- Activităţi comerciale
- Închirieri locuințe
- Autorizări transport în regim de TAXI
- Concesionări şi închirieri
- Evidenţa populaţiei
- Impunerea şi scoaterea din evidenţele fiscale
- Declararea Prealabilă a Adunărilor Publice
- Registrul Agricol
- Relaţii cu publicul
- Direcția Asistență Socială
- Serviciul Utilități Publice
- Starea civilă
- Arhiva
- Serviciul Urbanism și Avize
- Serviciul Autorizare Construcţii
- Serviciul Dezvoltare Urbană și Amenajarea Teritoriului
- Administrare cimitire
- Serviciul Infrastructură
- Serviciul Patrimoniu
INFORMAȚII IMPORTANTE PENTRU CETĂŢENI
Din data de 10 IUNIE 2025, pentru eliberarea cărților electronice de identitate și a cărților de identitate simple, toți cetățenii care împlinesc condiția de vârsta și au domiciliile în municipiul Baia Mare și comuna Dumbrăvița, județul Maramureș, pot depune cererile la Serviciul Evidența Persoanelor - Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor al Municipiului Baia Mare, str. Tineretului, Nr. 2A.
PROGRAMAREA în vederea depunerii cererilor pentru eliberarea CĂRȚII ELECTRONICE DE IDENTITATE se va realiza EXCLUSIV ONLINE, prin accesarea portalului HUB Servicii și Informații la nivelul M.A.I. - https://hub.mai.gov.ro/cei/programari
PROGRAMAREA în vederea depunerii cererilor pentru eliberarea CĂRȚII DE IDENTITATE SIMPLĂ se va realiza EXCLUSIV ONLINE, prin accesarea paginii web www.baiamare.ro, secțiunea PROGRAMĂRI ONLINE EVIDENȚA PERSOANELOR
Documentele necesare eliberării cărții electronice de identitate/cărții de identitate simplă, sunt cele prevăzute de legislația în vigoare.
Cetățenii pot solicita eliberarea unei cărți electronice de identitate/cărți de identitate simplă, indiferent de termenul de valabilitate al actualului act de identitate.
Precizăm faptul că prima carte electronică de identitate se eliberează gratuit pentru cetățenii români începând cu vârsta de 14 ani, în limita fondurilor asigurate prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).
Până la noi prevederi, vom continua și preluarea cererilor pentru eliberarea actului de identitate (carte de identitate, carte de identitate provizorie), a cererilor pentru înscrierea în actul de identitate a mențiunii privind stabilirea reședinței, în urma programării pe pagina web www.baiamare.ro, secțiunea PROGRAMĂRI ONLINE EVIDENȚA PERSOANELOR.
PROGRAMAREA în vederea depunerii cererilor pentru eliberarea CĂRȚII ELECTRONICE DE IDENTITATE se va realiza EXCLUSIV ONLINE, prin accesarea portalului HUB Servicii și Informații la nivelul M.A.I. - https://hub.mai.gov.ro/cei/programari
PROGRAMAREA în vederea depunerii cererilor pentru eliberarea CĂRȚII DE IDENTITATE SIMPLĂ se va realiza EXCLUSIV ONLINE, prin accesarea paginii web www.baiamare.ro, secțiunea PROGRAMĂRI ONLINE EVIDENȚA PERSOANELOR
Documentele necesare eliberării cărții electronice de identitate/cărții de identitate simplă, sunt cele prevăzute de legislația în vigoare.
Cetățenii pot solicita eliberarea unei cărți electronice de identitate/cărți de identitate simplă, indiferent de termenul de valabilitate al actualului act de identitate.
Precizăm faptul că prima carte electronică de identitate se eliberează gratuit pentru cetățenii români începând cu vârsta de 14 ani, în limita fondurilor asigurate prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).
Până la noi prevederi, vom continua și preluarea cererilor pentru eliberarea actului de identitate (carte de identitate, carte de identitate provizorie), a cererilor pentru înscrierea în actul de identitate a mențiunii privind stabilirea reședinței, în urma programării pe pagina web www.baiamare.ro, secțiunea PROGRAMĂRI ONLINE EVIDENȚA PERSOANELOR.
Program Casierii
Str. Gheorghe Şincai, Nr. 37
Luni-Miercuri 0815-1230 | 1300-1500
Joi 0815-1230 | 1300-1600
Vineri 0815-1230 | 1300-1400