- Rolul administrației
- Managementul
- Structura administrației
- Anunțuri și comunicate
- Declarații de avere
- Administrație transparentă
- Strategia de dezvoltare
- Integritate instituțională
- Buget Local și Raportări financiare
- Contracte
- Rapoarte de activitate
- Concursuri de angajare
- Informații de interes public
- Planuri și politici de dezvoltare locală
- Plăți
- Transparenţa veniturilor salariale
- Guvernanță corporativă
- Protecția datelor cu caracter personal
- Monitorul Oficial Local
- Alegeri Locale - Biroul Electoral de Circumscripție Baia Mare
- Agenda Conducerii
Proiect de hotărâre pentru aprobarea taxelor speciale în vederea participării și desfășurării de activități în zonele de desfășurare a evenimentului cultural ''Sărbătoarea Castanelor ediția XXIX'', în perioada 20 - 22 septembrie 2024
23 Iulie, 2024
ANUNȚ
Municipiul Baia Mare anunță azi, 23 iulie 2024, deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a Proiectului de hotărâre pentru aprobarea taxelor speciale de participare la evenimentul cultural ,,Sărbătoarea Castanelor ediția XXIX”, în perioada 20 septembrie - 22 septembrie 2024 și a Documentației de repartizare prin licitație publică a amplasamentelor aflate pe domeniul public al Municipiului Baia Mare, în vederea participării și desfășurării de activități în perimetrul de desfășurare a evenimentului.
Documentația aferentă proiectului de hotarâre include:
- proiectul de hotărăre și Anexele 1,2,3;
- referatul de aprobare al primarului Municipiului Baia Mare prin viceprimar desemnat;
- raportul de specialitate promovat de Direcția Patrimoniu,
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus consultării publice pot fi transmise în termen de 10 zile calendaristice de la data apariției prezentului anunț:
- prin formularul online disponibil accesând: Formular propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare;
- ca mesaj în format electronic la adresa de e-mail cic@baiamare.ro;
- la sediul instituției, Serviciul Relații cu Publicul, str. Gheorghe Șincai, nr. 37.
- prin formularul online disponibil accesând: Formular propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare;
- ca mesaj în format electronic la adresa de e-mail cic@baiamare.ro;
- la sediul instituției, Serviciul Relații cu Publicul, str. Gheorghe Șincai, nr. 37.
Materialele transmise vor purta mențiunea ”Propuneri pentru proiectul de hotărâre privind aprobarea taxelor speciale de participare la evenimentul cultural ,,Sărbătoarea Castanelor ediția XXIX”, în perioada 20 septembrie - 22 septembrie 2024 și a Documentației de repartizare prin licitație publică a amplasamentelor aflate pe domeniul public al Municipiului Baia Mare, în vederea participării și desfășurării de activități în perimetrul de desfășurare a evenimentului”
Propunerile trimise vor fi publicate pe platforma www.baiamare.ro, în secțiunea Administrație/ Administrație Transparentă. Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de hotărâre, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică în termen de 10 zile calendaristice de la data apariției prezentului anunț.
p. Primar
Viceprimar desemnat
Ioan Doru Dăncuș
Descarcă fișiere atașate
Proiectul de hotărâre
Anexa 1 - Regulament
Anexa 2A -Bd Unirii
Anexa 2B -P-ța Libertății
Anexa 3 - Documentația de repartizare
Referatul de aprobare
Raportul de specialitate