rezolvarea în termenul legal, a sesizărilor primite de la cetățeni privind respectarea disciplinei în domeniul urbanismului, amenajării teritoriului în ceea ce privește procesul de autorizare a construcțiilor;
• organizează și conduce banca de date privind cadastrul edilitar și imobiliar pe raza Municipiului Baia Mare precum și planurile de amplasament și delimitare a terenului aparținând domeniului public și privat al Municipiului Baia Mare;
• colaborează cu organismele interesate în ceea ce privește modul de realizare a investițiilor în concordanță cu documentațiile de urbanism și amenajarea teritoriului, aprobate;
• iniţiază, coordonează din punct de vedere tehnic, elaborează şi propune spre aprobare strategia de dezvoltare teritorial-urbană, precum şi documentele de amenajare a teritoriului şi de urbanism;
• urmăreşte punerea în aplicare a strategiei de dezvoltare urbană şi a politicilor urbane, precum şi a documentaţiilor de amenajare teritorială şi urbanism;
• organizează şi coordonează constituirea şi dezvoltarea bazei de date urbane;
• coordonează şi asigură informarea publicului şi procesul de dezvoltare şi consultare a publicului în vederea promovării documentelor aflate în gestiunea sa;
• avizează proiectele de investiţii publice din punct de vedere al conformităţii cu documentaţia de amenajare a teritoriului şi de urbanism legal aprobate.
În vederea participării la concurs, în termen de 20 zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a autorității sau instituției publice organziatoare, candidaţii depun dosarul de concurs, care va conţine în mod obligatoriu:
a) formularul de înscriere;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz;
f) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;
g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h) cazierul judiciar;
i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
j) copia certificatului de căsătorie (dacă este cazul).
Copiile de pe actele prevăzute mai sus, se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
• 19.09.2023 - Rezultatul probei scrise
• 20.09.2023 - Rezultatul final