Anunț privind selecția pentru ocuparea unor posturi contractuale din cadrul Proiectului ''Promovarea antreprenoriatului social în SDL/ZUM'', ID Proiect 155856

21 Octombrie, 2022
ANUNŢ
privind selecția pentru ocuparea următoarelor posturilor contractuale din cadrul Proiectului „Promovarea antreprenoriatului social în SDL/ZUM”, ID Proiect 155856:

• Manager de proiect ( 1 post)
• Coordonator activități sociale (1 post)
• Expert asistent social (2 posturi)
• Coordonator activități anteprenoriale (1 post)
• Expert sprijin PA ( 1 post)

Primăria Municipiului Baia Mare anunţă selecția pentru ocuparea posturilor contractuale de:

- Manager proiect, pe perioadă determinată – timp parțial 4 ore/zi, din cadrul Proiectului „ Promovarea antreprenoriatului social în SDL/ZUM"

- Coordonator activități sociale, pe perioadă determinată – timp parțial 4 ore/zi, din cadrul Proiectului „ Promovarea antreprenoriatului social în SDL/ZUM"

- Expert asistent social, pe perioadă determinată – timp parțial 4 ore/zi, din cadrul Proiectului „ Promovarea antreprenoriatului social în SDL/ZUM"
- Coordonator activități antreprenoriale pe perioadă determinată – timp parțial 4 ore/zi, din cadrul Proiectului „ Promovarea antreprenoriatului social în SDL/ZUM"

- Expert sprijin PA pe perioadă determinată – timp parțial 4 ore/zi, din cadrul Proiectului „ Promovarea antreprenoriatului social în SDL/ZUM"

Fiecare candidat trebuie să îndeplinească următoarele condiții cumulative:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului pentru care urmează să fie selectat;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
 
Condițiile specifice pentru ocuparea postului de Manager de proiect sunt:
- studii superioare absolvite cu diplomă de licență, minimum 2 ani experiență în coordonarea activităților manageriale;
 
Condițiile specifice pentru ocuparea postului de Coordonator activități sociale sunt:
- studii superioare absolvite cu diplomă de licență, minimum 1 an experiență în coordonarea activităților sociale;
 
Condițiile specifice pentru ocuparea postului de Expert asistent social sunt:
- studii superioare absolvite cu diplomă de licență în "Asistență socială" , minimum 1 an experiență în studiile absolvite/voluntariat;
 
Condițiile specifice pentru ocuparea postului de Coordonator activități antreprenoriale sunt:
- studii superioare absolvite cu diplomă de licență, minimum 1 an experiență în activități de coordonare;
 
Condițiile specifice pentru ocuparea postului de Expert sprijin PA sunt:
- studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul Economic, Management, Juridic sau Marketing, minimum 1 an experiență în studiile absolvite;
 
În cadrul procesului de selecție al experților pe proiect, candidații vor fi evaluați tinând cont de experiența profesională dobândită în activități similare cu activitățile prevăzute în fișa postului.

Încheierea unui contract individual de muncă cu fiecare persoană declarată admisă în cadrul procedurii de selecție, se va face numai după emiterea de către autoritatea finanțatoare, a Notei de acceptare.

Dosarele de concurs se depun la sediul Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Șincai, nr. 37 în termen de 5 zile lucrătoare de la data publicării anunțului.

Proba de interviu se va susține în maximum 3 zile lucrătoare de la data comunicării rezultatului selecției dosarelor de înscriere.

Dosarul de concurs va conține următoarele documente:
 
a) cererea de înscriere la concurs adresată Primarului Municipiului Baia Mare;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
f) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae.
(2) În cazul documentului prevăzut la alin. (1) lit. e, candidatul declarat admis la selecția dosarelor, care a depus la înscriere o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, are obligația de a completa dosarul cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării probei de interviu.
 
 
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane, Guvernanță Corporativă, persoana de contact Mico Roberta, adresa de e-mail roberta.pop@baiamare.ro, telefon 0372.624.195.
 
 
 
 
Descarcă fișiere atașate Descarcă anunțul Bibliografie
Se incarca...