Anunț privind organizarea unui concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice de conducere vacantă de Șef Serviciu Fond Funciar și Registru Agricol

19 Septembrie, 2023

 

×
ANUNȚ Nr. 39.535/2023

Primăria Municipiului Baia Mare organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice de conducere vacantă de Șef Serviciu Fond Funciar și Registru Agricol, cu durata normală a timpului de muncă, în baza art. 618 alin. (3) din Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, și a art. IV (2) lit.a) din O.U.G. nr. 34/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, după cum urmează:
 
Condiții specifice de participare la concurs pentru funcția publică de conducere vacantă de Șef Serviciu Fond Funciar și Registru Agricol, cu durata normală a timpului de muncă (8 ore/zi, 40 ore/săptămână):
• studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura de știință: științe juridice sau în unul dintre domeniile de licență: agronomie sau zootehnie;
• minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
• să fie absolvenţi cu diplomă de studii universitare de master absolvite cu diplomă în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023.
 
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale necesare ocupării unor funcţii publice, prevăzute în art. 465 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ.
 
Concursul va consta în două probe, respectiv, probă scrisă şi interviu. Proba scrisă va avea loc în data de 26.10.2023 ora 10:00, la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Şincai, nr. 37.
 
Dosarele se depun la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului atât pe site-ul instituției cât și pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, respectiv de la data de 20.09.2023 până la data de 19.10.2023, ora 16:00, inclusiv.
 
Perioadă de selecție a dosarelor de concurs: în termen de maximum 5 zi lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Perioadă de depunere a contestațiilor la selecție: în termen de cel mult 24 de ore de la data afisării rezultatului selecției dosarelor.
Perioadă de soluționare a contestațiilor la selecție: în termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
 
Relaţii suplimentare se pot obţine de la persoana de contact: Lupșa Roxana, inspector Serviciul Resurse Umane, Guvernanță Corporativă, telefon 0372624195, e-mail roxana.lupsa@baiamare.ro
 
 
Dr. ec. Cătălin Cherecheş
Primarul Municipiului Baia Mare
×

pentru concursul de recrutare în vederea ocupării funcţiei publice de conducere vacantă de Șef Serviciu Fond Funciar și Registru Agricol


1. Constituția României, republicată
cu tematica Constituţia României, republicată - Integral
 
2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare,republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Ordonanța nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare,republicată - integral
 
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată - integral
 
4. Titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Titlul I si II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, integral;
 
5. Ordonanța Guvernului nr. 28 din 27 august 2008 privind registrul agricol, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Ordonanța Guvernului nr. 28 din 27 august 2008 privind registrul agricol, cu modificările și completările ulterioare; - Integral ;
 
6. Ordinul nr. 25/2020 pentru aprobarea Normelor Tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024 aprobat prin HG nr. 985/2019;
cu tematica Ordinul nr. 25/2020 pentru aprobarea Normelor Tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024 aprobat prin HG nr. 985/2019; - Integral;
 
7. Legea nr. 165 din 16 mai 2013 privind măsurile pentru finalizarea procesului de restituire, în natură sau prin echivalent, a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist în România, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Legea nr. 165 din 16 mai 2013 privind măsurile pentru finalizarea procesului de restituire, în natură sau prin echivalent, a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist în România, cu modificările și completările ulterioare; - Integral;
 
8. Hotărârea nr. 401 din 19 iunie 2013 pentru aprobarea Normelor de aplicare a Legii nr. 165/2013 privind măsurile pentru finalizarea procesului de restituire, în natură sau prin echivalent, a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist în România;
cu tematica Hotărârea nr. 401 din 19 iunie 2013 pentru aprobarea Normelor de aplicare a Legii nr. 165/2013 privind măsurile pentru finalizarea procesului de restituire, în natură sau prin echivalent, a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist în România; - Integral;
 
9. Hotărârea nr. 890 din 4 august 2005 pentru aprobarea Regulamentului privind procedura de constituire, atribuţiile şi funcţionarea comisiilor pentru stabilirea dreptului de proprietate privată asupra terenurilor, a modelului şi modului de atribuire a titlurilor de proprietate, precum şi punerea în posesie a proprietarilor;
cu tematica Hotărârea nr. 890 din 4 august 2005 pentru aprobarea Regulamentului privind procedura de constituire, atribuţiile şi funcţionarea comisiilor pentru stabilirea dreptului de proprietate privată asupra terenurilor, a modelului şi modului de atribuire a titlurilor de proprietate, precum şi punerea în posesie a proprietarilor; - Integral;
 
10. Legea nr. 1 din 11 ianuarie 2000 pentru reconstituirea dreptului de proprietate asupra terenurilor agricole şi celor forestiere, solicitate potrivit prevederilor Legii fondului funciar nr. 18/1991 şi ale Legii nr. 169/1997 cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Legea nr. 1 din 11 ianuarie 2000 pentru reconstituirea dreptului de proprietate asupra terenurilor agricole şi celor forestiere, solicitate potrivit prevederilor Legii fondului funciar nr. 18/1991 şi ale Legii nr. 169/1997 cu modificările și completările ulterioare; - Integral;
 
11. Legea fondului funciar nr. 18 din 19 februarie 1991*)- republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Legea fondului funciar nr. 18 din 19 februarie 1991*)- republicată, cu modificările și completările ulterioare; - Integral.
×

Principalele atribuții pentru funcția publică vacantă de Șef Serviciu Fond Funciar și Registru Agricol:


• coordonează înscrierea în registrul agricol a datelor conform legii;
• asigură evidența nominală și centralizată pe municipiu a gospodăriilor;
• coordonează realizarea anual[ a sondajelor la gospodării și unități cu personalitate juridică cu privire la suprafeţele cultivate şi producţiile obţinute pe culturi, precum şi pentru efectivele de animale;
• asigură eliberarea adeverinţelor privind înscrisurile din registru agricol;
• asigură verificarea şi vizarea declaraţiilor fiscale pentru stabilirea impozitului datorat pe teren, în cazul persoanelor fizice și juridice din municipiu;
• corodonează eliberarea atestatele de producător și carnete de comercializare în urma verificărilor în teren a culturilor și efectivelor de animale, pentru care se solicită eliberarea acestor documente;
• asigură punerea în posesie conform prevederilor Legii nr. 18/1991 republicată, cu modificările și completările ulterioare și înaintează documentația la OCPI în vederea eliberării titlului de proprietate.

×

În vederea participării la concurs, în termen de 20 zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a autorității sau instituției publice organziatoare, candidaţii depun dosarul de concurs, care va conţine în mod obligatoriu:

 

a) formularul de înscriere;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situația în care diploma de absolvire sau de licență a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare;
f) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;
g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h) cazierul judiciar;
i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
j) copia certificatului de căsătorie (dacă este cazul).

 

Copiile de pe actele prevăzute mai sus, se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

 
 
ERATĂ
la anunțul de concurs pentru ocuparea funcției publice de conducere vacantă de Șef Serviciu Fond Funciar și Registru Agricol, cu durată normală a timpului de muncă din data de 26.10.2023, proba scrisă
 
În loc de:
 
„Dosarele se depun la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, în termen de 20 zile de la data publicării anunţului atât pe site-ul instituției cât și pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, respectiv de la data de 20.09.2023 până la data de 19.10.2023 ora 16:00, inclusiv.”
 
Se va citi:
 
„Dosarele se depun la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, în termen de 20 zile de la data publicării anunţului atât pe site-ul instituției cât și pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, respectiv de la data de 20.09.2023 până la data de 09.10.2023 ora 16:00, inclusiv.”
Se incarca...