- Rolul administrației
- Managementul
- Structura administrației
- Anunțuri și comunicate
- Declarații de avere
- Administrație transparentă
- Strategia de dezvoltare
- Integritate instituțională
- Buget Local și Raportări financiare
- Contracte
- Rapoarte de activitate
- Concursuri de angajare
- Informații de interes public
- Planuri și politici de dezvoltare locală
- Plăți
- Transparenţa veniturilor salariale
- Guvernanță corporativă
- Protecția datelor cu caracter personal
- Monitorul Oficial Local
- Alegeri Locale - Biroul Electoral de Circumscripție Baia Mare
- Agenda Conducerii
Anunț privind concursul de recrutare organizat pentru ocuparea funcției publice de execuție temporar vacante de inspector, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Buget Public
privind concursul de recrutare organizat pentru ocuparea funcției publice de execuție temporar vacante de inspector, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Buget Public, cu durata normală a timpului de muncă
Perioadă de depunere a contestațiilor la selecție: în termen de cel mult 24 de ore de la data afisării rezultatului selecției dosarelor.
Perioadă de soluționare a contestațiilor la selecție: în termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
Primarul Municipiului Baia Mare
pentru concursul de recrutare organizat în vederea ocupării pe durată determinată a funcției publice de execuție temporar vacante de inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Buget Public -Directia Gestiune Bugetară, cu durată normală a timpului de muncă
1. Constituția României, republicată
cu tematica Constituţia României, republicată - Integral
cu tematica Ordonanţa nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată - Integral
cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată – Integral
cu tematica O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, Partea III, Partea VI şi VII - Integral
cu tematica Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările si completările ulterioare -Integral
Dispozitii generale
Principii, reguli şi responsabilităţi Procesul bugetar
Împrumuturi Finanţarea instituţiilor publice
Criza financiară şi insolvenţa unităţilor administrativ-teritoriale
Dispoziţii instituţionale
Sancţiuni
Dispoziţii finale
cu tematica ORDIN nr. 1792 din 24 decembrie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale. - Integral
cu tematica Ordonanța de Urgență nr. 124 din 13 decembrie 2021 privind stabilirea cadrului instituţional şi financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate României prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă, precum şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă.– Integral
Dispoziţii generale
Datoria publică guvernamentală
Sancţiuni
Dispoziţii tranzitorii şi finale
cu tematica ORDIN nr. 1917 din 12 decembrie 2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia.- Capitolul IV “Prevederi referitoare la elementele din contul de rezultat patrimonial”
cu tematica Hotărârea nr. 264 din 13 martie 2003 privind stabilirea acţiunilor şi categoriilor de cheltuieli, criteriilor, procedurilor şi limitelor pentru efectuarea de plăti în avans din fonduri publice. republicată- Integral
cu tematica ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 155 din 3 septembrie 2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă – integral
cu tematica Hotărârea nr. 209 din 14 februarie 2022 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 124/2021 privind stabilirea cadrului instituţional şi financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate României prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă, precum şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă – integral
Principalele atribuţii ale postului de inspector, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Buget Public
- Întocmeşte bugetul, și execuția bugetară;
- In faza de efectuare a plăţii, urmăreşte: cheltuielile care urmează să fie plătite au fost angajate, lichidate, ordonanţate, dacă există credite bugetare deschise/repartizate sau disponibilităţi în conturi de disponibil, dacă subdiviziunea bugetului aprobat de la care se efectuează plata este cea corectă şi corespunde naturii cheltuielilor respective, dacă există toate documentele justificative care să justifice plata; semnăturile de pe documentele justificative aparţin ordonatorului de credite sau persoanelor desemnate de acesta să exercite atribuţii ce decurg din procesul executării cheltuielilor bugetare, potrivit legii, dacă beneficiarul sumelor este cel îndreptăţit potrivit documentelor care atestă serviciul efectuat, dacă suma datorată beneficiarului este corectă, dacă documentele de angajare şi ordonanţare au primit viza de control financiar preventiv, dacă documentele sunt întocmite cu toate datele cerute de formular şi alte condiţii prevăzute de lege, conform Normelor Metodologice din 24.12.2002, aprobate prin O.M.F.P. 1792/2002 cu modificările şi completările ulterioare;
- Verifică si analizează lunar soldurile conturilor din balanta de verificare;
- Intocmeste anexele la darea de seama;
- Ţine evidenţa contabilă a plăţilor şi cheltuielilor efectuate;
- Urmareşte lunar deschiderile de credite bugetare precum si platile efectuate in extrasul de cont si in executia bugetara a bugetului local;
- Operarea in sistemul Forexebug a creditelor bugetare si angajamentelor legale.
În vederea participării la concurs, în termen de 8 zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a autorității sau instituției publice organziatoare, candidaţii depun dosarul de concurs, care va conţine în mod obligatoriu:
a) formularul de înscriere;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
i) copia certificatului de căsătorie (dacă este cazul).
Copiile de pe actele prevăzute mai sus, se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.