- Rolul administrației
- Managementul
- Structura administrației
- Anunțuri și comunicate
- Declarații de avere
- Administrație transparentă
- Strategia de dezvoltare
- Integritate instituțională
- Buget Local și Raportări financiare
- Contracte
- Rapoarte de activitate
- Concursuri de angajare
- Informații de interes public
- Planuri și politici de dezvoltare locală
- Plăți
- Transparenţa veniturilor salariale
- Guvernanță corporativă
- Protecția datelor cu caracter personal
- Monitorul Oficial Local
- Alegeri Locale - Biroul Electoral de Circumscripție Baia Mare
- Agenda Conducerii
Anunț de interes public privind organizarea și desfășurarea ''Târgului Mărțișorului și a zilei de 8 Martie 2024''
31 Ianuarie, 2024
Primăria Municipiului Baia Mare organizează, în perioada 27 februarie - 9 martie 2024, „Târgul Mărțișorului și a zilei de 8 Martie 2024”, eveniment care își propune, la început de primăvară, promovarea vechiului obicei al dăruirii mărțișoarelor și florilor.
Locaţia: Bulevardul Unirii – între Hotel Mara şi str. Progresului.
Locaţia: Bulevardul Unirii – între Hotel Mara şi str. Progresului.
Perioada de desfăşurare 27 februarie - 09 martie 2024, după cum urmează:
- 27 februarie - 02 martie, pentru comercializarea de mărţişoare, flori, produse handmade și alte produse de sezon – „Târgul de Mărțișor”;
- 05 martie - 09 martie, pentru comercializarea de flori, produse handmade și alte produse de sezon – “Ziua de 8 Martie”.
- 05 martie - 09 martie, pentru comercializarea de flori, produse handmade și alte produse de sezon – “Ziua de 8 Martie”.
Operatorii economici interesați să participe la acest eveniment pot depune dosarele pentru înscriere la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, str. Gh. Şincai nr. 37, la Serviciul Relații cu Publicul, în perioada 12 - 16.02.2024 (pentru „Târgul de Mărțișor”), respectiv 26.02 - 01.03.2024 (pentru „Ziua de 8 Martie”).
Dosarele vor cuprinde :
- Cerere eliberare a Acordului de utilizare temporară a domeniului public
- pentru persoane juridice: certificat de înregistrare, act constitutiv şi certificat constatator pentru autorizare vânzare ambulantă;
- pentru P.F.A., I.I. sau I.F.: certificat de înregistrare, rezoluţia Directorului Oficiului Registrului Comerţului şi certificat constatator pentru autorizare vânzare ambulantă;
- chitanțele de plată a tarifelor de închiriere (atât pentru masă cât şi pentru închirierea domeniului public);
- Certificat fiscal eliberat de Direcţia de Venituri prin care se va face dovada că nu există datorii față de bugetul local.
- pentru P.F.A., I.I. sau I.F.: certificat de înregistrare, rezoluţia Directorului Oficiului Registrului Comerţului şi certificat constatator pentru autorizare vânzare ambulantă;
- chitanțele de plată a tarifelor de închiriere (atât pentru masă cât şi pentru închirierea domeniului public);
- Certificat fiscal eliberat de Direcţia de Venituri prin care se va face dovada că nu există datorii față de bugetul local.
Vânzarea se va face de pe mesele cu pergole, având acoperişul cu logo-ul Municipiului Baia Mare, structuri care vor fi închiriate de către Serviciul Public Ambient Urban.
Repartizarea structurilor de vânzare se va face în cadrul ședinţelor publice care vor avea loc în sala de Conferinte Millenium III , clădirea M1, str. Vasile Lucaciu, nr. 2, în data de 21.02.2024, ora 10.00 (pentru „Târgul de Mărțișor”) și în data de 04.03.2024, ora 10.00 (pentru „Ziua de 8 Martie”).
Informaţii suplimentare privind modul de desfãşurare a evenimentului, se pot obține la numărul de telefon: 0733 055 755 - Biroul Comercial.
Informaţii suplimentare privind modul de desfãşurare a evenimentului, se pot obține la numărul de telefon: 0733 055 755 - Biroul Comercial.
Descarcă fișiere atașate
Cerere eliberare Acord de utilizare temporară a domeniului public
Amplasament mese

