Anunț privind organizarea unui concursul de recrutare în data de 15.06.2023, proba scrisă, pentru ocuparea funcției publice de conducere vacante de Șef Birou Marketing Public

12 Mai, 2023

 

×
ANUNȚ
privind concursul de recrutare organizat în vederea ocupării pe durată nedeterminată a funcției publice de conducere vacante de Șef Birou Marketing Public, cu durată normală a timpului de muncă
 
Primăria Municipiului Baia Mare organizează, în baza art. 618 alin. (3) din Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, concursul de recrutare în vederea ocupării, pe durată nedeterminată a funcției publice de conducere vacante de Șef Birou Marketing Public, cu durată normală a timpului de muncă (8 ore/zi, 40 ore/săptămână).
 
Condiții specifice de participare la concurs:
• absolvenți de studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în una dintre următoarele: Ştiinţe administrative (Ramura de știință), Ştiinţe ale comunicării (Ramura de știință), Sociologie (Ramura de știință), Ştiinţe politice (Ramura de știință), Ştiinţe militare, informaţii şi ordine publică (Domeniul de licență), Marketing (Domeniul de licență), Economie şi afaceri internaţionale (Domeniul de licență), Filologie (Ramura de știință), Filosofie (Ramura de știință), Istoria artei (Specializarea), Studiul patrimoniului (Heritage Studies) (Domeniul de licență), Design (Specializarea), Scenografie şi eveniment artistic (Specializarea), Istoria şi teoria artei (Specializarea), Cinematografie şi media (Domeniul de licență), Artele spectacolului muzical (Specializarea), Inginerie şi management în industria turismului (Specializarea), Ingineria şi managementul afacerilor (Specializarea), Studii culturale (Domeniul de licență);
• minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor;
• absolvenţi cu diplomă de studii universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare.
 
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale necesare ocupării unor funcţii publice, prevăzute în art. 465 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ.
Concursul va consta în două probe, respectiv, probă scrisă şi interviu. Proba scrisă va avea loc în data de 15.06.2023, ora 10.00, la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Şincai, nr. 37
 
Dosarele se depun la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului atât pe site-ul instituției cât și pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, respectiv de la data de 12.05.2023 până la data de 31.05.2023, ora 16:00, inclusiv.
 
Perioadă de selecție a dosarelor de concurs: în termen de maximum 5 zi lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Perioadă de depunere a contestațiilor la selecție: în termen de cel mult 24 de ore de la data afisării rezultatului selecției dosarelor.
Perioadă de soluționare a contestațiilor la selecție: în termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
 
Relaţii suplimentare se pot obţine de la persoana de contact: Coman Ioana, consilier Biroul Guvernanță Corporativă, telefon 0372624195, e-mail ioana.coman@baiamare.ro
 
 
Dr. ec. Cătălin Cherecheş
Primarul Municipiului Baia Mare
×

pentru concursul de recrutare organizat în vederea ocupării, pe durată nedeterminată, a funcţiei publice de conducere vacante de Șef Birou Marketing Public, cu durată normală a timpului de muncă


1. Constituția României, republicată
cu tematica Constituţia României, republicată - Integral
 
2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare,republicată, cu modificările și completările ulterioare
cu tematica Ordonanța nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare,republicată - integral
 
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare
cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată - integral
 
4. Titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare O.U.G. nr. 57/2019, privind Codul administrativ, Partea III, Partea VI și VII, cumodificările și completările ulterioare
cu tematica O.U.G. nr. 57/2019, privind Codul administrativ, Partea III, Partea VI și VII, cu modificările și completările ulterioare
 
5. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public
cu tematica Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public - integral
 
6. Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică - Republicată
cu tematica Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică - Republicată -integral
 
7. Legea nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor);
cu tematica Legea nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 alParlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor); - integral
 
8. Ordonanța nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor
cu tematica Ordonanța nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor - integral
 
9. Legea nr. 215/2016 privind ceremoniile oficiale
cu tematica Legea nr. 215/2016 privind ceremoniile oficiale - integral
 
10. Statutul Municipiului Baia Mare, aprobat prin H.C.L. nr. 338/2015
cu tematica Statutul Municipiului Baia Mare, aprobat prin H.C.L. nr. 338/2015 - integral.
 
×

Principalele atribuții ale funcției publice vacante de Șef Birou Marketing Public din fișa postului


- asigură relaţia Municipiului Baia Mare cu entităţile mass media locale şi centrale, precum şi cu instituţii similare la nivel naţional şi internaţional;
- asigură elaborarea și transmiterea anunţurilor, comunicatelor şi altor materiale informative/pentru promovarea activităţilor/evenimentelor organizate şi desfăşurate de administraţia publică locală, către entităţile mass media locale şi centrale;
- asigură convocarea conferinţelor de presă ale primarului;
- asigură monitorizarea zilnică a presei locale şi centrale, selectând articolele de interes pentru Municipiul Baia Mare şi structurile subordinate;
- răspunde de actualizarea periodică a bazei de date din domenii diferite de activitate: cetăţeni de onoare ai municipiului Baia Mare, Consiliul Local Baia Mare, Consiliul de Onoare, foşti primari, Servicii Publice Locale, societăţi de gospodărie comunală, societăţi comerciale, oficialităţi judeţene, oficialităţi poliţie, armată, justiţie; direcţii judeţene, bănci, primării comune şi oraşe din judeţul Maramureş, primării de municipii, parlamentari de Maramureş, Guvernul României, oraşe înfrăţite, etc.;
- gestionează relaţiile de colaborare ale Municipiului Baia Mare cu oraşele înfrăţite;
- organizează evenimente publice de genul campaniilor, întâlnirilor de promovare, evenimentelor speciale, dezbaterilor, altele asemenea;
- participă la reuniunile de lucru ale instituţiei sau terţilor pe probleme de interes pentru instituţie sau comunitate;
- transmite Biroului Tehnologia Informaţiei, materialele care trebuie publicate/actualizate pe pagina internet a instituţiei.

×

În vederea participării la concurs, în termen de 20 zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a autorității sau instituției publice organziatoare, candidaţii depun dosarul de concurs, care va conţine în mod obligatoriu:

 

a) formularul de înscriere;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz;
f) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h) cazierul judiciar;
i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
j) copia certificatului de căsătorie (dacă este cazul).

 

Copiile de pe actele prevăzute mai sus, se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

 
Se incarca...