- Rolul administrației
- Managementul
- Structura administrației
- Anunțuri și comunicate
- Declarații de avere
- Administrație transparentă
- Strategia de dezvoltare
- Integritate instituțională
- Buget Local și Raportări financiare
- Contracte
- Rapoarte de activitate
- Concursuri de angajare
- Informații de interes public
- Planuri și politici de dezvoltare locală
- Plăți
- Transparenţa veniturilor salariale
- Guvernanță corporativă
- Protecția datelor cu caracter personal
- Monitorul Oficial Local
- Alegeri Locale - Biroul Electoral de Circumscripție Baia Mare
- Agenda Conducerii
Anunț privind concursul de promovare organizat în vederea ocupării funcției publice de conducere vacante de Director Executiv Adjunct Direcția Gestiune Bugetară
- să fie numiți într-o funcţie publică din clasa I;
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura de știintă Științe economice;
- să fie absolvenți cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
- minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
- să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii.
Concursul va consta în două probe, respectiv, probă scrisă şi interviu. Proba scrisă va avea loc în data de 06.04.2023, ora 10,00, la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Şincai, nr. 37.
Primarul Municipiului Baia Mare
pentru concursul de promovare organizat în vederea ocupării, pe durată nedeterminată, a funcţiei publice de conducere vacante de Director Executiv Adjunct Direcția Gestiune Bugetară, cu durată normală a timpului de muncă
cu tematica Constituţia României, republicată, integral
2. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, integral
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, integral
4. O.U.G. nr. 57/2019, privind Codul administrativ, Partea III, Partea VI și VII, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica O.U.G. nr. 57/2019, privind Codul administrativ, Partea III, Partea VI și VII, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările și completările ulterioare
cu tematica Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările și completările ulterioare - integral
6. Legea nr. 82/1991 a contabilităţii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Legea nr. 82/1991 a contabilităţii, republicată, cu modificările și completările ulterioare - integral
7. Legea nr. 69/2010 privind responsabilitatea fiscal-bugetară, republicată cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Legea nr. 69/2010 privind responsabilitatea fiscal-bugetară, republicată cu modificările și completările ulterioare - integral
8. O.M.F.P. nr. 1954/2005 pentru aprobarea Clasificaţiei indicatorilor privind finanţele publice;
cu tematica O.M.F.P. nr. 1954/2005 pentru aprobarea Clasificaţiei indicatorilor privind finanţele publice; - integral
9. O.M.F.P. nr. 1917/2005 pentru aprobarea pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia;
cu tematica O.M.F.P. nr. 1917/2005 pentru aprobarea pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia; - integral
10. O.M.F.P. nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind, angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica O.M.F.P. nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind, angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările și completările ulterioare; - integral
11. O.M.F.P. nr. 1235/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor O.U.G. nr. 146/2002 privind formarea şi utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului, aprobată cu modificări prin Legea nr. 201/2003;
cu tematica O.M.F.P. nr. 1235/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor O.U.G. nr. 146/2002 privind formarea şi utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului, aprobată cu modificări prin Legea nr. 201/2003; - integral
12. Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare
cu tematica Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare – Titlul IX “Impozite şi taxe locale”;
13. Decretul nr. 209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operaţiilor de casă ale unităților socialiste;
cu tematica Decretul nr. 209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operaţiilor de casă ale unităților socialiste; - integral
14. Ordonanţa Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern şi controlul financiar preventiv, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Ordonanţa Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern şi controlul financiar preventiv, republicată, cu modificările și completările ulterioare; - integral
15. H.G.R. nr. 264/003 privind stabilirea acţiunilor şi categoriilor de cheltuieli, criteriilor, procedurilor şi limitelor pentru efectuarea de plăţi în avans din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica H.G.R. nr. 264/003 privind stabilirea acţiunilor şi categoriilor de cheltuieli, criteriilor, procedurilor şi limitelor pentru efectuarea de plăţi în avans din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare; - integral
