- Rolul administrației
- Managementul
- Structura administrației
- Anunțuri și comunicate
- Declarații de avere
- Administrație transparentă
- Strategia de dezvoltare
- Integritate instituțională
- Buget Local și Raportări financiare
- Contracte
- Rapoarte de activitate
- Concursuri de angajare
- Informații de interes public
- Planuri și politici de dezvoltare locală
- Plăți
- Transparenţa veniturilor salariale
- Guvernanță corporativă
- Protecția datelor cu caracter personal
- Monitorul Oficial Local
- Alegeri Locale - Biroul Electoral de Circumscripție Baia Mare
- Agenda Conducerii
Anunț din 22.03.2019 privind concursul organizat în vederea ocupării funcției publice de execuție temporar vacante de inspector asistent din cadrul Serviciului Evidența și Încasarea Veniturilor - Direcția de Venituri
Primăria Municipiul Baia Mare va demara procedura de organizare şi desfăşurare a unui concurs în vederea ocupării funcției publice de execuție temporar vacante de inspector asistent din cadrul Serviciului Evidența și Încasarea Veniturilor - Direcția de Venituri
Condiţiile specifice de participare la concurs: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura de știință: Științe economice, minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale necesare ocupării unei funcţii publice, prevăzute în art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.
Concursul va consta în două probe, respectiv, probă scrisă şi interviu. Proba scrisă va avea loc în data de 04.04.2019, ora 10,00, la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Şincai, nr. 37.
Dosarele se depun la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, în termen de 8 zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al României, partea a III-a şi în presă, respectiv până la data de 29.03.2019, inclusiv.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane, camera 31, etaj IV, telefon 0262/211001, interior 195.
Dr. ec. Cătălin Cherecheş
Primarul Municipiului Baia Mare
Condiţiile specifice de participare la concurs: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura de știință: Științe economice, minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale necesare ocupării unei funcţii publice, prevăzute în art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.
Concursul va consta în două probe, respectiv, probă scrisă şi interviu. Proba scrisă va avea loc în data de 04.04.2019, ora 10,00, la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Şincai, nr. 37.
Dosarele se depun la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, în termen de 8 zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al României, partea a III-a şi în presă, respectiv până la data de 29.03.2019, inclusiv.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane, camera 31, etaj IV, telefon 0262/211001, interior 195.
Dr. ec. Cătălin Cherecheş
Primarul Municipiului Baia Mare
Rezultatele concursului
Rezultatul selecției dosarelor de înscriere
Rezultatul probei scrise
Rezultatul probei de interviu
Rezultatul final
Descarcă fișiere atașate
Descarcă anunţul
Descarcă bibliografia
Principalele atribuții ale postului
Descarcă conţinut dosar
Descarcă formularul de înscriere
Descarcă model de adeverință
Descarcă declarație pe propria răspundere