Anunț privind organizarea unui concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice de execuție vacantă de consilier principal la Compartimentul Monitorizare Proceduri Administrative

22 Septembrie, 2023

 

×
ANUNȚ Nr. 40.252/2023
 
Primăria Municipiului Baia Mare organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice de execuție vacantă de consilier principal la Compartimentul Monitorizare Proceduri Administrative, cu durata normală a timpului de muncă, în baza art. 618 alin. (3) din Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, și a art. IV (2) lit.b) din O.U.G. nr. 34/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, după cum urmează:
 
Condiții specifice de participare la concurs pentru funcția publică de execuție vacantă de consilier principal la Compartimentul Monitorizare Proceduri Administrative, cu durata normală a timpului de muncă (8 ore/zi, 40 ore/săptămână):
• studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental științe sociale;
• minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
 
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale necesare ocupării unor funcţii publice, prevăzute în art. 465 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ.
 
Concursul va consta în două probe, respectiv, probă scrisă şi interviu. Proba scrisă va avea loc în data de 23.10.2023 ora 10:00, la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Şincai, nr. 37.
 
Dosarele se depun la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului atât pe site-ul instituției cât și pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, respectiv de la data de 22.09.2023 până la data de 11.10.2023, ora 16:00, inclusiv.
 
Perioadă de selecție a dosarelor de concurs: în termen de maximum 5 zi lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Perioadă de depunere a contestațiilor la selecție: în termen de cel mult 24 de ore de la data afisării rezultatului selecției dosarelor.
Perioadă de soluționare a contestațiilor la selecție: în termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
 
Relaţii suplimentare se pot obţine de la persoana de contact: Lupșa Roxana, inspector Serviciul Resurse Umane, Guvernanță Corporativă, telefon 0372624195, e-mail roxana.lupsa@baiamare.ro
 
 
Dr. ec. Cătălin Cherecheş
Primarul Municipiului Baia Mare
×

pentru concursul de recrutare în vederea ocupării funcţiei publice de execuție vacantă de consilier principal la Compartimentul Monitorizare Proceduri Administrative


1. Constituția României, republicată
cu tematica Constituţia României, republicată - Integral
 
2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare,republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Ordonanța nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare,republicată - integral
 
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată - integral
 
4. Titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, Titlul IV și Titlul V: ART 105-163, 195-200, ale părți a III-a, Partea a VII-A; Anexa 1: Procedura de organizare și publicare a monitoarelor oficiale ale unităților/subdiviziunilor administrativteritoriale, în format electronic;
cu tematica Titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, Titlul IV și Titlul V: ART 105-163, 195-200, ale părți a III-a, Partea a VII-A; Anexa 1: Procedura de organizare și publicare a monitoarelor oficiale ale unităților/subdiviziunilor administrativteritoriale, în format electronic;
 
5. Legea nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor);
cu tematica Legea nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor), integral;
 
6. Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică - Republicată;
cu tematica Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică - Republicată, integral;
×

Principalele atribuții ale funcției publice de execuție vacante, de consilier, clasa I, grad profesional principal, la Compartimentul Monitorizare Proceduri Administrative, cu durată normală a timpului de muncă:


• organizarea Monitorului Oficial Local;
• asigurarea publicării oricăror documente, potrivit prevederilor Codului administrativ;
• asigurarea respectării prevederilor legale cu privire la organizarea şi publicarea Monitorului Oficial Local;
• luarea măsurilor necesare în vederea respectării reglementărilor în materia protecţiei datelor personale cu privire la actele publicate în Monitorul Oficial Local. .

×

În vederea participării la concurs, în termen de 20 zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a autorității sau instituției publice organziatoare, candidaţii depun dosarul de concurs, care va conţine în mod obligatoriu:

 

a) formularul de înscriere;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
i) copia certificatului de căsătorie (dacă este cazul).

 

Copiile de pe actele prevăzute mai sus, se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

 
Se incarca...