16. O.U.G. nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Normele metodologice din 18 februarie 2016 de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020, cu modificările și completările ulterioare - integral
17. Normele metodologice din 18 februarie 2016 de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020, cu modificările și completările ulterioare
cu tematica O.M.F.P. nr. 1954/2005 pentru aprobarea Clasificaţiei indicatorilor privind finanţele publice; - integral
18. Hotărârea nr. 9/2007 privind constituirea, componenţa şi funcţionarea Comisiei de autorizare a împrumuturilor locale, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Hotărârea nr. 9/2007 privind constituirea, componenţa şi funcţionarea Comisiei de autorizare a împrumuturilor locale, cu modificările și completările ulterioare; - integral
19. Anexa 1 din Hotărârea nr. 9/2007 Norme și Proceduri din 10 ianuarie 2007 privind autorizarea contractării sau garantării de împrumuturi de către unităţile administrativ-teritoriale, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Anexa 1 din Hotărârea nr. 9/2007 Norme și Proceduri din 10 ianuarie 2007 privind autorizarea contractării sau garantării de împrumuturi de către unităţile administrativ-teritoriale, cu modificările și completările ulterioare; - integral
20. O.U.G. nr. 64/2007 privind datoria publică, cu modificările și completările ulterioare
cu tematica O.U.G. nr. 64/2007 privind datoria publică, cu modificările și completările ulterioare - integral
21. Ordinul MFP nr. 1059/2008 privind aprobarea Normelor metodologice pentru înregistrarea şi raportarea datoriei publice, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Ordinul MFP nr. 1059/2008 privind aprobarea Normelor metodologice pentru înregistrarea şi raportarea datoriei publice, cu modificările și completările ulterioare; - integral
22. O.U.G. nr. 124 din 13 decembrie 2021 privind stabilirea cadrului instituţional şi financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate României prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă, precum şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă, cu modificările și completările ulterioare.
cu tematica O.U.G. nr. 124 din 13 decembrie 2021 privind stabilirea cadrului instituţional şi financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate României prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă, precum şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă, cu modificările și completările ulterioare. - integral
Principalele atribuții ale funcției publice vacante de Director Executiv Adjunct Direcția Gestiune Bugetară
-coordonează și controlează întocmirea bugetului centralizat al municipiului Baia Mare având la bază propunerile ordonatorilor de credite;
-răspunde de efectuarea plăților în limita fondurilor alocate și a disponibilului din cont;
-verifică înregistrările contabile aferente operațiuniIor, ce decurg din efectuarea plăților în vederea reflectării corecte a acestora în contabilitatea instituției, în raportările financiare și în situațiile financiare;
-îndrumă, coordonează și controlează organizarea în bune condiții a contabilității valorilor patrimoniale, în conformitate cu legislația în vigoare;
-îndrumă, coordonează și controlează efectuarea corectă și la timp a înregistrărilor contabile privind veniturile, fondurile fixe, mijloacele circulante, cheltuielile, mijloacele bănesti, debitorii, creditorii, investițiile, alte decontări precum și a oricăror altor oprațiuni care decurg din desfășurarea activității direcției;
-răspunde de întocmirea corectă a balanței de verificare a Primăriei Municipiului Baia Mare;
-îndrumă, coordonează și controlează efectuarea corectă și la timp, a operațiunilor contabile care decurg în urma implementării proictelor cu finanțare din fonduri externe nerambursabile;
-asigură controlul operațiunilor patrimoniale efectuate la nivelul instituției, provedeele de prelucrare utilizate, precum și exactitatea datelor contabilelor furnizate;
-asigură înregistrarea sistematică și cronologică, preIucrarea, pubIicarea și păstrarea informațiilor cu privire la situația patrimonială și la rezultatele economice ale institutiei;
În vederea participării la concurs, în termen de 20 zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a autorității sau instituției publice organziatoare, candidaţii depun dosarul de concurs, care va conţine în mod obligatoriu:
a) formularul de înscriere;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copie a diplomei de master în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, după caz, în situația în care diploma de absolvire sau de licență a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare;
f) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcției sau pentru exercitarea profesiei;
g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h) cazierul administrativ;
i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
j) copia certificatului de căsătorie (dacă este cazul).
Copiile de pe actele prevăzute mai sus, se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
• Rezultatul probei scrise
• Rezultatul probei de interviu
• Rezultatul final