Anulare de domiciliu

pentru persoanele fizice care au înscris în actul de identitate domiciliul sau reședința la adresa unui imobil dar nu mai locuiesc la această adresă.

Poprietarul imobilului sesizează în scris personalul SPCLEP.

Pașii ce trebuie urmați

Pentru anularea de domiciliu se parcurg următorii pași:


Programarea on-line pentru depunerea actelor

Programarea online în vederea anulării de domiciliu se face accesând pagina de internet - https://programari.baiamare.globalpay.ro/index de către persoana interesată.

Prin continuarea procedurii de programare online, solicitantul este de acord cu:
- prelucrarea datelor personale în conformitate cu Regulamentul (UE) 679/2016.
- luarea la cunostinţă despre faptul că neprezentarea tuturor actelor necesare atrage nepreluarea cererii, fiind nevoie de o nouă programare.
- luarea la cunostință despre faptul că neprezentarea la ghișeu la ora programată, atrage anularea programării, fiind nevoie de o nouă programare.

Este obligatoriu ca persoana care depune cererea să prezinte toate documentele necesare anulării domiciliului, conform listei de documente afişate mai jos


Depunerea actelor la sediul Biroului de Evidenta Informatizata a Persoanei

Cererea tip, împreună cu actele necesare se depun personal la sediul Biroului de Evidență Informatizată a Persoanei.
Cererea se obţine de la ofiţerul de serviciu sau se descarcă de mai jos ; se completează de titular şi se va semna în faţa lucrătorului de la ghişeu.


Acte necesare

- cerere
- act identitate proprietar (original)
- dovada proprietății (original)


Unde se depun actele

Actele se depun la Sediul Serviciului Public Comunitar de Evidenta a Persoanelor Baia Mare – Biroul de Evidenta Informatizata a Persoanei,
Locație: str. Tineretului nr. 2A(Clădirea Phoenix)


Program preluare/eliberare acte

Programul de preluare documente
 

Luni Marti Miercuri Joi Vineri
08:00 - 13:00 08:00 - 13:00 08:00 - 13:00 13:30 - 18:30 8:30 - 12:00

 

Programul de eliberare acte identitate
 

Luni Marti Miercuri Joi Vineri
14:00 - 16:30 14:00 - 16:30 14:00 - 16:30 08:00 - 12:00 12:00 - 16:30
 
 
Pentru mai multe informații contactați Biroul de Evidența Informatizată a Persoanei
Telefon: 0262 207 960 | 0262 207 964
Adresa: str. Tineretului nr. 2A(Clădirea Phoenix) Telefon: 0362 804 024 Fax: 0362 804 024
Descarcă fișiere atașate Cerere
   Program Casierii
Str. Gheorghe Şincai, Nr. 37
Luni-Miercuri 0815-1230 | 1300-1500
Joi                     0815-1230 | 1300-1600
Vineri                0815-1230 | 1300-1400
ANUNŢ

 Conform Legii 105/2022, alineatul(9) teza II-a al art.10, certificatele de stare civilă PLASTIFIATE ori modificate sau completate fără drept SUNT NULE.
 
Având în vedere cele de mai sus, NU se vor prelua cererile pentru act de identitate, în condițiile în care certificatele de stare civilă (naștere, căsătorie, deces) sunt plastifiate (înfoliate)
 

Vă mulţumim pentru înţelegere.
 
Declarația de primire în spațiu:
Conform HG 295/2021 Art 60 alin. 5 ,,Declarația de primire în spațiu poate fi dată cu cel mult 90 de zile înainte de data depunerii cererii pentru eliberarea actului de identitate la notarul public din țara ori în fața polițistului din structurile teritoriale ale Poliției Române și, cu cel mult 6 luni înainte de această dată, la misiunea diplomatică sau oficiul consular de carieră al României din străinătate ori la autoritățile străine competente. În acest ultim caz, declarația de primire în spațiu va fi prezentată tradusă și legalizată potrivit normelor legale în vigoare..
 

 
Achitarea online a contravalorii actului de identitate:
În cazul achitării online a contravalorii actului de identitate, dovada plății se va lista și se va prezenta la data programării pentru depunerea actelor.
 

 
Notarea in C.F. a unui imobil ca locuință a familiei
- art. 321 alin.(2) prevede că ,,Oricare dintre soţi poate cere notarea în cartea funciară, în condițiile legii, a unui imobil ca locuință a familiei, chiar dacă nu este proprietarul imobilului.”
- art. 322 alin.(1) stabileste că ,,Fară consimțământul scris al celuilalt soț, niciunul dintre soți, chiar dacă este proprietar exclusiv, nu poate dispune de drepturile asupra locuinței familiei și nici nu poate incheia acte prin care ar fi afectata folosinta acesteia”
În cazul în care găzduitorul declară verbal că imobilul a fost înscris în cartea funciară ca locuință a familiei, este necesar consimțământul de primire în spațiu al ambilor soți, care vor prezenta și documentul justificativ (ex.: extrasul de carte funciară)
 

 
Depunerea Cererilor pentru obţinerea actelor de identitate:
Cererile pentru obţinerea actelor de identitate se depun obligatoriu însoţite de documentele specifice fiecarui caz, documente afişate alăturat.

Prin urmare documentaţiile incomplete nu vor fi preluate de către lucrătorii de la ghişeu.

Vă rugăm să vă notaţi numărul de telefon pe cerere deoarece vă vom contacta telefonic în cazul în care sunt neconcordanţe la documente.
 

 
Extras CF eliberat de notar valabil doar cu Certif. de conformitate:
EXTRASUL DE CARTE FUNCIARĂ TREBUIE SĂ FIE OBȚINUT CU CEL PUȚIN 30 DE ZILE ANTERIOR DATEI DEPUNERII CERERII.
 
ADEVERINȚA DE LA REGISTRUL AGRICOL TREBUIE SĂ FIE OBȚINUTĂ CU CEL MULT 30 DE ZILE ANTERIOR DATEI DEPUNERII CERERII
 

Se incarca...