Anunț privind organizarea unui concurs de recrutare în data de 25.07.2023, pentru ocuparea funcției publice de conducere vacantă de Șef Serviciu Contracte Imobiliare

23 Iunie, 2023

 

×
ANUNȚ
privind concursul de recrutare organizat pentru ocuparea funcției publice de conducere vacantă de Șef Serviciu Contracte Imobiliare, cu durata normală a timpului de muncă.
 
Primăria Municipiului Baia Mare organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice de conducere vacantă de Șef Serviciu Contracte Imobiliare, cu durata normală a timpului de muncă, în baza art. 618 alin. (3) din Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, și a art. IV (2) lit.a) din O.U.G. nr. 34/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, după cum urmează:
 
Condiții specifice de participare la concurs pentru funcția publică de conducere vacantă de Șef Serviciu Contracte Imobiliare, cu durata normală a timpului de muncă (8 ore/zi, 40 ore/săptămână):
• studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în una dintre ramurile de știință: științe juridice, științe administrative sau științe economice;
• minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice ;
• să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare.
 
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale necesare ocupării unor funcţii publice, prevăzute în art. 465 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ.
Concursul va consta în două probe, respectiv, probă scrisă şi interviu. Proba scrisă va avea loc în data de 25.07.2023, ora 10.00, la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Şincai, nr. 37
 
Dosarele se depun la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului atât pe site-ul instituției cât și pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, respectiv de la data de 23.06.2023 până la data de 12.07.2023, ora 16:00, inclusiv.
 
Perioadă de selecție a dosarelor de concurs: în termen de maximum 5 zi lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Perioadă de depunere a contestațiilor la selecție: în termen de cel mult 24 de ore de la data afisării rezultatului selecției dosarelor.
Perioadă de soluționare a contestațiilor la selecție: în termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
 
Relaţii suplimentare se pot obţine de la persoana de contact: Lupșa Roxana, inspector Serviciul Resurse Umane, Guvernanță Corporativă, telefon 0372624195, e-mail roxana.lupsa@baiamare.ro
 
 
Dr. ec. Cătălin Cherecheş
Primarul Municipiului Baia Mare
×

pentru concursul de recrutare organziat în vederea ocupării funcţiei publice de conducere vacantă de Șef Serviciu Contracte Imobiliare


1. Constituția României, republicată
cu tematica Constituţia României, republicată - Integral
 
2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare,republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Ordonanța nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare,republicată - integral
 
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată - integral
 
4. Titlul I, Titlul II, Titlul IV din Partea a III-a, Partea a V-a integral și Titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Titlul I, Titlul II, Titlul IV din Partea a III-a, Partea a V-a integral și Titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
 
5. Legea nr. 152 din 15 iulie 1998 privind înfiinţarea Agenţiei Naţionale pentru Locuinţe – republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
cu tematica Legea nr. 152 din 15 iulie 1998 privind înfiinţarea Agenţiei Naţionale pentru Locuinţe –republicata cu modificarile si completarile ulterioare, integral
 
6. Legea nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
cu tematica Legea nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, integral
 
7. Legea locuinţei nr. 114/1996 republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
cu tematica Legea locuinţei nr. 114/1996 republicata cu modificarile si completarile ulterioare, integral
 
8. Legea nr. 112 / 1995 pentru reglementarea situaţiei juridice a unor imobile cu destinaţia de locuinţe, trecute în proprietatea statului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
cu tematica Legea nr. 112 / 1995 pentru reglementarea situaţiei juridice a unor imobile cu destinaţia de locuinţe, trecute în proprietatea statului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, integral
 
9. Legea nr. 287/2009, Codul Civil, republicată;
cu tematica Legea nr. 287/2009, Codul Civil, Cartea a III.-a, Titlul II.- Proprietatea Privată, Titlul III Dezmembrămintele dreptului de proprietate, Titlul VI-Proprietatea Publică și Titlul VII-Cartea Funciară, Cartea a V-a Titlul II-Izvoarele Obligațiilor, Titlul III-Modalitățile obligațiilor, Titlul XI Privilegii și Garanții Reale
 
