- Rolul administrației
- Managementul
- Structura administrației
- Anunțuri și comunicate
- Declarații de avere
- Administrație transparentă
- Strategia de dezvoltare
- Integritate instituțională
- Buget Local și Raportări financiare
- Contracte
- Rapoarte de activitate
- Concursuri de angajare
- Informații de interes public
- Planuri și politici de dezvoltare locală
- Plăți
- Transparenţa veniturilor salariale
- Guvernanță corporativă
- Protecția datelor cu caracter personal
- Monitorul Oficial Local
- Alegeri Locale - Biroul Electoral de Circumscripție Baia Mare
- Agenda Conducerii
Primăria Municipiului Baia Mare organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice de execuție vacantă de inspector debutant, Biroul Monitorizare Asistență Tehnică și Evidență Operațiuni
privind concursul de recrutare organizat pentru ocuparea funcției publice de execuție vacantă de inspector debutant, Biroul Monitorizare, Asistență Tehnică și Evidență Operațiuni, cu durata normală a timpului de muncă.
Concursul va consta în două probe, respectiv, probă scrisă şi interviu. Proba scrisă va avea loc în data de 29.08.2023, ora 11.00, la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Şincai, nr. 37
Perioadă de depunere a contestațiilor la selecție: în termen de cel mult 24 de ore de la data afisării rezultatului selecției dosarelor.
Perioadă de soluționare a contestațiilor la selecție: în termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
Primarul Municipiului Baia Mare
pentru concursul de recrutare în vederea ocupării funcţiei publice de execuție vacantă de inspector debutant Biroul Monitorizare Asistență Tehnică și Evidență Operațiuni
1. Constituția României, republicată
cu tematica Constituţia României, republicată - Integral
cu tematica Ordonanța nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare,republicată - integral
cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată - integral
cu tematica Partea a III-a Administrația Publică Locală, Titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Comunicare a Comisiei Orientări tehnice privind aplicarea principiului de „a nu prejudicia în mod semnificativ” în temeiul Regulamentului privind Mecanismul de redresare și reziliență (2021/C 58/01), integral
cu tematica Regulamentul (UE) 2019/2088 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 noiembrie 2019 privind informațiile privind durabilitatea în sectorul serviciilor financiare, integral
cu tematica Regulamentul (UE) 2020/852 al Parlamentului European și al Consiliului din 18 iunie 2020 privind instituirea unui cadru care să faciliteze investițiile durabile și de modificare a Regulamentului (UE) 2019/2088, integral
cu tematica Regulamentul delegat (UE) 2021/2139 al Comisiei din 4 iunie 2021 de completare a Regulamentului (UE) 2020/852 al Parlamentului European și al Consiliului prin stabilirea criteriilor tehnice de examinare pentru a determina condițiile în care o activitate economică se califică drept activitate care contribuie în mod substanțial la atenuarea schimbărilor climatice sau la adaptarea la schimbările climatice și pentru a stabili dacă activitatea economică respectivă aduce prejudicii semnificative vreunuia dintre celelalte obiective de mediu, integral
Principalele atribuții pentru funcția publică de execuție vacantă de inspector debutant la Biroul Monitorizare Asistență Tehnică și Evidență Operațiuni:
1) Atribuții generale
- asigurarea aplicării principiilor DNSH conform Regulamentului privind Mecanismul de redresare și reziliență (2021/C 58/01), corelat cu Regulamentul Delegat (UE) 2021/2139 AL COMISIEI din 4 iunie 2021, de completare a Regulamentului (UE) 2020/852 al Parlamentului European și al Consiliului prin stabilirea criteriilor tehnice de examinare pentru a determina condițiile în care o activitate economică se califică drept activitate care contribuie în mod substanțial la atenuarea schimbărilor climatice sau la adaptarea la schimbările climatice și pentru a stabili dacă activitatea economică respectivă aduce prejudicii semnificative vreunuia dintre celelalte obiective de mediu pentru următoarele obiective de investiții:
• Construcții civile
• Transport urban sustenabil (piste biciclete, etc.)
• Transport public ecologic
• Managementul deșeurilor
• Rețea de transport verde
• Echipamente IT și mobilier școlar
- întocmește capitolul DNSH în caietele de sarcini aferente achizițiilor publice;
- verifică conformitatea DNSH a ofertelor depuse în procesul de achiziție publică;
- verifică documentația doveditoare privind respectarea principiilor DNSH în etapele de implementare a contractelor;
- întocmește rapoarte de sustenabilitate ecologică;
- colaborează și comunică cu Autoritatea de Management (AM) a Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR) în domeniul respectării principiilor DNSH.
În vederea participării la concurs, în termen de 20 zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a autorității sau instituției publice organziatoare, candidaţii depun dosarul de concurs, care va conţine în mod obligatoriu:
a) formularul de înscriere;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
i) copia certificatului de căsătorie (dacă este cazul).
Copiile de pe actele prevăzute mai sus, se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.