Anunț privind organizarea unui concurs de recrutare în data de 21.07.2023, proba scrisă, în vederea ocupării funcției publice de conducere vacantă de Șef Birou Disciplina în Construcții

19 Iunie, 2023

 

×
ANUNȚ
privind concursul de recrutare organizat în vederea ocupării funcției publice de conducere vacantă de Șef Birou Disciplina în Construcții, cu durată normală a timpului de muncă.
 
Primăria Municipiului Baia Mare va demara, în baza art. IV din O.U.G. 34/2023 – alin. (2) lit.a) și art. 618 alin. (3) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, procedura de organizare şi desfăşurare a concursului de recrutare organizat în vederea ocupării funcției publice de conducere vacantă de Șef Birou Disciplina în Construcții, cu durată normală a timpului de muncă (8 ore/zi, 40 ore/săptămână), ID post 433214:
 
Condiții specifice de participare la concurs:
• studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în una dintre ramurile de știință: Științe juridice, Inginerie civilă, Arhitectură și Urbanism;
• să dețină minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor;
• să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare.
 
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale necesare ocupării unor funcţii publice, prevăzute în art. 465 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ.
Concursul va consta în două probe, respectiv, probă scrisă şi interviu. Proba scrisă va avea loc în data de 21.07.2023, ora 10.00, la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Şincai, nr. 37
 
Dosarele se depun la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului atât pe site-ul instituției cât și pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, respectiv de la data de 19.06.2023 până la data de 10.07.2023, ora 16:00, inclusiv.
 
Perioadă de selecție a dosarelor de concurs: în termen de maximum 5 zi lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Perioadă de depunere a contestațiilor la selecție: în termen de cel mult 24 de ore de la data afisării rezultatului selecției dosarelor.
Perioadă de soluționare a contestațiilor la selecție: în termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
 
Relaţii suplimentare se pot obţine de la persoana de contact: Mico Roberta, inspector Serviciul Resurse Umane, Guvernanță Corporativă, telefon 0372624195, e-mail roberta.pop@baiamare.ro
 
 
Dr. ec. Cătălin Cherecheş
Primarul Municipiului Baia Mare
×

pentru concursul de recrutare organziat în vederea ocupării funcției publice de conducere vacantă de Șef Birou Disciplina în Construcții, cu durată normală a timpului de muncă


1. Constituția României, republicată
cu tematica Constituţia României, republicată - Integral
 
2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare,republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Ordonanța nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare,republicată - integral
 
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată - integral
 
4. Titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare; – Integral;
 
5. Legea nr.155/2010 a poliției locale cu completările și modificările ulterioare;
cu tematica Legea nr.155/2010 a poliției locale cu completările și modificările ulterioare; - Integral
 
6. Hotărârea nr. 1332/2010 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a poliţiei locale;
cu tematica Hotărârea nr. 1332/2010 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a poliţiei locale; - Integral
 
7. Ordonanța Guvernului nr.27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor;
cu tematica Ordonanța Guvernului nr.27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor; - Integral
 
8. Ordonanţa Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, cu completările şi modificările ulterioare;
cu tematica Ordonanţa Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, cu completările şi modificările ulterioare; - Integral
 
9. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu completările şi modificările ulterioare;
cu tematica Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu completările şi modificările ulterioare; - Integral
 
10. Legea nr 185/2013 privind amplasarea şi autorizarea mijloacelor de publicitate, republicată, cu completările şi modificările ulterioare;
cu tematica Legea nr 185/2013 privind amplasarea şi autorizarea mijloacelor de publicitate, republicată, cu completările şi modificările ulterioare; - Integral
 
11. Hotărârea Consiliului Local nr. 164/2014 privind aprobarea Regulamentului Local de Publicitate pentru organizarea, autorizarea și amplasarea mijloacelor de publicitate în Municipiul Baia Mare;
cu tematica Hotărârea Consiliului Local nr. 164/2014 privind aprobarea Regulamentului Local de Publicitate pentru organizarea, autorizarea și amplasarea mijloacelor de publicitate în Municipiul Baia Mare; - Integral
 
12. Hotărârea Consiliului Local nr. 528/2022 privind stabilirea sancţiunilor pentru faptele care constituie contravenţii în domeniul gospodăririi Municipiului Baia Mare;
cu tematica Hotărârea Consiliului Local nr. 528/2022 privind stabilirea sancţiunilor pentru faptele care constituie contravenţii în domeniul gospodăririi Municipiului Baia Mare; - Integral
×

Principalele atribuții pentru funcţia publică de conducere vacantă de Șef Birou Disciplina în Construcții, din fișa postului:


• Organizează, planifică, conduce și controlează activitatea personalului poliției locale cu atribuții în verificarea și menținerea disciplinei în construcții, precum și în verificarea respectării normelor legale privind afișajul stradal;
• Urmărește întocmirea răspunsurilor la sesizările primite de la cetățeni, de către personalul din subordine precum și a lucrărilor repartizate acestora și încadrarea în termenele prevăzute de lege;
• Întocmește lunar o planificare și tematica de control a compartimentului în funcție de prioritățile stabilite de către conducerea Primăriei Municipiului Baia Mare;
• Constată contravenții și aplică sancțiuni pentru încălcarea normelor legale, care cad în sarcina autorităților administrației publice locale;
• Efectueză controale pentru identificarea lucrărilor de construcții executate fără autorizație de construire sau desființare, după caz, inclusiv a construcțiilor cu caracter provizoriu;
• Efectuează controale pentru identificarea persoanelor care nu respectă autorizația de executare a lucrărilor de reparații ale părții carosabile și pietonale;
• Constată contravențiile privind disciplina în domeniul autorizării executării lucrărilor în construcții și înaintează procesele verbale de constatare a contravențiilor, în vederea aplicării sancțiunii și a dispunerii măsurilor;

×

În vederea participării la concurs, în termen de 20 zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a autorității sau instituției publice organziatoare, candidaţii depun dosarul de concurs, care va conţine în mod obligatoriu:

 

a) formularul de înscriere;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copie a diplomei de master în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, după caz, în situația în care diploma de absolvire sau de licență a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare;
f) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;
g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h) cazierul judiciar;
i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
j) copia certificatului de căsătorie (dacă este cazul).

 

Copiile de pe actele prevăzute mai sus, se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

 
Se incarca...