10. Normele Metodologice din 2001 pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 152/1998 privind înfiinţarea Agenţiei Naţionale pentru Locuinţe aprobate prin Hotarârea Guvernului nr. 962 din 27 septembrie 2001, cu modificările si completarile ulterioare;
cu tematica Normele Metodologice din 2001 pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 152/1998 privind înfiinţarea Agenţiei Naţionale pentru Locuinţe aprobate prin Hotarârea Guvernului nr. 962 din 27 septembrie 2001, cu modificările si completarile ulterioare, integral
 
11. Legea nr. 85/1992 privind vânzarea de locuinţe şi spaţii cu altă destinaţie construite din fondurile statului şi din fondurile unităţilor economice sau bugetare de stat, republicată cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Legea nr. 85/1992 privind vânzarea de locuinţe şi spaţii cu altă destinaţie construite din fondurile statului şi din fondurile unităţilor economice sau bugetare de stat, republicată cu modificările și completările ulterioare, integral
×

Principalele atribuții pentru funcţia publică de conducere vacantă de Șef Serviciu Contracte Imobiliare:


1. Organizează şi conduce activitatea ce se desfăşoară în cadrul Serviciului Contracte Imobiliare, răspunde de aplicarea normativelor stabilite pentru categoriile de personal din subordine asigurând respectarea structurii aprobate prin organigramă;
2. Elaborează și verifică documentaţiile în vederea notării în evidenţele de Publicitate imobiliară a clădirilor cu destinația de locuințe și alte spatii împreună cu terenurile aferente aflate în proprietatea/administrarea municipiului Baia Mare;
3. Verifică și sprijina redactarea proiectelor de hotărâri ale Consiliului Local si întocmește rapoartele de specialitate respectiv referatele de aprobare privind:
• Vânzări de apartamente, case spații cu altă destinație din domeniul privat sau administrarea municipiului;
• Cumpărări de clădiri pentru dezvoltarea domeniului public şi privat al municipiului;
• Acordarea sau retragerea dreptului de administrare Regiilor Autonome şi instituţiilor publice asupra unor clădiri aparţinând patrimoniului municipiului sau de stat în administrarea legală a municipiului;
• Acordarea sau retragerea dreptului de folosinţă gratuită entităților îndreptățite conform legii asupra unor clădiri aparţinând patrimoniului municipiului;
• Închirieri/concesionări după caz, de spații locative și alte spații din clădiri cu sau fără teren aferent, aparţinând municipiului Baia Mare sau aflate în administrarea legală a municipiului;
4. Coordonează predarea-primirea spațiilor locative și cu altă destinație care fac obiectul unor contracte de concesiune, închiriere, asociere, precum şi a clădirilor care fac obiectul restituirii în natură în temeiul Dispoziţiilor Primarului emise în conformitate cu Legea 10/2001 sau alte acte cu caracter reparatoriu;
5. Organizează, controlează şi actualizează inventarierea, anuală şi ori de câte ori este necesar, a clădirilor din patrimoniul municipiului Baia Mare, sau aflate în administrarea municipiului, în conformitate cu reglementările în vigoare;
6. Asigură păstrarea în condiţii de securitate a contractelor de închiriere, vânzare cumpărare a locuințelor și spațiilor cu altă destinație din proprietatea privată sau administrarea municipiului Baia Mare;
7. Verifică în teren starea fizica, situația de fapt a fondului imobiliar construit și întocmește rapoarte și referate pentru luarea măsurilor ce se impun în vederea remedierii, reabilitării clădirilor, sau instalațiilor acestora, pentru asigurarea exploatării în bune condiții și conform destinațiilor acestora, înaintează solicitări Direcției de specialitate sau serviciilor de specialitate după caz pentru remediere/reparații/punere în siguranță/reabilitare dupa caz;
8. Coordonează activitatea de încheire/înregistrare/urmărire contracte luând măsuri de asigurare a încasării debitelor și monitorizare a contractelor în vederea încasării veniturilor provenite din chirii.

×

În vederea participării la concurs, în termen de 20 zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a autorității sau instituției publice organziatoare, candidaţii depun dosarul de concurs, care va conţine în mod obligatoriu:

 

a) formularul de înscriere;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copie a diplomei de master în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, după caz, în situația în care diploma de absolvire sau de licență a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare;
f) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;
g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h) cazierul judiciar;
i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
j) copia certificatului de căsătorie (dacă este cazul).

 

Copiile de pe actele prevăzute mai sus, se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

 
Se incarca...