Direcţia de Asistenţă Socială Baia Mare anunţă organizarea unui concurs de selecţie a personalului contractual pe 1 post în afara organigramei, pe perioadă determinată, 2 ore pe zi, respectiv EXPERT ACHIZIȚII

22 August, 2022
ANUNȚ
 
Direcţia de Asistenţă Socială Baia Mare anunţă organizarea unui concurs de selecţie a personalului contractual pe 1 post în afara organigramei, pe perioada determinată, 2 ore pe zi, respectiv EXPERT ACHIZIȚII în cadrul a două proiecte : Furnizarea unui pachet specializat de servicii pentru persoanele cu dependențe si adicții ID154636 și Dezvoltarea infrastructurii educationale nonformale și perfectionarea cadrelor didactice ID155601
 
Candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţiile generale de participare la concurs:
 
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței mdicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului pentru care urmează să fie selectat;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra st
h) atului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţii specifice de participare la concurs:
Expert Achizitii:
   - Educatie solicitata
     - Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în științelor economice;
     - Curs Achiziții Publice
     - Cerințe din fisa postului
   - Experienta în achiziții publice/achiziții pe fonduri europene
     - Minim 3 ani
   - Competente solicitate
     - Bune abilități de comunicare și relaționare, capacitatea de analiză deductivă și inductivă, gandire critică, bune abilități de organizare

Concursul va consta în evaluarea dosarelor şi proba de interviu. Proba de interviu va avea loc în data de 30.08.2022, ora 1000, la sediul DAS Baia Mare, strada Dacia, nr.1.
 
Dosarele de concurs vor cuprinde obligatoriu următoarele documente:
a) cerere de înscriere adresată Direcţiei de Asistenţă Socială Baia Mare;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
d) carnetul de muncă sau, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
f) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae, model Europass semnat pe toate paginile.
În cazul documentului prevăzut la alin. (1) lit. e, candidatul declarat admis la selecția dosarelor, care a depus la înscriere o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, are obligația de a completa dosarul cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării probei de interviu.
 
Dosarele se vor depune la sediul DAS Baia Mare în termen de 5 lucrătoare de zile de la afişarea anunţului, inclusiv 26.08.2022 ora 14.00.
Menţionăm că participanţii la concurs, declaraţi admişi in cadrul procedurii de selecţie, vor fi supuşi aprobării finanţatorului, iar contractractele de muncă vor fi încheiate sub rezerva acestei aprobări.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Biroul Resurse Umane, str. Dacia, nr.1, telefon 0262/211949, interior 5.
 
Afişat azi 22.08.2022

BIBLIOGRAFIA
• Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice;
• Hotărârea nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice;
• Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor;
• Cererea de finanțare a proiectului Furnizarea unui pachet specializat de servicii pentru persoanele cu dependențe si adicții ID154636 și Dezvoltarea infrastructurii educationale nonformale si perfectionarea cadrelor didactice ID155601 
 
 
Descarcă fișiere atașate Descarcă anunțul
Se incarca...