- Rolul administrației
- Managementul
- Structura administrației
- Anunțuri și comunicate
- Declarații de avere
- Administrație transparentă
- Strategia de dezvoltare
- Integritate instituțională
- Buget Local și Raportări financiare
- Contracte
- Rapoarte de activitate
- Concursuri de angajare
- Informații de interes public
- Planuri și politici de dezvoltare locală
- Plăți
- Transparenţa veniturilor salariale
- Guvernanță corporativă
- Protecția datelor cu caracter personal
- Monitorul Oficial Local
- Alegeri Locale - Biroul Electoral de Circumscripție Baia Mare
- Agenda Conducerii
Anunț privind concursul de promovare în funcția publică de conducere vacantă de Șef Birou Administrare Imobiliară și a concursului de recrutare în vederea ocupării funcțiilor publice de execuție vacante de inspector debutant, inspector asistent și inspector principal din cadrul Biroului Administrare Imobiliară
Municipiul Baia Mare organizează concurs de promovare în funcția publică de conducere vacantă de Șef Birou Administrare Imobiliară și a concursului de recrutare în vederea ocupării funcțiilor publice de execuție vacante de inspector debutant, inspector asistent și inspector principal din cadrul Biroului Administrare Imobiliară.
Condiții specifice de participare la concurs:
1. Șef Birou Administrare Imobiliară:
- să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
- să fie absolvenți de studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental, științe inginerești și să fie absolvenți cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
- minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor;
- să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii.
2. Funcțiile publice de execuție din cadrul Biroului Administrare Imobiliară:
- inspector debutant: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
- inspector asistent: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor;
- inspector principal: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale necesare ocupării unei funcţii publice, prevăzute la art. 465 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ.
Concursul va consta în două probe, respectiv, proba scrisă și interviu. Proba scrisă va avea loc în data de 10.03.2020, ora 10:00, la sediul Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Șincai, nr. 37.
Dosarele se depun la sediul Municipiului Baia Mare, în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului atât pe site-ul instituției cât și pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, precum și în presă, respectiv până la data de 26.02.2020, inclusiv.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Lupșa Roxana, inspector la Serviciul Resurse Umane, Guvernanță Corporativă camera 30, etaj III, telefon 0262/211001, interior 195, e-mail roxana.lupsa@baiamare.ro
Condiții specifice de participare la concurs:
1. Șef Birou Administrare Imobiliară:
- să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
- să fie absolvenți de studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental, științe inginerești și să fie absolvenți cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
- minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor;
- să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii.
2. Funcțiile publice de execuție din cadrul Biroului Administrare Imobiliară:
- inspector debutant: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
- inspector asistent: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor;
- inspector principal: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale necesare ocupării unei funcţii publice, prevăzute la art. 465 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ.
Concursul va consta în două probe, respectiv, proba scrisă și interviu. Proba scrisă va avea loc în data de 10.03.2020, ora 10:00, la sediul Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Șincai, nr. 37.
Dosarele se depun la sediul Municipiului Baia Mare, în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului atât pe site-ul instituției cât și pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, precum și în presă, respectiv până la data de 26.02.2020, inclusiv.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Lupșa Roxana, inspector la Serviciul Resurse Umane, Guvernanță Corporativă camera 30, etaj III, telefon 0262/211001, interior 195, e-mail roxana.lupsa@baiamare.ro
UPDATE !!!
Atașat azi 11.02.2020 în Descarcă fișiere atașate - Erată la Bibliografia Șef Birou și Erată la Bibliografia posturi de execuție
Rezultatele concursului
Rezultatul selecției dosarelor de înscriere
Rezultatul probei scrise Șef Birou -Administrare imobiliară
Rezultatul probei scrise funcții de execuție -Administrare imobiliară
Rezultatul probei de interviu Șef Birou -Administrare imobiliară
Rezultatul probei de interviu funcții de execuție -Administrare imobiliară
Rezultatul final Sef Birou -Administrare imobiliară
Rezultatul final funcții de execuție -Administrare imobiliară
Descarcă fișiere atașate
Descarcă anunțul
Principalele atribuții ale posturilor
Bibliografie Șef Birou
Erată la Bibliografia Șef Birou
Bibliografie posturi de execuție
Erată la Bibliografia posturi de execuție
Conținut dosar
Formularul de înscriere
Model de adeverință
Declarație pe propria răspundere