- Rolul administrației
- Managementul
- Structura administrației
- Anunțuri și comunicate
- Declarații de avere
- Administrație transparentă
- Strategia de dezvoltare
- Integritate instituțională
- Buget Local și Raportări financiare
- Contracte
- Rapoarte de activitate
- Concursuri de angajare
- Informații de interes public
- Planuri și politici de dezvoltare locală
- Plăți
- Transparenţa veniturilor salariale
- Guvernanță corporativă
- Protecția datelor cu caracter personal
- Monitorul Oficial Local
- Alegeri Locale - Biroul Electoral de Circumscripție Baia Mare
- Agenda Conducerii
Anunț privind concursul de recrutare organizat în vederea ocupării funcției publice de conducere vacante de Șef Serviciu Patrimoniu și a funcțiilor publice de execuție vacante de inspector debutant și inspector asistent din cadrul Serviciului Monitorizare Contracte
Primăria Municipiului Baia Mare organizează concurs de recrutare în vederea ocupării funcției publice de conducere vacante de Șef Serviciu Patrimoniu și a funcțiilor publice de execuție vacante de inspector debutant și inspector asistent din cadrul Serviciului Monitorizare Contracte:
Condiţiile specifice de participare la concurs
1. Șef Serviciu Patrimoniu:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental științe inginerești sau în specializarea drept;
- minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor;
- studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.
2. Serviciul Monitorizare Contracte:
-inspector debutant: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniu fundamental științe inginerești;
-inspector asistent: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniu fundamental științe inginerești, minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale necesare ocupării unei funcţii publice, prevăzute la art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.
Concursul va consta în două probe, respectiv, proba scrisă și interviu. Proba scrisă va avea loc în data de 15.02.2019, ora 10:00, la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Șincai, nr. 37.
Dosarele se depun la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al României, partea a III-a şi în presă, respectiv până la data de 04.02.2019, inclusiv.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane, camera 31, etaj IV, telefon 0262/211001, interior 195
Cătălin Cherecheş
Primarul Municipiului Baia Mare
Condiţiile specifice de participare la concurs
1. Șef Serviciu Patrimoniu:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental științe inginerești sau în specializarea drept;
- minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor;
- studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.
2. Serviciul Monitorizare Contracte:
-inspector debutant: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniu fundamental științe inginerești;
-inspector asistent: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniu fundamental științe inginerești, minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale necesare ocupării unei funcţii publice, prevăzute la art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.
Concursul va consta în două probe, respectiv, proba scrisă și interviu. Proba scrisă va avea loc în data de 15.02.2019, ora 10:00, la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Șincai, nr. 37.
Dosarele se depun la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al României, partea a III-a şi în presă, respectiv până la data de 04.02.2019, inclusiv.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane, camera 31, etaj IV, telefon 0262/211001, interior 195
Cătălin Cherecheş
Primarul Municipiului Baia Mare
Rezultatele concursului
Rezultatul selecției dosarelor de înscriere
Rezultatul probei scrise
Rezultatul probei de interviu
Rezultatul final
Descarcă fișiere atașate
Descarcă anunțul
Descarcă bibliografia - Șef Serviciu Patrimoniu
Descarcă bibliografia - inspector debutant și inspector asistent Serviciul Monitorizare Contracte
Principalele atribuții - Șef Serviciu Patrimoniu
Principalele atribuții - inspector debutant și inspector asistent Serviciul Monitorizare Contracte
Descarcă conținut dosar
Descarcă formularul de înscriere
Descarcă model adeverință
Descarcă declarația pe propria răspundere