Anunț privind concursul de recrutare organizat pentru ocuparea funcției publice de execuție temporar vacante de inspector, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Buget Public

03 Aprilie, 2023

 

×
ANUNȚ
privind concursul de recrutare organizat pentru ocuparea funcției publice de execuție temporar vacante de inspector, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Buget Public, cu durata normală a timpului de muncă
 
Primăria Municipiului Baia Mare organizează, în baza art. 618 alin. (3) din Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată determinată a funcției publice de execuție temporar vacante de inspector, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Buget Public, cu durată normală a timpului de muncă. (8 ore/zi, 40 ore/săptămână)
 
Condiții specifice de participare: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura de știință Științe economice, minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
 
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale necesare ocupării unor funcţii publice, prevăzute în art. 465 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ.
 
Concursul va consta în două probe, respectiv, probă scrisă şi interviu. Proba scrisă va avea loc în data de 21.04.2023, ora 10.00, la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Şincai, nr. 37.
 
Dosarele se depun la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, în termen de 8 zile de la data publicării anunţului atât pe site-ul instituției cât și pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, respectiv de la data de 03.04.2023 până la data de 10.04.2023 ora 16.00, inclusiv.
 
Perioadă de selecție a dosarelor de concurs: în termen de maximum 1 zi lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Perioadă de depunere a contestațiilor la selecție: în termen de cel mult 24 de ore de la data afisării rezultatului selecției dosarelor.
Perioadă de soluționare a contestațiilor la selecție: în termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
 
Relaţii suplimentare se pot obţine de la persoana de contact: Coman Ioana, consilier la Biroul Guvernanță Corporativă, telefon 0372624195, e-mail ioana.coman@baiamare.ro.
 
 
Dr. ec. Cătălin Cherecheş
Primarul Municipiului Baia Mare
×

pentru concursul de recrutare organizat în vederea ocupării pe durată determinată a funcției publice de execuție temporar vacante de inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Buget Public -Directia Gestiune Bugetară, cu durată normală a timpului de muncă


1. Constituția României, republicată
cu tematica Constituţia României, republicată - Integral
 
2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare
cu tematica Ordonanţa nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată - Integral
 
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare
cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată – Integral
 
4. Titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, Partea a III-a, Partea a VI-a și a VII-a
cu tematica O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, Partea III, Partea VI şi VII - Integral
 
5. Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările si completările ulterioare
cu tematica Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările si completările ulterioare -Integral
Dispozitii generale
Principii, reguli şi responsabilităţi Procesul bugetar
Împrumuturi Finanţarea instituţiilor publice
Criza financiară şi insolvenţa unităţilor administrativ-teritoriale
Dispoziţii instituţionale
Sancţiuni
Dispoziţii finale
 
6. ORDIN nr. 1792 din 24 decembrie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale.
cu tematica ORDIN nr. 1792 din 24 decembrie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale. - Integral
 
7. Ordonanța de Urgență nr. 124 din 13 decembrie 2021 privind stabilirea cadrului instituţional şi financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate României prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă, precum şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă.
cu tematica Ordonanța de Urgență nr. 124 din 13 decembrie 2021 privind stabilirea cadrului instituţional şi financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate României prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă, precum şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă.– Integral
Dispoziţii generale
Datoria publică guvernamentală
Sancţiuni
Dispoziţii tranzitorii şi finale
 
8. ORDIN nr. 1917 din 12 decembrie 2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia.
cu tematica ORDIN nr. 1917 din 12 decembrie 2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia.- Capitolul IV “Prevederi referitoare la elementele din contul de rezultat patrimonial”
 
9. Hotărârea nr. 264 din 13 martie 2003 privind stabilirea acţiunilor şi categoriilor de cheltuieli, criteriilor, procedurilor şi limitelor pentru efectuarea de plăti în avans din fonduri publice. Republicată
cu tematica Hotărârea nr. 264 din 13 martie 2003 privind stabilirea acţiunilor şi categoriilor de cheltuieli, criteriilor, procedurilor şi limitelor pentru efectuarea de plăti în avans din fonduri publice. republicată- Integral
 
10. ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 155 din 3 septembrie 2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă
cu tematica ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 155 din 3 septembrie 2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă – integral
 
11. Hotărârea nr. 209 din 14 februarie 2022 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 124/2021 privind stabilirea cadrului instituţional şi financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate României prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă,precum şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 155/2020 privind unelemăsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea defonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă
cu tematica Hotărârea nr. 209 din 14 februarie 2022 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 124/2021 privind stabilirea cadrului instituţional şi financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate României prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă, precum şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă – integral
×

Principalele atribuţii ale postului de inspector, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Buget Public


- Întocmeşte bugetul, și execuția bugetară;
- In faza de efectuare a plăţii, urmăreşte: cheltuielile care urmează să fie plătite au fost angajate, lichidate, ordonanţate, dacă există credite bugetare deschise/repartizate sau disponibilităţi în conturi de disponibil, dacă subdiviziunea bugetului aprobat de la care se efectuează plata este cea corectă şi corespunde naturii cheltuielilor respective, dacă există toate documentele justificative care să justifice plata; semnăturile de pe documentele justificative aparţin ordonatorului de credite sau persoanelor desemnate de acesta să exercite atribuţii ce decurg din procesul executării cheltuielilor bugetare, potrivit legii, dacă beneficiarul sumelor este cel îndreptăţit potrivit documentelor care atestă serviciul efectuat, dacă suma datorată beneficiarului este corectă, dacă documentele de angajare şi ordonanţare au primit viza de control financiar preventiv, dacă documentele sunt întocmite cu toate datele cerute de formular şi alte condiţii prevăzute de lege, conform Normelor Metodologice din 24.12.2002, aprobate prin O.M.F.P. 1792/2002 cu modificările şi completările ulterioare;
- Verifică si analizează lunar soldurile conturilor din balanta de verificare;
- Intocmeste anexele la darea de seama;
- Ţine evidenţa contabilă a plăţilor şi cheltuielilor efectuate;
- Urmareşte lunar deschiderile de credite bugetare precum si platile efectuate in extrasul de cont si in executia bugetara a bugetului local;
- Operarea in sistemul Forexebug a creditelor bugetare si angajamentelor legale.

×

În vederea participării la concurs, în termen de 8 zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a autorității sau instituției publice organziatoare, candidaţii depun dosarul de concurs, care va conţine în mod obligatoriu:

 

a) formularul de înscriere;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
i) copia certificatului de căsătorie (dacă este cazul).

 

Copiile de pe actele prevăzute mai sus, se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

×
 
Se incarca...