- Rolul administrației
- Managementul
- Structura administrației
- Anunțuri și comunicate
- Declarații de avere
- Administrație transparentă
- Strategia de dezvoltare
- Integritate instituțională
- Buget Local și Raportări financiare
- Contracte
- Rapoarte de activitate
- Concursuri de angajare
- Informații de interes public
- Planuri și politici de dezvoltare locală
- Plăți
- Transparenţa veniturilor salariale
- Guvernanță corporativă
- Protecția datelor cu caracter personal
- Monitorul Oficial Local
- Alegeri Locale - Biroul Electoral de Circumscripție Baia Mare
- Agenda Conducerii
Anunț privind organizarea unui concurs de recrutare în vederea ocupării pe durată nedeterminată a 2 funcții publice de execuție vacante din cadrul Compartimentului Stare Civilă – Serviciul Public Comunitar de Evidență a Persoanelor
privind concursul de recrutare organizat în baza Art. 618 alin. (3) din Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, în vederea ocupării pe durată nedeterminată a două funcții publice de execuție vacante din cadrul Compartimentului Stare Civilă – Serviciul Public Comunitar de Evidență a Persoanelor, cu durată normală a timpului de muncă.
Condiții specifice de participare: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor.
Condiții specifice de participare: : studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă.
Concursul va consta în două probe, respectiv, probă scrisă şi interviu. Proba scrisă va avea loc în data de 22.05.2023, ora 10.00, la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Şincai, nr. 37
Perioadă de depunere a contestațiilor la selecție: în termen de cel mult 24 de ore de la data afisării rezultatului selecției dosarelor.
Perioadă de soluționare a contestațiilor la selecție: în termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
Primarul Municipiului Baia Mare
pentru concursul de recrutare organizat în vederea ocupării funcţiilor publice de execuție vacante la Compartimentul Stare Civilă
1. Constituția României, republicată
cu tematica Constituţia României, republicată - Integral
cu tematica Titlul I si II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare; - Integral
cu tematica Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare – Integral
cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare. - Integral
cu tematica Legea nr. 119/1996, cu privire la actele de stare civilă, republicată, cu modificările şi completările ulterioare - Integral;
cucu tematica Legea nr. 105 din 20 aprilie 2022 pentru modificarea și completarea Legii nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă, precum și pentru abrogarea Ordonanței Guvernului nr. 41/2003 privind dobândirea și schimbarea pe cale administrativă a numelor persoanelor fizice; - Integral
cu tematica Hotărârea Guvernului nr. 64/2011 pentru aprobarea Metodologiei cu privire la aplicarea unitară a dispoziţiilor în materie de stare civilă, cu modificările şi completările ulterioare; - Integral
cu tematica Hotărârea Guvernului nr. 727/2013 privind aprobarea Normelor metodologice de punere în aplicare a prevederilor Convenţiei nr. 16 a Comisiei Internaţionale de Stare Civilă referitoare la eliberarea extraselor multilingve ale actelor de stare civilă, semnată la Viena la 8 septembrie 1976; - Integral
cu tematica Legea nr. 14/2018 privind aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 33/2016 pentru modificarea și completarea unor acte normative privind actele de stare civilă și actele de identitate ale cetățenilor români. - Integral
Principalele atribuții ale funcției publice de execuție vacante de Inspector, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Compartimentului Stare Civilă – Serviciul Public Comunitar de Evidență a Persoanelor
- întocmeşte declaraţiile de căsătorie curente;
- întocmeşte declaraţiile de transcriere a certificatelor de căsătorie eliberate de autorităţile străine;
- întocmeşte certificatele de căsătorie din oficiu la încheierea căsătoriei;
- aplică şi comunică menţiuni pe actele de stare civilă emanate din actele de căsătorie curente încheiate în municipiul Baia Mare
- aplică pe actele de căsătorie regimul matrimonial ales sau modificat prin acte notariale;
- întocmeşte buletinele statistice de căsătorie în conformitate cu normele Institutului Naţional de Statistică, pe care le trimite lunar Direcţiei Judeţene de Statistică;
- păstrează în condiții corespunzătoare registrele și ceritifcatele de stare civilă pentru a evita deterioararea sau dispariția acestora;
- colaborează permanent cu salariații B.E.I.P în scopul realizării operative și de calitate a sarcinilor comune, în temeiul legii;
- studiază și pune în aplicare actele normative actuale și radiogramele D.G.E.P. București
Principalele atribuții ale funcției publice de execuție vacante de Consilier, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Stare Civilă – Serviciul Public Comunitar de Evidență a Persoanelor
- întocmeşte solicitări aviz conform din partea Direcţiei Generale de Evidenţă a Persoanelor Maramureş pentru transcrierea certificatelor de stare civilă persoanelor care au dobândit/redobândit cetăţenia română;
- colaborează cu salariaţii B.E.I.P. în vederea reatribuirii Codului Numeric Personal;
- aplică menţiuni de căsătorie şi desfacere a căsătoriei pe acte de naşteri ale municipiului Baia Mare;
- primeşte, verifică, întocmeşte certificate de stare civilă (naşteri, căsătorie) la cerere şi la solicitarea altor primării;
- păstrează în condiții corespunzătoare registrele și ceritifcatele de stare civilă pentru a evita deterioararea sau dispariția acestora;
- colaborează permanent cu salariații B.E.I.P în scopul realizării operative și de calitate a sarcinilor comune, în temeiul legii;
- studiază și pune în aplicare actele normative actuale și radiogramele D.G.E.P. București.
În vederea participării la concurs, în termen de 20 zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a autorității sau instituției publice organziatoare, candidaţii depun dosarul de concurs, care va conţine în mod obligatoriu:
a) formularul de înscriere;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
i) copia certificatului de căsătorie (dacă este cazul).
Copiile de pe actele prevăzute mai sus, se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
• Rezultatul probei scrise
• Rezultatul soluționării contestației la proba scrisă
• Rezultatul probei de interviu
• Rezultatul final