- Activităţi comerciale
- Închirieri locuințe
- Autorizări transport în regim de TAXI
- Concesionări şi închirieri
- Evidenţa populaţiei
- Impunerea şi scoaterea din evidenţele fiscale
- Declararea Prealabilă a Adunărilor Publice
- Registrul Agricol
- Relaţii cu publicul
- Direcția Asistență Socială
- Serviciul Utilități Publice
- Starea civilă
- Arhiva
- Serviciul Urbanism și Avize
- Serviciul Autorizare Construcţii
- Serviciul Dezvoltare Urbană și Amenajarea Teritoriului
- Administrare cimitire
- Serviciul Infrastructură
- Serviciul Patrimoniu
Închiriere teren pentru branșament
Pașii ce trebuie urmați
Pentru a închiria teren pentru branșament se parcurg următorii pași:
Depunerea documentației necesare
Solicitarea se poate face prin depunerea actelor la Serviciul Relaţii cu Publicul din cadrul Primăriei Municipiului Baia Mare sau prin poştă.
Solicitarea semnată şi ştampilată, dacă este cazul, poate fi depusă de orice persoană, dar contractul nu poate fi semnat decât de beneficiar sau de o altă persoană mandatată prin act autentificat.
Analizarea actelor depuse
Angajații Serviciului Monitorizare Contracte analizează actele depuse de solicitant și fac verificarea în teren dacă este cazul.
Semnarea contractului de închiriere teren
Solicitările se soluţionează în 30 de zile de la depunere, sau dacă documentaţia este incompletă (lucru care i se aduce la cunoştinţă în scris solicitantului), la completarea acesteia.
Beneficiarul semnează contractul, moment în care i se comunică ziua când poate veni dupa el (sau se ia legătura telefonic). În final solicitantul obţine contractul solicitat pentru terenul pe care doreşte să-l utilizeze.
Acte necesare
Acte necesare pentru închiriere teren branșament persoane fizice
• Cerere + copii
• Certificat Urbanism
• Plan de situaţie
• Plan amplasament şi delimitare după caz
• Buletin/Carte Identitate
Acte necesare pentru închiriere teren branșament persoane juridice
• Cerere + copii
• Certificat Urbanism
• Plan de situaţie
• Plan amplasament şi delimitare, după caz
• Certificat de Înregistrare
• Statut firmă/Act Constitutiv
• Buletin/Carte Identitate pentru asociat/administrator firmă
Acte necesare pentru închiriere teren branșament transfer – persoane fizice
• Cerere + copii
• Certificat Urbanism
• Plan de situaţie
• Plan amplasament şi delimitare după caz,
• Buletin/Carte Identitate
• Copie documente care justifică transferul dacă este cazul (Contract Vanzare Cumpărare, Certificat Mostenitor, etc)
Acte necesare pentru închiriere teren branșament transfer – persoane juridice
• Cerere + copii
• Certificat Urbanism
• Plan de situaţie
• Plan amplasament şi delimitare după caz,
• Certificat de Înregistrare
• Statut firmă/Act Constitutiv
• Buletin/Carte Identitate pentru asociat/administrator firmă
• Copie documente care justifică transferul dacă este cazul (Contract Vanzare Cumpărare, Certificat Mostenitor, etc)
Unde se depun actele
Actele se depun la Serviciul Relaţii cu Publicul
Locație: Sediul central al Primăriei, Str. Gheorghe Şincai nr.37, parter
Programul de primire și eliberare documente la Serviciul Relaţii cu Publicul
Luni | Marti | Miercuri | Joi | Vineri |
---|---|---|---|---|
8:00- 15:00 | 8:00- 15:00 | 8:00- 15:00 | 8:00- 16:00 | 8:00- 14:00 |
Programul de eliberare documente la Serviciul Relaţii cu Publicul
Luni | Marti | Miercuri | Joi | Vineri |
---|---|---|---|---|
08:00- 16:00 | 08:00- 16:00 | 08:00- 16:00 | 08:00- 17:00 | 08:00- 15:00 |
Luni | Marti | Miercuri | Joi | Vineri |
---|---|---|---|---|
09:00 - 11:00 | - | 09:00 - 11:00 | 09:00 - 11:00 | - |
14:00 - 15:00 | 14:00 - 15:00 | 14:00 - 15:00 |