Primăria Municipiului Baia Mare anunţă selecția pentru ocuparea pe perioadă determinată, cu timp parțial de 4 ore/zi, a postului contractual de Expert GT 2 (grup țintă), din cadrul Proiectului ''Promovarea antreprenoriatului social în SDL/ZUM''

02 Noiembrie, 2023
ANUNŢ
privind selecția pentru ocuparea unui post contractual din cadrul Proiectului „Promovarea antreprenoriatului social în SDL/ZUM”, ID Proiect 155856:

Primăria Municipiului Baia Mare anunţă selecția pentru ocuparea pe perioadă determinată, cu timp parțial de 4 ore/zi, a postului contractual din cadrul Proiectului „Promovarea antreprenoriatului social în SDL/ZUM":

• Expert GT 2 (grup țintă), 1 post;

Fiecare candidat trebuie să îndeplinească următoarele condiții cumulative:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului pentru care urmează să fie selectat;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
 
Condițiile specifice pentru ocuparea postului de Expert GT 2 sunt:
- studii superioare absolvite cu diplomă de licență, minimum 1 an experiență în în studiile absolvite/voluntariat;
 
Dosarele de concurs se depun la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Șincai nr. 37, în termen de 5 zile lucrătoare de la data publicării anunțului.

Dosarul de concurs va conține următoarele documente:
 
a) cererea de înscriere la concurs adresată Primarului Municipiului Baia Mare;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
f) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae.
 
Notă: În cazul documentului prevăzut la lit. e, candidatul declarat admis la selecția dosarelor, care a depus la înscriere o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, are obligația de a completa dosarul cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării probei de interviu.
 
Proba de interviu se va susține în maximum 3 zile lucrătoare de la data comunicării rezultatului selecției dosarelor de înscriere.

În cadrul procesului de selecție al experților pe proiect, candidații vor fi evaluați tinând cont de experiența profesională dobândită în activități similare cu activitățile prevăzute în fișa postului.

Încheierea unui contract individual de muncă cu fiecare persoană declarată admisă în cadrul procedurii de selecție, se va face numai după emiterea de către autoritatea finanțatoare, a Notei de acceptare.
 
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane, Guvernanță Corporativă, persoana de contact Mico Roberta, adresa de e-mail roberta.pop@baiamare.ro, telefon 0372.624.195.
 

Dr. Ec. Cătălin Cherecheş
Primarul Municipiului Baia Mare
 
 
 
Principalele atribuții pentru postul de Expert GT 2, regăsite în fișa postului, sunt:
- participa la realizarea Procedurii de recrutare a GT si a instrumentelor aferente;
- completeaza dosarele beneficiarilor cu documentele;
- recruteaza grupul tinta;
- tine evidenta dosarelor beneficiarilor;
- realizeaza centralizatoare a GT;
- realizeaza dosarele pentru subventiile de depasire a adictiei;
- realizeaza POCUFORM;
- gestioneaza baza de date cu grupul tinta;
- mentine legatura cu beneficiarii;
- este Responsabil cu protectia datelor cu caracter personal;
- Elaborareaza si da spre aprobare procedura de notificare a încalcarii securitatii datelor cu caracter personal;
- Realizeaza si mentine evidenta activitatilor de prelucrare a datelor cu caracter personal;
- Informeaza persoanele vizate cu privire la datele de contact ale responsabilului cu protectia datelor, cu scopurile prelucrarii datelor, a temeiului juridic, cu perioada de stocare a datelor si cu potentialii destinatari ai datelor cu caracter personal;
- Evalueaza riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal;
- Realizarea oricaror alte sarcini trasate de seful ierarhic superior in vederea unui bune implementari a proiectului.
 
Descarcă fișiere atașate Bibliografie
Se incarca...