Primăria Municipiului Baia Mare organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice de execuție vacantă de inspector debutant, Biroul Monitorizare Asistență Tehnică și Evidență Operațiuni

28 Iulie, 2023

 

×
ANUNȚ
privind concursul de recrutare organizat pentru ocuparea funcției publice de execuție vacantă de inspector debutant, Biroul Monitorizare, Asistență Tehnică și Evidență Operațiuni, cu durata normală a timpului de muncă.
 
Primăria Municipiului Baia Mare organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice de execuție vacantă de inspector debutant, Biroul Monitorizare Asistență Tehnică și Evidență Operațiuni, cu durata normală a timpului de muncă, în baza art. 618 alin. (3) din Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, și a art. IV (2) lit.a) din O.U.G. nr. 34/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, după cum urmează:
 
Condiții specifice de participare la concurs pentru funcția publică de execuție vacantă de inspector debutant, Biroul Monitorizare Asistență Tehnică și Evidență Operațiuni, cu durată normală a timpului de muncă (8 ore/zi, 40 ore/săptămână):
• studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul domeniul fundamental științe inginerești sau în ramura de știință, științe economice.
 
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale necesare ocupării unor funcţii publice, prevăzute în art. 465 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ.
Concursul va consta în două probe, respectiv, probă scrisă şi interviu. Proba scrisă va avea loc în data de 29.08.2023, ora 11.00, la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Şincai, nr. 37
 
Dosarele se depun la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului atât pe site-ul instituției cât și pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, respectiv de la data de 28.07.2023 până la data de 16.08.2023, ora 16:00, inclusiv.
 
Perioadă de selecție a dosarelor de concurs: în termen de maximum 5 zi lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Perioadă de depunere a contestațiilor la selecție: în termen de cel mult 24 de ore de la data afisării rezultatului selecției dosarelor.
Perioadă de soluționare a contestațiilor la selecție: în termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
 
Relaţii suplimentare se pot obţine de la persoana de contact: Lupșa Roxana, inspector Serviciul Resurse Umane, Guvernanță Corporativă, telefon 0372624195, e-mail roxana.lupsa@baiamare.ro
 
 
Dr. ec. Cătălin Cherecheş
Primarul Municipiului Baia Mare
×

pentru concursul de recrutare în vederea ocupării funcţiei publice de execuție vacantă de inspector debutant Biroul Monitorizare Asistență Tehnică și Evidență Operațiuni


1. Constituția României, republicată
cu tematica Constituţia României, republicată - Integral
 
2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare,republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Ordonanța nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare,republicată - integral
 
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată - integral
 
4. Titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare Partea a III-a Administrația Publică Locală;
cu tematica Partea a III-a Administrația Publică Locală, Titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare;
 
5. Comunicare a Comisiei Orientări tehnice privind aplicarea principiului de „a nu prejudicia în mod semnificativ” în temeiul Regulamentului privind Mecanismul de redresare și reziliență (2021/C 58/01);
cu tematica Comunicare a Comisiei Orientări tehnice privind aplicarea principiului de „a nu prejudicia în mod semnificativ” în temeiul Regulamentului privind Mecanismul de redresare și reziliență (2021/C 58/01), integral
 
6. Regulamentul (UE) 2019/2088 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 noiembrie 2019 privind informațiile privind durabilitatea în sectorul serviciilor financiare;
cu tematica Regulamentul (UE) 2019/2088 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 noiembrie 2019 privind informațiile privind durabilitatea în sectorul serviciilor financiare, integral
 
7. Regulamentul (UE) 2020/852 al Parlamentului European și al Consiliului din 18 iunie 2020 privind instituirea unui cadru care să faciliteze investițiile durabile și de modificare a Regulamentului (UE) 2019/2088;
cu tematica Regulamentul (UE) 2020/852 al Parlamentului European și al Consiliului din 18 iunie 2020 privind instituirea unui cadru care să faciliteze investițiile durabile și de modificare a Regulamentului (UE) 2019/2088, integral
 
8. Regulamentul delegat (UE) 2021/2139 al Comisiei din 4 iunie 2021 de completare a Regulamentului (UE) 2020/852 al Parlamentului European și al Consiliului prin stabilirea criteriilor tehnice de examinare pentru a determina condițiile în care o activitate economică se califică drept activitate care contribuie în mod substanțial la atenuarea schimbărilor climatice sau la adaptarea la schimbările climatice și pentru a stabili dacă activitatea economică respectivă aduce prejudicii semnificative vreunuia dintre celelalte obiective de mediu;
cu tematica Regulamentul delegat (UE) 2021/2139 al Comisiei din 4 iunie 2021 de completare a Regulamentului (UE) 2020/852 al Parlamentului European și al Consiliului prin stabilirea criteriilor tehnice de examinare pentru a determina condițiile în care o activitate economică se califică drept activitate care contribuie în mod substanțial la atenuarea schimbărilor climatice sau la adaptarea la schimbările climatice și pentru a stabili dacă activitatea economică respectivă aduce prejudicii semnificative vreunuia dintre celelalte obiective de mediu, integral
×

Principalele atribuții pentru funcția publică de execuție vacantă de inspector debutant la Biroul Monitorizare Asistență Tehnică și Evidență Operațiuni:


1) Atribuții generale
- asigurarea aplicării principiilor DNSH conform Regulamentului privind Mecanismul de redresare și reziliență (2021/C 58/01), corelat cu Regulamentul Delegat (UE) 2021/2139 AL COMISIEI din 4 iunie 2021, de completare a Regulamentului (UE) 2020/852 al Parlamentului European și al Consiliului prin stabilirea criteriilor tehnice de examinare pentru a determina condițiile în care o activitate economică se califică drept activitate care contribuie în mod substanțial la atenuarea schimbărilor climatice sau la adaptarea la schimbările climatice și pentru a stabili dacă activitatea economică respectivă aduce prejudicii semnificative vreunuia dintre celelalte obiective de mediu pentru următoarele obiective de investiții:
• Construcții civile
• Transport urban sustenabil (piste biciclete, etc.)
• Transport public ecologic
• Managementul deșeurilor
• Rețea de transport verde
• Echipamente IT și mobilier școlar

 
2) Atribuții specifice
- întocmește capitolul DNSH în caietele de sarcini aferente achizițiilor publice;
- verifică conformitatea DNSH a ofertelor depuse în procesul de achiziție publică;
- verifică documentația doveditoare privind respectarea principiilor DNSH în etapele de implementare a contractelor;
- întocmește rapoarte de sustenabilitate ecologică;
- colaborează și comunică cu Autoritatea de Management (AM) a Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR) în domeniul respectării principiilor DNSH.

 

×

În vederea participării la concurs, în termen de 20 zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a autorității sau instituției publice organziatoare, candidaţii depun dosarul de concurs, care va conţine în mod obligatoriu:

 

a) formularul de înscriere;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
i) copia certificatului de căsătorie (dacă este cazul).

 

Copiile de pe actele prevăzute mai sus, se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Se incarca...