- Rolul administrației
- Managementul
- Structura administrației
- Anunțuri și comunicate
- Declarații de avere
- Administrație transparentă
- Strategia de dezvoltare
- Integritate instituțională
- Buget Local și Raportări financiare
- Contracte
- Rapoarte de activitate
- Concursuri de angajare
- Informații de interes public
- Planuri și politici de dezvoltare locală
- Plăți
- Transparenţa veniturilor salariale
- Guvernanță corporativă
- Protecția datelor cu caracter personal
- Monitorul Oficial Local
- Alegeri Locale - Biroul Electoral de Circumscripție Baia Mare
- Agenda Conducerii
CONCURS DE RECRUTARE în data de 15.05.2024 - Funcție publică - Inspector, clasa I, grad profesional asistent - Serviciul Monitorizare Bugete și Execuție Bugetară, Direcția Gestiune Bugetară
09 Aprilie, 2024
Detalii anunț:
Calendar desfășurare concurs
Data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile calendaristice de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 09.04.2024- 29.04.2024 ora 16:00, inclusiv;
Verificarea eligibilității candidaților: în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere al dosarelor;
Data organizării probei scrise: 15.05.2024, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Şincai, nr. 37.
Data susținerii interviului: în termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise, data şi ora vor fi comunicate odată cu afişarea rezultatelor probei scrise, Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Şincai, nr. 37.
Condiții generale de participare la concurs
Condiții specifice de participare la concurs
- cunoștințe teoretice în domeniul tehnologiei informației: Operare, MS Office, nivel mediu;
dovedită în cadrul probei interviu;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minimum 1 an.
Ce trebuie sa conțină dosarul de concurs
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 94 din Anexa nr. 10 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare în termen de 20 de zile calendaristice de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 09.04.2024-29.04.2024, la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Şincai, nr. 37.a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit b) din Anexa nr. 10 la O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din O.U.G. nr. 121/2023;
b) copia cărții de identitate valabile;
c) copia actului doveditor emis de autoritățile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naștere;
d) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deținut, potrivit prevederilor OUG nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări sau deținerea unor competențe specific, după caz;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecție de către medicul de familie al candidatului și a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
i) declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractual individual de muncă pentru motive disciplinare.
Bibliografie/Tematică concurs
Cu tematica Constituția României, republicată; - Integral
Cu tematica Partea I, titlul I şi titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare; - Integral
Cu tematica Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare; - Integral
Cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare; - Integral
Cu tematica Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice. republicată, cu modificările și completările ulterioare, Integral;
Cu tematica Anexa nr. 1: NORME GENERALE de întocmire şi utilizare a documentelor financiar-contabile; Anexa nr.2 – Norme specifice de utilizare a documentelor financiar – contabile din OMFP nr. 2634/2015 privind documentele financiar contabile cu modificările și completările ulterioare;
Cu tematica OMFP nr. 2861/2009 – aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, integral;
Cu tematica Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările si completările ulterioare, integral.
Atribuțiile postului
- Utilizezază aplicația informatică “Gestbug” în care evidențiază toate intrările, mișcările si ieșirile de bunuri respectiv materialele și obiectele de inventar;
- Generarează bonuri de consum pentru materiale și carburanți și darea în folosință a obiectelor de inventar, de evidență, de gestiune în condițiile legii a materialelor, obiectelor de inventar și carburanți;
- Întocmește lunar centralizatorul de intrări-ieșiri și balanța stocurilor de materiale, carburanți și obiecte de inventar;
- Cu ocazia inventarierii anuale întocmește listele de inventariere pe gestiuni și le preda comisiei de inventariere;
- Pregătește dosarele pentru arhivare;
- Preia bugetul, analizează solicitarile de rectificare bugetară, necesitatea și oportunitatea sumelor solicitate, comunică bugetul rectificat ordonatorilor terțiari;
- Participă la centralizarea bilanțului contabil al municipiului Baia Mare cu bilanțurile instituțiilor subordonate;
- Verifică, analizează și preia situațiile financiare, bilanțurile lunare pentru instituțiile subordonate;
- Îndeplinește alte sarcini transmise de șefii ierarhici, specifice atribuțiilor Direcției Gestiune Bugetară.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la persoana de contact: Lupșa Roxana Cătălina, inspector, Serviciul Resurse Umane, Guvernanță Corporativă, telefon 0372624195, e-mail: roxana.lupsa@baiamare.ro
Descarcă fișiere atașate
Anunțul cu Bibliografia de concurs
Formularele necesare în vederea participării la concurs