Anunț privind organizarea în data de 08.01.2024, proba scrisă, a unui concurs de recrutare în vederea ocupării funcției publice de execuție vacante de Inspector, clasa I, grad profesional superior, din cadrul Biroului Tehnologia Informației

07 Decembrie, 2023

 

×
ANUNȚ Nr. 51622/2023

Primăria Municipiului Baia Mare organizează, în baza art. IV din OUG 34/2023 – alin.(2) lit. a) și art. 618 alin. (3) din Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, concurs de recrutare, în vederea ocupării pe durată nedeterminată a funcției publice de execuție vacante de Inspector, clasa I, grad profesional superior, din cadrul Biroului Tehnologia Informației, cu durată normală a timpului de muncă (8 ore/zi, 40 ore/săptămână)
 
Condiții specifice de participare la concurs sunt:
• Sudii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă într-una din specializările: Matematică informatică, Informatică, Informatică aplicată, Informatică aplicată în inginerie electrică, Inginerie electrică şi calculatoare, Reţele şi software de telecomunicaţii sau domeniul de licență Calculatoare şi tehnologia informaţiei sau Ingineria sistemelor
• Minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor superioare absolvite, necesare exercitării funcţiei publice.
 
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale necesare ocupării unor funcţii publice, prevăzute în art. 465 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ.
 
Concursul va consta în două probe, respectiv, probă scrisă şi interviu. Proba scrisă va avea loc în data de 08.01.2024 ora 10:00, la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Şincai, nr. 37.
 
Dosarele se depun la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului atât pe site-ul instituției cât și pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, respectiv de la data de 07.12.2023 până la data de 27.12.2023, ora 16:00, inclusiv.
 
Perioadă de selecție a dosarelor de concurs: în termen de maximum 5 zi lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Perioadă de depunere a contestațiilor la selecție: în termen de cel mult 24 de ore de la data afisării rezultatului selecției dosarelor.
Perioadă de soluționare a contestațiilor la selecție: în termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
 
Relaţii suplimentare se pot obţine de la persoana de contact: Mico Roberta, inspector Serviciul Resurse Umane, Guvernanță Corporativă, telefon 0372624195, e-mail roberta.pop@baiamare.ro
 
 
p. Primar
Viceprimar desemnat
Dăncuș Ioan Doru
×

pentru concursul de recrutare organizat în vederea ocupării pe durată nedeterminată a funcției publice de execuție vacante de inspector superior cu atribuții de Administrator de rețea din cadrul Biroului Tehnologia Informației - Direcția Relații Publice, cu durată normală a timpului de muncă:


1. Constituția României, republicată
cu tematica Constituţia României, republicată - Integral
 
2. Titlul I si II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Titlul I si II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare; - Integral
 
3. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematicaOrdonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare; - Integral
 
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare; - Integral
 
5. Legea nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor);
cu tematica Legea nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor); - Integral
 
6. Rețele locale de calculatoare -Răzvan Rughiniș, Mihai Carabaș, Răzvan Deaconescu, Mihai Bucicoiu. (https://kupdf.net/download/reele-locale-de-calculatoare_59cdf75f08bbc54662686f2f_pdf);
cu tematica Rețele locale de calculatoare -Răzvan Rughiniș, Mihai Carabaș, Răzvan Deaconescu, Mihai Bucicoiu. (https://kupdf.net/download/reele-locale-de-calculatoare_59cdf75f08bbc54662686f2f_pdf) - Integral;
 
7. TCP/IP Fundamentals for Microsoft Windows - Joseph Davies https://download.microsoft.com/download/9/4/6/946958ef-7b86-4ddc-bfdb-c7ed2af4ce51/tcpip_fund.pdf;
cu tematica TCP/IP Fundamentals for Microsoft Windows - Joseph Davies https://download.microsoft.com/download/9/4/6/946958ef-7b86-4ddc-bfdb-c7ed2af4ce51/tcpip_fund.pdf - Integral
 
8. Cursuri și Laboratoare – lector universitar dr. Adrian Runceanu https://www.runceanu.ro/adrian/;
cu tematica Cursuri și Laboratoare " Rețele de calculatoare" https://www.runceanu.ro/adrian/
×

Principalele atribuţii ale funcției publice de execuție vacante de Inspector superior Biroul Tehnologia Informaţiei (Administrator de reţea) , conform fișei postului, sunt:


• Analizează, proiectează, propune, realizează, întreţine şi monitorizează reţeaua locală a primăriei, asigurând funcţionalitatea reţelei de calculatoare şi a echipamentelor de conectare;
• Identifică şi încorporează modificările şi/ sau configurările ce pot fi aduse componentelor hardware şi software ale reţelei;
• Stabileşte parametrii etalon de funcţionare şi soluţiile ce vor fi adoptate în situaţia detectării anomaliilor de funcţionare a componentelor reţelei;
• Proiectează şi implementează operaţiuni de salvare a datelor stocate în reţea, asigurând implementarea strategiilor şi procedurilor de back-up şi verifică îndeplinirea acestora;
• Asigură administrarea serverelor, interconectarea reţelelor şi accesul la reţeaua globală internet, coordonează accesul utilizatorilor în reţea;
• Controlează/supraveghează traficul de date; protejează informaţia în reţea, precum şi securitatea traficului pe internet;
• Asigură administrarea conturilor de utilizatori (Active Directory) şi a drepturilor de acces în concordanţă cu standardele curente de securitate;
• Gestionează politica de grup;
• Elaborează, coordonează şi implementează măsuri de securizare a reţelelor informatice, destinate protejării datelor, sistemelor hardware şi software;
• Întreţine funcţionarea corectă a sistemelor de gestiune a bazelor de date;
• Formulează recomandări în legătură cu modificările de realizat pentru a îmbunătăţi sistemele şi configurările reţelei;
• Participă la efectuarea de operaţiuni de optimizare a calculatoarelor şi serverelor din reţea;
• Execută operaţii de instalare, reinstalare sisteme de operare şi programe pe calculatoarele instituţiei;
• Asigură buna funcţionare a echipamentelor informatice care găzduiesc aplicaţiile de încasare a impozitelor, taxelor şi amenzilor on-line şi orice alte aplicaţii de natură economică necesare în buna desfăşurare a activităţii instituţiei;
• Contribuie la întocmirea inventarului echipamentelor IT;

×

În vederea participării la concurs, în termen de 20 zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a autorității sau instituției publice organziatoare, candidaţii depun dosarul de concurs, care va conţine în mod obligatoriu:

 

a) formularul de înscriere;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
i) copia certificatului de căsătorie (dacă este cazul).

 

Copiile de pe actele prevăzute mai sus, se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

×
 
Se incarca...