- Rolul administrației
- Managementul
- Structura administrației
- Anunțuri și comunicate
- Declarații de avere
- Administrație transparentă
- Strategia de dezvoltare
- Integritate instituțională
- Buget Local și Raportări financiare
- Contracte
- Rapoarte de activitate
- Concursuri de angajare
- Informații de interes public
- Planuri și politici de dezvoltare locală
- Plăți
- Transparenţa veniturilor salariale
- Guvernanță corporativă
- Protecția datelor cu caracter personal
- Monitorul Oficial Local
- Alegeri Locale - Biroul Electoral de Circumscripție Baia Mare
- Agenda Conducerii
Anunț privind concursul de recrutare organizat pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante de auditor, clasa I, grad profesional asistent la Biroul Audit Public Intern
privind concursul de recrutare organizat pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante de auditor, clasa I, grad profesional asistent la Biroul Audit Public Intern, cu durata normală a timpului de muncă.
studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura de știință Științe economice sau Științe juridice, minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
Concursul va consta în două probe, respectiv, probă scrisă şi interviu. Proba scrisă va avea loc în data de 25.04.2023, ora 10.00, la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Şincai, nr. 37.
Perioadă de depunere a contestațiilor la selecție: în termen de cel mult 24 de ore de la data afisării rezultatului selecției dosarelor.
Perioadă de soluționare a contestațiilor la selecție: în termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
Primarul Municipiului Baia Mare
pentru concursul de recrutare organizat în vederea ocupării pe durată nedeterminată a funcției publice de execuție vacante de auditor, clasa I, grad professional asistent la Biroul Audit Public Intern, cu durată normală a timpului de muncă
cu tematica Titlul II - Drepturile, libertățile și îndatoririle funadamentale
2. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, integral
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica cu tematica Capitolul II - Egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați în domeniul muncii
4. Titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare
cu tematica Titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019;
5. Legea nr. 672/2002 privind auditul public intern, republicată
cu tematica Legea nr. 672/2002 privind auditul public intern, republicată - integral
6. H.G. nr. 1086/2013 pentru aprobarea Normelor generale privind exercitarea activității de audit public intern, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica H.G. nr. 1086/2013 pentru aprobarea Normelor generale privind exercitarea activității de audit public intern, cu modificările și completările ulterioare - integral
7. O.M.F.P. nr. 252/2004 pentru aprobarea Codului privind conduita etică a auditoriului intern;
cu tematica O.M.F.P. nr. 252/2004 pentru aprobarea Codului privind conduita etică a auditoriului intern - integral
8. Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare - integral
9. O.S.G.G. nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica O.S.G.G. nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice, cu modificările și completările ulterioare - integral
Principalele atribuţii ale postului de auditor, grad profesional asistent la Biroul Audit Public Intern
1 Elaborează norme metodologice specifice entității publice în care își desfășoară activitatea;
2 Aplică şi respectă actele normative în vigoare, precum și procedurile de lucru aprobate;
3 Urmărește și verifică modul în care sistemul de management al calității se desfășoară în Primăria Municipiului Baia Mare și colaborează cu persoanele în cauză;
4 Înregistrează și arhivează, conform legii, documentele de lucru;
5 Formulează propuneri de optimizare a activității administrative și de management a sectoarelor auditate, iar dupa aprobarea lor de către conducătorul instituției, verifică modul în care acestea sunt duse la îndeplinire;
6 Primește sesizările și solicitările adresate Biroului Audit Public Intern și propune modalități de soluționare a acestora în baza actelor normative în vigoare;
7 Efectuează activități de audit public intern pentru a evalua dacă sistemele de management financiar și control ale Primăriei Municipiului Baia Mare sunt transparente și sunt conforme cu normele de legalitate, regularitate, economicitate, eficiență și eficacitate;
8 Informează superiorul ierarhic asupra constatărilor, concluziilor şi recomandărilor rezultate din activitatea de audit desfășurată, precum și modul în care acestea au fost însuşite de către structura auditată;
9 Raporteaza periodic asupra constatărilor, concluziilor și recomandărilor rezultate din activitatea de audit pe care o desfășoară;
10 Auditează, toate activităţile desfăşurate din cadrul entității publice, inclusiv asupra activităţilor entităţilor aflate în subordinea, în coordonarea sau sub autoritatea acesteia;
11 Respectă normele legale în vigoare privind protecţia şi securitatea muncii;
12 Îndeplinește alte sarcini legale dispuse de către superiorul ierarhic.
În vederea participării la concurs, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a autorității sau instituției publice organizatoare, candidaţii depun dosarul de concurs, care va conţine în mod obligatoriu:
a) formularul de înscriere;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul jucdiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
i) copia certificatului de căsătorie (dacă este cazul).
Copiile de pe actele prevăzute mai sus, se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.